2026-05-05, 11:36
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.mjao
Nazibilden Rask pratar om som bevisligen inte Axel har skickat till Tessan med någon hund som dricker öl/sprit finns denna någonstans att beskåda?

Är det från Hultsfred och de bilder som funnit på Baronens Facebook?

Det kom en enda droppa ur den fulla flaskan, och droppen hamnade på hundens tunga perfekt.
När vi ser det så kommer vi tänka att det är a.i... eftersom han som tatuerade in hakkors på kroppen, han skulle aldrig stå brevid en nazistflagga med hakkors på.
Citera
2026-05-05, 11:37
Medlem
Rockfarmors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Trollkonto eller inte så har det ju rätt.
Enligt det som Rask visar upp så bad Therese redan i februari att slippa bli indragen. Ändå går han ut och gör en video om det och där hon blir huvudperson.

Hur jävla respektlöst och ego är inte det.

Den enda som med 100% säkerhet vet hur mycket och på vilket sätt Therese vill "bli indragen" (som alla ni troll tjatar om) är Therese själv.
Den efter Therese som vet det bäst är Rask.

Ni troll som tjatar om att ni vet bättre än Therese och Rask vad Therese vill är så otroligt hål i huvudet på.
Jag såg ju själv med egna ögon på Rasks video att Therese visade upp sin mobil och visade alla Axels SMS till henne medan Rask filmade, så vad babblar ni om? Therese visste ju att Rask skulle publicera det?

Lägg ned erat "men Therese vill ju inte bli indragen! Fy vad Rask är vidrig mot Therese", alltså det är sååå töntigt. Ni är så töntiga och patetiska varelser att det finns inte haha

Om Therese, från ingenstans, blir trakasserad av Axel så kanske hon vill att hennes man ska visa upp det på sin Youtube-kanal? Det kanske t.o.m. är Therese som har tjatat sig till att Rask ska prata om det? Poängen är att det vet inte NI, ni är så helt otroligt bombade tvärs genom hela skallen när ni gör anspråk på att veta bättre vad någon vill än de själva. Och så skriver ni det? En sak att tänka att ni vet bättre - men ni skriver och säger det högt? haha
Senast redigerad av Rockfarmor 2026-05-05 kl. 11:42.
Citera
2026-05-05, 12:04
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rockfarmor
Den enda som med 100% säkerhet vet hur mycket och på vilket sätt Therese vill "bli indragen" (som alla ni troll tjatar om) är Therese själv.

Ni troll som tjatar om att ni vet bättre än Therese och Rask vad Therese vill är så otroligt hål i huvudet på.
Jag såg ju själv med egna ögon på Rasks video att Therese visade upp sin mobil och visade alla Axels SMS till henne medan Rask filmade, så vad babblar ni om? Therese visste ju att Rask skulle publicera det?

Lägg ned erat "men Therese vill ju inte bli indragen! Fy vad Rask är vidrig mot Therese", alltså det är sååå töntigt. Ni är så töntiga och patetiska varelser att det finns inte haha

Om Therese, från ingenstans, blir trakasserad av Axel så kanske hon vill att hennes man ska visa upp det på sin Youtube-kanal? Det kanske t.o.m. är Therese som har tjatat sig till att Rask ska prata om det? Poängen är att det vet inte NI, ni är så helt otroligt bombade tvärs genom hela skallen när ni gör anspråk på att veta bättre vad någon vill än de själva. Och så skriver ni det? En sak att tänka att ni vet bättre - men ni skriver och säger det högt? haha
Therese skrev det redan i februari och Rask själv upprepar det som en papegoja .. så vad babblar du som.
Enligt båda två så vill hon inte bli inblandad .. Trots det gör Rask videos där hon blir huvudperson.

Det blev uppenbarligen svårt för dig när du måste inse att den som slänger Therese under bussen och totalt saknar respekt för att hon inte vill bli inbladad är RASK SJÄLV.

Dessutom totalt bombat att prata om "trakasserier" efter ett par SMS. För de andra har hon ju inte ens läst eller tagit emot . enligt RASK.
Citera
2026-05-05, 12:06
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av larssvensk
Ja ingen hade vetat om nått av sms:en eller påstådda bilder om inte han själv gjort videos om det. Han har inget annat att göra video antar jag.
Nej, precis. Så Rask inte bara slänger ut det till alla, utan skiter helt i att hon inte vill bli inbladad och ställer henne som huvudperson i mitten för att Rask vill ha en konflikt.
Citera
2026-05-05, 12:32
Medlem
Citat:

Men det leder ju onekligen till slutsatsen att Therese vill bli trakasserad av Axel så att carl-fredrik kan göra kåntent av det? Frågan som blir kvar hängande är då, vem är det egentligen som blir RASKAD?
Citera
2026-05-05, 12:48
Medlem
Rockfarmors avatar
Citat:
Enligt båda två så vill hon inte bli inblandad ..

Haha, alltså ge dig, det vet inte du något om! Sluta outa dig själv som ett miffo.

Citat:
Det blev uppenbarligen svårt för dig ..

Haha, du vet inte något om vad som är lätt eller svårt för mig. Sluta outa dig själv som ett miffo.

Det finns några nivåer av miffo:

Level 1 miffo:
Gå runt och tänka på vad andra vill, och hur andra känner sig, och tro sig veta bättre än den man tänker på - utan att nämna det för någon eller diskutera det med någon.

Level 2 miffo:
Diskutera och spekulera med andra vad nån tredje vill, och hur den tredje känner sig, och vara nyfiken och onormalt intresserad av att prata sig fram till det.

Level 3 miffo:
Gå ut i kommentarsfält och lägga fram teorier om varför en annan person, de inte känner, vill något och förklara att man vet att den personen vill olika saker och skylta med sina teorier om hur någon känner sig.

Level 4 miffo:
Diskutera i olika forum och försöka använda sina egna övertygelser om vad någon annan vill och hur någon annan känner sig, för att dra långtskridna slutsatser om andras privatliv baserat på dessa övertygelser.

Level 5 miffo:
Skapa trollkonton, som detta: https://ibb.co/F4h8DPXn, och använda sitt egna miffo-beteende för att på ett extremt klantigt sätt försöka "krypa under skinnet" på dem man har förutfattade övertygelser om.

Level 6 miffo:
Ja du,. .det finns alltid någon mer miffo än den andra. Reserverar Level 6 miffo för dessa ultramiffon som tar Level 5-miffo till en extrem nivå.

...
...

Level 10 miffo:
Skilleras.

Det är busenkelt att bara sluta bry sig om att försöka ta reda på vad andra vill och hur andra känner sig.
Acceptera att ni inte är andra människors personliga psykologer, som ska veta bättre än personern själva.
Ta aldrig steget in i miffo-stegen, ta aldrig första steget.
Låt andra vara. Låt andra själva visa vad de vill, ni behöver inte prata om det och diskutera det.
Det är inte intressant vad andra vill, när ni öppet visar upp ert maniska intresse för vad Therese vill och inte vill så är det enda ni lyckas med är att ni outar er själva som MIFFON

Citat:
Ursprungligen postat av Stallhagen
Men det leder ju onekligen till slutsatsen att Therese vill bli trakasserad av Axel så att carl-fredrik kan göra kåntent av det? Frågan som blir kvar hängande är då, vem är det egentligen som blir RASKAD?

Nej, det leder till slutsatsen att ni aldrig vet vad Therese vill, så därför är det av noll intresse för er - och alla andra - att ni diskuterar det.
Men eftersom ni visar så öppet att ni är så intresserade av att diskutera det, så visar ni öppet att ni är miffon.
Det är den enda slutsatsen som ert onormala intresse onekligen leder till.
Diskutera hellre vad ni själva vill, det är fritt fram, som normala människor gör.
Senast redigerad av Rockfarmor 2026-05-05 kl. 12:57.
Citera
2026-05-05, 13:13
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Haha, alltså ge dig, det vet inte du något om! Sluta outa dig själv som ett miffo.
Ok. Så Rask ljuger i sina video alltså.
Inte överraskande alls.
Men då vet vi. Att hon vill bli lämnad utanför var bara vanlig rappakalja från Rask.
Citera
2026-05-05, 13:28
Medlem
Rockfarmors avatar
Citat:
Men då vet vi. Att hon vill bli lämnad utanför var bara vanlig rappakalja från Rask.

Nej, det vet du inte. Vad är det du inte fattar? Acceptera nångång att du inte vet, ditt miffo!
Du vet lika mycket om det som jag vet vad du tänker på när du sitter på toan och skiter.
Dvs. ingenting!
Försök lev vidare i ovetskap, som alla andra normala människor gör som accepterar att de inte kan veta det som de inte kan veta.
Sluta bete dig som ett miffo som hävdar att du vet saker som exakt alla fattar att du inte kan veta.
Vad är poängen med att bete sig som ett sånt miffo?
Citera
2026-05-05, 13:52
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Nej, det vet du inte. Vad är det du inte fattar? Acceptera nångång att du inte vet, ditt miffo!
Du vet lika mycket om det som jag vet vad du tänker på när du sitter på toan och skiter.
Dvs. ingenting!
Försök lev vidare i ovetskap, som alla andra normala människor gör som accepterar att de inte kan veta det som de inte kan veta.
Sluta bete dig som ett miffo som hävdar att du vet saker som exakt alla fattar att du inte kan veta.
Vad är poängen med att bete sig som ett sånt miffo?
Du kan bara få det till en av två saker;
Endera står Therese vilja från i februari fast - "Jag vill inte bli inbladad"
I så fall har Rask visat prov på osedvanligt osmakligt beteende och respektlöshet när han gör henne till huvudperson i något hon inte vill bli inblandad i.

Eller också ljuger han - vilket inte överraskar - i sina videor när han säger att hon inte vill bli inblandad, och hon tycker det är okej att han blandar in henne och gör henne till huvudperson.
Det är en av två.

Jag har inte gjort någon video - jag konstaterar att Rask slängt ut henne som huvudperson och det därmed är fritt att diskutera.
Det går liksom inte att slänga ut något och inbilla sig att ingen annan får kommentera det för att men endera ljuger eller är ett respektlöst asshole.
Citera
2026-05-05, 14:00
Medlem
Rockfarmors avatar
Citat:
Du kan bara få det till en av två saker;

Jag kan inte få det till något alls, jag är inte i ett maniskt behov av att få det till något alls, jag har inte ens övervägt att försöka få det till något alls. Eftersom jag inte är ett miffo som du.

Jag bryr mig inte om vad Therese vill, det är bara miffon som du som har det intresset.
Vad Therese vill idag kanske inte är vad hon vill imorgon. Spela roll! Varför bryr du dig? Eller jo, den frågan har jag redan svarat på - du bryr dig så maniskt eftersom du är ett miffo.

Så du bevisar om och om igen vilket miffo du är, för varje inlägg cementerar du den saken än mer.
Jag, och alla andra, har redan förstått att du är ett miffo - jag kan inte begripa varför du är så mån om att ständigt upprepa att du är ett miffo.

Jag vet inte vad Rask vill om än det ena eller det andra, och jag accepterar det och spekulerar inte som ett miffo i den saken.
Jag vet inte vad Skilleras vill om än det ena eller det andra, och jag accepterar det och spekulerar inte som ett miffo i den saken.

Eller vadå? Ska jag sitta här och försöka sammanställa kommentarer från ett halvår tillbaka fram tills nu och sätta upp en formel och beräkna vad Skilleras vill? Hahaha, inser du inte själv hur jävla dumt det är? Skaffa er en annan hobby.
Citera
2026-05-05, 14:03
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Jag kan inte få det till något alls,
Jag förstår att du inte kan det - men det finns bara ett som är giltigt av två alternativ. Dvs det är endera det ena eller det andra.

Att du skriver biblar förändrar inte det.
Citera
2026-05-05, 14:05
Medlem
KungPungPats avatar
Jag trodde på Rask, men eftersom jag alltid lyssnar på både sidor så blev hans lögner uppenbara.

Lite sjukt att göra det så tydligt.. att Rask struntar totalt i om vanligt folk vet om att han ljuger, så länge idioterna tror på det Rask säger, för dom är trots allt hans fanbase.

Hans fanbase lyssnar inte på båda sidor, men fler och fler gör det, och därför försvinner visningarna, men Rask kan inte fatta varför, och inbillade sig att mer lögner skulle bota de låga tittarsiffrorna.

Missbruksbaronen är tillbaka, dags att göra allt för att få tbx alla views. Dags att hitta på scenarior och lura folk att bli investerade i.

Det fungerar inte så.

Tittarna vill att både Rask och Anjo bemöter alla kritik, men dom kan inte det, så dom visade tittarna hur lite deras viljor betyder, och trodde att tittarna skulle ge visningarna i retur.
Senast redigerad av KungPungPat 2026-05-05 kl. 14:46.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in