Citat:
Ursprungligen postat av
Jachin
Tja
När jag var yngre och köpte heroin kom det alltid packat i små bollar av plastfolie som negrerna hade i käften, tanken är att kunna svälja dom om man dyker på knas. Dom var gjorda av flera lager plastfolie på varandra, för att slutligen vara ihopeldad i toppen av det yttersta lagret.
Nu undrar jag: hur gör jag en sån boll av plast för att ha droger i, som inte blöter ner substansen som är längst in. Fattar att det involverar plastfolie och en tändare, men kan någon ge mig en direkt guide?
Någon guide vet jag inte men.
1. Om du vill ha en boll i en boll.. Dra ut folie likt ett a4 papper. (Onödigt stort) Placera det du vill linda in mitten, snurra något eller 2 varv gör en enkel knut och elda på stumpen.
Se alt 2. Och försätt så.
2. Placera det i mitten du vill ha i folie. Snurra 2 varv gör en enkel knut. Sen över med resterande plast, snurra 2 varv, sen fortsätter du så tills du är nöjd klipp av och elda pressa med tändaren annars bränner du fingrarna.
3. Misstänker du ska transportera det utrikes flyg, tåg? Linda in det i folie först sen ner i kondomen. Klipp av överflödigt.
Håller betydligt bättre då.
4 smuggla inte alls
Men hur säkert det är att inte magsyran bryter/löser upp det vet jag inte, sväljer inte plastbollar. Men om du skulle göra det, se till att spy upp det så fort som möjligt alt kontakta sjukvården omedelbart om det inte kommer upp. Ta hand om dig!