2026-05-05, 11:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mytenlegende
Inte ifall det varit en tonåring från högersidan eller hade något med nazister att göra. Då ska det vara fängelse direkt.

Och ja, blir alltid ett jävla liv om politiskt våld när en vänstermänniska får spö. Men det är väldigt tyst när vänstermänniskor ger någon från en annan politisk tillhörighet spö, då är det bara "rätt åt personen för all våld mot motståndare är självförsvar".

Politiskt våld är inte ok oavsett vem som drabbas eller vem det är som utför det. Men folk gillar att skydda sina egna "lag".

Eftersom vänstermänniskor bara tänker på sig själva och såna de älskar dvs kriminella så är de ju inte demokratiska.
Jag bara undrar, nu när nassen gav henne en rejäl blåtira, ska han också slippa fängelse?

Dom förespråkar ju ett mjukt och förlåtande rättsväsende, men aa, bara åt sig själva och för såna de tycker är okej.

Detta är deras "demokrati".
Citera
2026-05-05, 11:34
Medlem
Känner du någon empati för henne, TS?
Citera
2026-05-05, 11:35
Medlem
Mytenlegendes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uptown018
Eftersom vänstermänniskor bara tänker på sig själva och såna de älskar dvs kriminella så är de ju inte demokratiska.
Jag bara undrar, nu när nassen gav henne en rejäl blåtira, ska han också slippa fängelse?

Dom förespråkar ju ett mjukt och förlåtande rättsväsende, men aa, bara åt sig själva och för såna de tycker är okej.

Detta är deras "demokrati".

Först ska jag säga att du har helt rätt i din kritik och syn i ämnet angående vänstermänniskor. Men nej, dom är inte ensamma och stort sett dom flesta grupper tänker enbart på sig själva och skydda sina egna i såna här scenarion. Det är inte bara vänstermänniskor, men det är oftast hos dom som det stora hyckleriet kommer fram eftersom de är alltid dom som skriker om hotet om demokratin, politiskt våld är fel i media - så länge det handlar om när dom blir utsatta för något. Blir någon annan utsatt så är det helt rätt åt personen.

Nazister skriker oftast inte om hotet om demokrati, politiskt våld är fel med mera. Men finns dom som gör det.
Citera
2026-05-05, 11:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KamerunHunter
Känner du någon empati för henne, TS?

Jodå men frågan är känner DU nån empati för alla våldsbrottsoffer som sossevänstern spottar på genom att ge löjligt låga straff till förövarna ?
Citera
2026-05-05, 11:37
Medlem
Citat:
Jodå men frågan är känner DU nån empati för alla våldsbrottsoffer som sossevänstern spottar på genom att ge löjligt låga straff till förövarna ?
Jag känner empati för våldsbrottsoffer ja.
Citera
2026-05-05, 11:37
Medlem
Citat:
Först ska jag säga att du har helt rätt i din kritik och syn i ämnet angående vänstermänniskor. Men nej, dom är inte ensamma och stort sett dom flesta grupper tänker enbart på sig själva och skydda sina egna i såna här scenarion. Det är inte bara vänstermänniskor, men det är oftast hos dom som det stora hyckleriet kommer fram eftersom de är alltid dom som skriker om hotet om demokratin, politiskt våld är fel i media - så länge det handlar om när dom blir utsatta för något. Blir någon annan utsatt så är det helt rätt åt personen.

Nazister skriker oftast inte om hotet om demokrati, politiskt våld är fel med mera. Men finns dom som gör det.

Narcissism och psykopati bl a lider dom av isåfall.
Citera
2026-05-05, 11:39
Medlem
Mytenlegendes avatar
Citat:
Narcissism och psykopati bl a lider dom av isåfall.

100% korrekt. Inkluderat i rejäl hjärntvättning med en helt snedvriden världsbild.
Citera
2026-05-05, 11:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KamerunHunter
Jag känner empati för våldsbrottsoffer ja.

Ok, men då kanske du inte bagatelliserar hårda slag mot huvudet och ansiktet ?

Då kanske du tycker att misshandlare ska sitta inne i minst fem år utan rabatt även om offret inte är en rödgrön sossevänstertomte då ?
Citera
2026-05-05, 11:41
Medlem
Citat:
100% korrekt. Inkluderat i rejäl hjärntvättning med en helt snedvriden världsbild.

En sak jag länge undrat, varför tillåts dom vara med i politiken?

Det är ju som att låta Hells Angels, Bandidos och Södertäljenätverket vara med i Riksdagen och regeringen.
Citera
2026-05-05, 11:44
Medlem
howdie11s avatar
Tror du detta är första gången våldshögern tar till våld?
Citera
Medlem
Citat:
Ok, men då kanske du inte bagatelliserar hårda slag mot huvudet och ansiktet ?

Då kanske du tycker att misshandlare ska sitta inne i minst fem år utan rabatt även om offret inte är en rödgrön sossevänstertomte då ?
Jag har inte samma syn på det hela som du, nej.
Citera
Medlem
dude2ks avatar
De flesta normalt funtade klagar nog inte om en vänstermupp åker på däng. Förändrar inget!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in