2026-05-04, 23:43
Medlem
Jachins avatar
Tja

När jag var yngre och köpte heroin kom det alltid packat i små bollar av plastfolie som negrerna hade i käften, tanken är att kunna svälja dom om man dyker på knas. Dom var gjorda av flera lager plastfolie på varandra, för att slutligen vara ihopeldad i toppen av det yttersta lagret.

Nu undrar jag: hur gör jag en sån boll av plast för att ha droger i, som inte blöter ner substansen som är längst in. Fattar att det involverar plastfolie och en tändare, men kan någon ge mig en direkt guide?
Citera
2026-05-04, 23:46
Medlem
TjackOhejs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jachin
Tja

När jag var yngre och köpte heroin kom det alltid packat i små bollar av plastfolie som negrerna hade i käften, tanken är att kunna svälja dom om man dyker på knas. Dom var gjorda av flera lager plastfolie på varandra, för att slutligen vara ihopeldad i toppen av det yttersta lagret.

Nu undrar jag: hur gör jag en sån boll av plast för att ha droger i, som inte blöter ner substansen som är längst in. Fattar att det involverar plastfolie och en tändare, men kan någon ge mig en direkt guide?

Rulla in skiten i plastfolie bara, en jävla massa varv.
Sen knyter du ihop ändarna och eldar, efter det kan du rulla den mellan händerna tills att det är en boll.
Baddabing!
Citera
2026-05-04, 23:58
Medlem
Jachins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TjackOhej
Rulla in skiten i plastfolie bara, en jävla massa varv.
Sen knyter du ihop ändarna och eldar, efter det kan du rulla den mellan händerna tills att det är en boll.
Baddabing!

Ska prova med fem-sex lager. Men är du helt säker på att det är så negrerna i stockholm gör med sina? Vill inte råka blöta ner mina 2g ladd jag precis köpt. Måste vara vattentätt.

Angående designen på dessa bollar kom jag på att längst inne, under alla lager, var det som en liten påse med en knut längst in, där varorna låg.
Citera
2026-05-05, 00:03
Medlem
TjackOhejs avatar
Jag kan inte ta gift på att det är så negrerna gör, men jag har gjort det många gånger när jag ska föra över droger i munnen från Danmark till Sverige.
Om du vill så kan du göra en liten boll av plastfolie i början och sen rulla in den i x antal lager mer plastfolie, där sätter endast din fantasi gränserna tänker jag.
Citera
2026-05-05, 00:16
Medlem
Det dummaste du kan göra är att svälja drogerna.
Stoppa dom i röven istället för det gör inte lika mycket då om dom läker ut kroppen.
Dessutom om du får kroppsbesiktning så kommer dom mest troligt röntga dig och inte trycka in ett finger i rövhålet.
Citera
2026-05-05, 00:21
Medlem
Om du är så orolig över ditt ladd kan du väl ta lite mjöl eller bakpulver och testa först? Så jobbigt är det inte att tänka lite extra.
Citera
2026-05-05, 00:25
Medlem
Jachins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hejochhej06
Det dummaste du kan göra är att svälja drogerna.
Stoppa dom i röven istället för det gör inte lika mycket då om dom läker ut kroppen.
Dessutom om du får kroppsbesiktning så kommer dom mest troligt röntga dig och inte trycka in ett finger i rövhålet.

Hade inte tänkt svälja dom utan stoppa upp dom i röven. Huvudsaken är bara agg den Ska hålla tätt. Har försökt med ett kinderägg men det gick absolut inte in i röven, alldeles för stort.
Citera
2026-05-05, 00:28
Medlem
TjackOhejs avatar
Citat:
Hade inte tänkt svälja dom utan stoppa upp dom i röven. Huvudsaken är bara agg den Ska hålla tätt. Har försökt med ett kinderägg men det gick absolut inte in i röven, alldeles för stort.

Haha.
Du tänker helt rätt, du behöver finslipa tekniken lite bara.
Citera
2026-05-05, 01:00
Medlem
Amitriptylins avatar
Citat:

Nädå, fläska på med Xylocain rektalsalva så kan du få in knarket. Smärtlindring och glidmedel, två i en.
Sen när man ska förvara grejerna i röven så är det kondomer som gäller, inte flera lager med plastfolie.
Räcker med två kådisar.
Citera
2026-05-05, 01:56
Medlem
PatrickEkwalls avatar
Citat:

Med lite vilja och målmedvetenhet så över man snabbt upp den förmågan. Om en vecka får du in en 33cl'are utan problem.
Citera
2026-05-05, 07:35
Medlem
Mailmanss avatar
Citat:
Ska prova med fem-sex lager. Men är du helt säker på att det är så negrerna i stockholm gör med sina? Vill inte råka blöta ner mina 2g ladd jag precis köpt. Måste vara vattentätt.

Angående designen på dessa bollar kom jag på att längst inne, under alla lager, var det som en liten påse med en knut längst in, där varorna låg.

Varför i helvete måste du testa med laddet?
Testa med mjöl först
Citera
2026-05-06, 01:20
Medlem
Citat:
Tja

Någon guide vet jag inte men.

1. Om du vill ha en boll i en boll.. Dra ut folie likt ett a4 papper. (Onödigt stort) Placera det du vill linda in mitten, snurra något eller 2 varv gör en enkel knut och elda på stumpen.
Se alt 2. Och försätt så.

2. Placera det i mitten du vill ha i folie. Snurra 2 varv gör en enkel knut. Sen över med resterande plast, snurra 2 varv, sen fortsätter du så tills du är nöjd klipp av och elda pressa med tändaren annars bränner du fingrarna.

3. Misstänker du ska transportera det utrikes flyg, tåg? Linda in det i folie först sen ner i kondomen. Klipp av överflödigt.
Håller betydligt bättre då.

4 smuggla inte alls

Men hur säkert det är att inte magsyran bryter/löser upp det vet jag inte, sväljer inte plastbollar. Men om du skulle göra det, se till att spy upp det så fort som möjligt alt kontakta sjukvården omedelbart om det inte kommer upp. Ta hand om dig!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in