Citat:
Ursprungligen postat av
Kvillebacken1
99,8% av svenska folket hänger inte på X eller Flashback. Folk som hänger i olika alternativbubblor och hämtar all sin info därifrån tror att alla gör likadant.
internet är mer än flashback & X... Finns mänga fler forum, medier, appar, kanaler, podcast/radio att dela på och organisera sig via,, planera, byta ideer om affischer, "aktivism"/hjälp för något parti att nå ut på gatan. t.ex. räcker någon handfull personer i Örebro att sätta upp, dela ut tiotusentals lappar, skyltar, klistermärken, flygblad etc med reklam för ÖP för att få ut deras namn och parti, vad dom vill överallt i regionen/länet. Sociala medier, forum osv är bara en liten del, det är ju vad folk väljer att göra med det...flashback såklart ännu mindre del, forumet kan gott fortsätta självdö med all censur och vidrigheter.. men man kan dela här med.
Det tar inte mycket tid att dela något parallellt på de forum man hittar och reggar sig på, youtube, x, insta, craptok, facebook och allt folk använder. trådar kan skrivas, länkar ännu snabbare kopieras och skickas. Ta hjälp av AI för mer strategier.
Jag vet inte vad ÖPs strategier är för att nå 12% i länet men till och med med en tom hemsida går det ju klart framåt, de får en hel del uppmärksamhet verkar det som.
.. det skulle hjälpa om örebropartiet fick upp sin sida, så helt men trådar dyker upp relativt ofta, och de som kommenterar verkar överlag positiva... Allard gör ju politik iaf lite mer intressant men jag stör mig på det där med brottsprovokation (vissa typer av) och övervakning som sagt.. Till vilken ände då... och det får en att undra hur ÖP ser på digital valuta, kontanter i samhället, digital ID, osv.