2026-05-05, 09:49
Medlem
Rockfarmors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinmik
Under videon 'Axel Ö dödshotar mig" gjorde jag en intressant iakttagelse.

https://ibb.co/F4h8DPXn

En vän till Therese avslöjar Rask och hans "vänner".

(Missade sista meningen men inlägget som svar till Motvikts kommentar.

Jag tog en snabb titt på kontot vars kommentar du har skärmdumpat, http://youtube.com/@IndoorUltra, och upptäckte att kontot dessutom har kommenterat Rasks "AXEL Ö LJUGER OM MIG!" med följande tönteri:
@IndoorUltra
för 2 dagar sedan
Du visade också någon bild där du står med en hund, och pratar om någon annan bild från samma festival? Dessa två syns inte att du mottagit i SMS-konversationen.

Inte heller förekommer dem i er gruppchatt?

Den enda bilden du ska granska äktheten i är bilden med en brud, skärp med dubbla ändar.

Erkänn att du, Motvikt, Simon & ANJO inte förtäljer hela sanningen! Avslöjad
Mycket komiskt att du letar upp ett trollkontos kommentar bland alla kommentarer på Rasks videor, skärmdumpar kommentaren, och kallar trollkontots kommentar för "ett avslöjande"

Jag ska avslöja en hemlighet för dig cinmik: Om ett trollkonto dyker upp och gör anspråk på att vara Thereses vän, så är nog sanningen snarare att personen bakom trollkontot INTE ÄR THERESE VÄN! Din totala nolla!
Citera
2026-05-05, 09:55
Medlem
cinmiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rockfarmor
Jag tog en snabb titt på kontot vars kommentar du har skärmdumpat, http://youtube.com/@IndoorUltra, och upptäckte att kontot dessutom har kommenterat Rasks "AXEL Ö LJUGER OM MIG!" med följande tönteri:
@IndoorUltra
för 2 dagar sedan
Du visade också någon bild där du står med en hund, och pratar om någon annan bild från samma festival? Dessa två syns inte att du mottagit i SMS-konversationen.

Inte heller förekommer dem i er gruppchatt?

Den enda bilden du ska granska äktheten i är bilden med en brud, skärp med dubbla ändar.

Erkänn att du, Motvikt, Simon & ANJO inte förtäljer hela sanningen! Avslöjad
Mycket komiskt att du letar upp ett trollkontos kommentar bland alla kommentarer på Rasks videor, skärmdumpar kommentaren, och kallar trollkontots kommentar för "ett avslöjande"

Jag ska avslöja en hemlighet för dig cinmik: Om ett trollkonto dyker upp och gör anspråk på att vara Thereses vän, så är nog sanningen snarare att personen bakom trollkontot INTE ÄR THERESE VÄN! Din totala nolla!

Nä men, en äkta Rask lover.

Erkänner att jag inte brukar sitta och läsa kommentarer under Rasks skittrista videor så att man råkar bli trollad någon gång får man ta.
Citera
2026-05-05, 10:05
Medlem
Rockfarmors avatar
Citat:
Nä men, en äkta Rask lover.

Nä, @IndoorUltra är ingen "Rask lover", det är som sagt ett uppenbart trollkonto, som försöker med så dålig trollning att man kan tro att det är en trollning hämtad från 90-talet.

Citat:
Erkänner att jag inte brukar sitta och läsa kommentarer under Rasks skittrista videor så att man råkar bli trollad någon gång får man ta.

Men lägg av nu, DU blev inte trollad av @IndoorUltra - det du gjorde var att försöka ge trollningen luft genom att sprida tramset hit till flashback och du gjorde det medvetet trots att du visste att det var ett patetiskt försök till trollning, och du gjorde det för att du är ett lika dåligt troll själv.
Hur mycket fritid har du egentligen och sitta och tramsa med sånt här?
Citera
2026-05-05, 10:11
Medlem
cinmiks avatar
Citat:
Nä, @IndoorUltra är ingen "Rask lover", det är som sagt ett uppenbart trollkonto, som försöker med så dålig trollning att man kan tro att det är en trollning hämtad från 90-talet.

Men lägg av nu, DU blev inte trollad av @IndoorUltra - det du gjorde var att försöka ge trollningen luft genom att sprida tramset hit till flashback och du gjorde det medvetet trots att du visste att det var ett patetiskt försök till trollning, och du gjorde det för att du är ett lika dåligt troll själv.
Hur mycket fritid har du egentligen och sitta och tramsa med sånt här?

Det är naturligtvis du som är en äkta Rask lover.

Helt omedvetet eftersom jag till skillnad från dig inte följer Rask utan jag kollar på nån reaktion på hans skräp emellanåt.

Av den anledningen så håller jag inte koll på hans kommentarsfält. Men om trollet lyckas lura fler än mig så är det rätt åt Rask då det enbart är han som utsätter sin fru för offentlig förnedring.
Citera
2026-05-05, 10:15
Medlem
Rockfarmors avatar
Citat:
Men om trollet lyckas lura fler än mig

Nä. Ingen. Absolut ingen blir lurad av sånt där. Det är där såna som du har så fel.

Du kan fylla trådarna här på flashback om Rask, Motvikt, Jocke och Anjo med ditt trams hur mycket du vill, men ingen bryr sig och ingen blir lurad.

Ta dig samman.
Citera
2026-05-05, 10:17
Medlem
cinmiks avatar
Citat:
Nä. Ingen. Absolut ingen blir lurad av sånt där. Det är där såna som du har så fel.

Du kan fylla trådarna här på flashback om Rask, Motvikt, Jocke och Anjo med ditt trams hur mycket du vill, men ingen bryr sig och ingen blir lurad.

Ta dig samman.

Du ser, du är här för att vitknekta avskrädet på vår jord.

Man undrar vem som ska ta sig samman?

(Jo, jag blev lurad.)

Edit:
Varför dyker det enbart upp användare som har en historia tillsammans med Axel och Henko?
(FB) Var är alla trollarméer man hör om hela tiden!?
Senast redigerad av cinmik 2026-05-05 kl. 10:29.
Citera
2026-05-05, 10:29
Medlem
Rockfarmors avatar
Citat:
Du ser, du är här för att vitknekta avskrädet på vår jord.

Jag vet bäst själv varför jag är här.
Jag är här för att jag halkade in på Rasks Youtube-videor efter att ha kollat på Skilleras senaste youtube-videos.
Rask är inte min favorit, men jag tycker det är roligt (på ett komiskt sätt) att han och Skilleras bråkar.

Och sen upptäckte jag dig, läste några av dina inlägg här, och upptäckte att du tar detta så allvarligt och seriöst att du sitter här i tråden och försöker trolla hela dagarna. Alltså seriöst hur orkar du?

Det var sorligt att beskåda, måste jag säga.
Gör något vettigt med ditt liv istället! Sluta häng här och skriv strunt som ingen bryr sig om, som ingen tror på och som ingen blir lurad av.
Din "insats" här är helt meningslöst.

Rask kan gott gräva ned sig i bråket med Skilleras, hoppas han sänker sig själv i fördärvet - jag kunde inte bry mig mindre om honom.
Citera
2026-05-05, 10:33
Medlem
cinmiks avatar
Citat:
Jag vet bäst själv varför jag är här.
Jag är här för att jag halkade in på Rasks Youtube-videor efter att ha kollat på Skilleras senaste youtube-videos.
Rask är inte min favorit, men jag tycker det är roligt (på ett komiskt sätt) att han och Skilleras bråkar.

Och sen upptäckte jag dig, läste några av dina inlägg här, och upptäckte att du tar detta så allvarligt och seriöst att du sitter här i tråden och försöker trolla hela dagarna. Alltså seriöst hur orkar du?

Det var sorligt att beskåda, måste jag säga.
Gör något vettigt med ditt liv istället! Sluta häng här och skriv strunt som ingen bryr sig om, ingen tror på om som ingen blir lurad av.
Din "insats" här är helt meningslöst.

Rask kan gott gräva ned sig i bråket med Skilleras, hoppas han sänker sig själv i fördärvet - jag kunde inte bry mig mindre om honom.

Det går absolut inte ar ta såna som Rask, Motvikt, Jocke och Anjo på allvar.

Besinna dig människa!

Min hälsa och mitt yrkesliv mår prima men tack för att du visar omtanke.
Citera
2026-05-05, 10:50
Medlem
Dr.mjaos avatar
Nazibilden Rask pratar om som bevisligen inte Axel har skickat till Tessan med någon hund som dricker öl/sprit finns denna någonstans att beskåda?

Är det från Hultsfred och de bilder som funnit på Baronens Facebook?
Citera
2026-05-05, 11:03
Medlem
micro113s avatar
Citat:

Ta dig samman.
Trollkonto eller inte så har det ju rätt.
Enligt det som Rask visar upp så bad Therese redan i februari att slippa bli indragen. Ändå går han ut och gör en video om det och där hon blir huvudperson.

Hur jävla respektlöst och ego är inte det.
Citera
2026-05-05, 11:15
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av alexkiing
Jag noterar att jag fick många snabba kommentarer på mitt inlägg från larssvensk, ruskinarms, cinmik, spliffblandarn och Stallhagen denna tisdag morgon. Trevligt.
Jag ser er, men har inte tid att besvara era frågor och kommentarer just nu.

Under tiden, medan ni väntar, slänger jag ut en fundering i luften:
Kommer Axel att reagera på Alexanders senaste video CLUEE ÄR EN LÖGNARE! AXEL FORTSÄTTER LJUGA! idag, och kommer han komplettera sina bortförklaringar med ytterligare bortförklaringar?
Diskutera i grupp, så återkommer jag till er senare ikväll!
Jag ser att du skriver och jag förstår även att du är likt de övriga som älskar sekten lågt begåvad, så finns ingen anledning till att svara dig något mer. Du får flera gånger enkelt förklarat för dig men du tar inte till dig.
Citera
2026-05-05, 11:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Trollkonto eller inte så har det ju rätt.
Enligt det som Rask visar upp så bad Therese redan i februari att slippa bli indragen. Ändå går han ut och gör en video om det och där hon blir huvudperson.

Hur jävla respektlöst och ego är inte det.
Ja ingen hade vetat om nått av sms:en eller påstådda bilder om inte han själv gjort videos om det. Han har inget annat att göra video antar jag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in