2026-05-04, 23:23
Medlem
KillenArCPs avatar
Sossar brukar vara de mest hjärntvättade av dem alla. De använder sig av hjärntvättningstekniker som till och med kineserna avundas och självfallet plagieras.

Redan i unga år ska de börja med Unga örnar. Barn ska inte få utforska själva vad de står för, de ska hjärntvättas direkt!

Tack och lov finns det roligare saker för dagens barn än springa runt med Unga örnar vilket också har gjort att dagens unga har tack och lov genomskådat sossarna. Politiken plagierar man hellre från SD än kommer med egna idéer.

Vad fick just dig att rösta något annat än på S? Både MP och V har ju faktiskt mer vettig politik för många, även om MP har lite svårt för det logiska. Sedan får väl både KD och SD ses som dagens arbetarpartier.
Citera
2026-05-05, 00:29
Medlem
Skitsnack, håller absolut inte med. Tycker snarare att det är ni som hatar sossarna som försöker med hjärntvättningstekniker.

Har tidigare röstat på annat och funderar definitivt att rösta på sossarna i detta valet. S verkar ha utvecklats och blivit ett moget realistiskt alternativ, utan risk för att det går åt för extremt håll åt någon sida.

S har lita annorlunda syn på detta med jämställdhet, ekonomi etc. Så det finns skillnader, i synnerhet nu när SD blivit allt mer höger i vissa frågor. Tycker det är SD som också tagit idér från sossarna, öppen svenskhet är ju definitivt något mer från vänstern. Säger inte att det är fel att göra det, bägge sidor kan enas i vissa frågor med, tvärtom är det ju bra om man kan vara gränsöverskridande så det gynnar landet.

Magdalena Andersson är bildad, intelligent och förmodligen den som krävs för denna posten. Har väldigt bra utbildning med.
Senast redigerad av EpicUsername 2026-05-05 kl. 00:33.
Citera
2026-05-05, 01:10
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KillenArCP
Sossar brukar vara de mest hjärntvättade av dem alla. De använder sig av hjärntvättningstekniker som till och med kineserna avundas och självfallet plagieras.

Redan i unga år ska de börja med Unga örnar. Barn ska inte få utforska själva vad de står för, de ska hjärntvättas direkt!

Tack och lov finns det roligare saker för dagens barn än springa runt med Unga örnar vilket också har gjort att dagens unga har tack och lov genomskådat sossarna. Politiken plagierar man hellre från SD än kommer med egna idéer.

Vad fick just dig att rösta något annat än på S? Både MP och V har ju faktiskt mer vettig politik för många, även om MP har lite svårt för det logiska. Sedan får väl både KD och SD ses som dagens arbetarpartier.
Röstade på sossarna i slutet av 70 till slutet av 80talet. När det började svärma in irakier i landet började jag rösta SD. Moderaterna någon gång där i mellan också.
Citera
2026-05-05, 06:37
Medlem
Kapitalistkalles avatar
Jag brukade rösta S.
När man är uppväxt i en släkt med arbetare blir det nog ofta så. Eller åtminstone blev det så förr i tiden.

Du har verkligen rätt i det du skriver om hjärntvätt. Som tur är kom jag ur det och ser nu allt mycket klarare.

Sen ska jag inte säga att jag har förtroende för något parti, men jag ger inte min röst till maktgalna sossar.
Citera
2026-05-05, 07:59
Medlem
kyrkstockens avatar
De flesta byggnadsarbetare jag träffat har varit moderater. Som senare lutar stort mot SD.

MEn är det meningsfullt att ens skriva till någon som inte förstår vad en bil kostar eller hur mycket energi som krävs för att bygga datorhallar (vet det bättre än de som bygger datorhallarna)?
Citera
2026-05-05, 08:03
Medlem
MrSwedeGliderRunts avatar
Alla såssar blev det när de var som mest utvecklade i hjärnan, dvs vid 13 års ålder, de ändrar sig aldrig efter detta utan är en evig såsse, tills det är dags att dumpas i en grav.
Citera
2026-05-05, 08:08
Medlem
grey.eagles avatar
Citat:

Lämnade S på 80 talet, kommer aldrig tillbaka. Hjärntvätten var rejäl tidigare gick inte att komma undan den. Tack Stenbeck o tv3.
Citera
2026-05-05, 08:24
Medlem
Citat:

Jag började rösta på SD -06, ett år när koncept att elda upp bilar infördes på bred front av mena.
Den sommaren såg jag minst 100 bilar brinna upp och insåg att detta kommer gå åt helt fel håll om det får fortsätta, detta var alltså långt innan mena började skjuta ihjäl varandra och en hel del andra på löpande band, portsprängning, gruppvåldtäkter, åldringsrån, åldringsvåldtäkter och massa annat som nu är bara att princip acceptera pga man tvunget ska hjälpa in halva världen på vaga grunder och tror de blir helt som oss bara de får ett svenskt medborgarskap.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in