2026-05-04, 16:19
Medlem
Protonic75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MDTAA
Intressant art så många inlägg här inte handlar om Gäddor. Jag trodde att tråden handlar om Gäddor som publicerats.

Så en fråga, kan inte övriga diskussioner och frågeställningar vara i Dumpentråden - så kanske vi kan fokusera på trådämnet här

DVS - diskutera gäddorna som publicerats.
Allt annat är blaha blaha.

På tal om Gäddor, jag hörde nyss att ett peddo till hoppade framför tåget häromdagen.
Trist för lokföraren men bra för barnen om det stämmer.

Vet du vem det skulle vara?
Citera
2026-05-04, 16:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av carlpetersen73
Finns det någon sammanställning över gäddor som tagit livet av sig? Vill minnas att jag sett någon tidigare.
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/Jb39V8/minst-elva-man-som-hangts-ut-som-pedofiler-pa-dumpen-har-begatt-sjalvmord
visserligen ett o ett halvt år gammal så är väl några till som strykit med sen dess
Citera
2026-05-04, 16:29
Medlem
Protonic75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Villemer
#773 riktigt bottennapp i dag. Hans störda agerande borde de naturligtvis kunnat åtgärda på lämpligt sätt genom att kontakta "ansvariga", utan att behöva hänga ut detta elände. Ett sänke för Dumpens prestige och ger verkligen vatten på kvarn för den alternativa pedofilvänliga fb-tråden.
"Gädda som gädda" anser vissa och eftersom gäddorna är så tragiskt många, så fångar håven in både riktigt fula fiskar och sådana fulingar som inte borde exponeras offentligt, utan hade enklare kunnat klarats av på privat basis. #773 typexempel på detta. (Är det viktigaste inte barnen, utan att pengarna ska rulla in, som de antyder i andra fb-tråden?)

Jag vill minnas att Sara sa vid något tillfälle att hon drog gränsen om någon skulle publiceras eller inte vid om huruvida personen kunde skilja på om det tilltänkta offret var 5år eller 50år. Och så retarderad är ju inte denna gubbe så då uppfyllde han ju hennes kriterier för publikation.

773
Citera
2026-05-04, 16:30
Medlem
MDTAAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Protonic75
Vet du vem det skulle vara?

Nej, ingen mer info just nu tyvärr

Dock saknar jag Hassan Von Essen nu, han var bra på statistiken
Borde nog vara ca 15 pedofiler som tagit sig av daga.

Vissa publicerade
Vissa inte publicerade, tror att de undviker det om de tar livet av sig innan publicering på Dumpen
Antar att det nog är tufft nog för anhöriga som det är.

Kudos för det
Citera
2026-05-04, 16:31
Medlem
Protonic75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carlpetersen73
Finns det någon sammanställning över gäddor som tagit livet av sig? Vill minnas att jag sett någon tidigare.

Vet inte om någon här har den infon nu, men hardcore sadisterna på Gräv har det garanterat.
Citera
2026-05-04, 17:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Protonic75
Jag vill minnas att Sara sa vid något tillfälle att hon drog gränsen om någon skulle publiceras eller inte vid om huruvida personen kunde skilja på om det tilltänkta offret var 5år eller 50år. Och så retarderad är ju inte denna gubbe så då uppfyllde han ju hennes kriterier för publikation.

773

Jävla kriterium. Till och med min brorsa som är gravt hjärnskadad märker skillnad på "gamla" personer och små barn. Han är dock för efterbliven för att ladda ner sc och snappa, så hur dumma som helst kan de inte vara på Snapchat.
Citera
2026-05-04, 17:42
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Rätt så rätt.
En sak som vissa inte förstår är

*ja men han är ju 78 år gammal och ser ut som skit, finns ingen 13 årig tjej som vill träffa en sådan gubbe.

Newsflash, jodå - det finns många barn och tonåringar som mår skit och har självskadebeteende. Och tillråga på det - om nu någon gammal fetsäckgubbe som raggar barn under 15 år slänger in 3000 kronor, lite Vape/Cig och köper ut från bolaget - ja klart som tusan att det kommer att bli sexuella övergrepp av småtjejer.

Lite som när någon med IQ under 70 hamnar på Dumpen

Bara flr att han/hon inte är smart, innebär det inte att de inte kan ha småbarn som de utnyttjat både online och i riktiga livet.

Fattar man inte det, då borde man inte ha rösträtt

Sorry för off topic men trött på allt skitsnack i tråden om allt annat än gäddor.

On Topiic
Det var troligtvis en till gädda/ pedofil som tog livet av sig i veckan.

Oklart om min info stämmer, men om det är sant kommer jag inte att sörja
Jag kommer inte heller att känna mej upprörd om det är ännu en gädda som valt att låta barnen slippa honom för all framtid. Det finns en gädda (som jag i vanlig ordning inte kommer ihåg numret på) som hotade att hoppa framför en stillastående (!) buss i konfrontationen. Det kanske är han som tänkt igenom det lite noggrannare och valt ett rullande tåg istället?
Citera
2026-05-04, 17:49
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Jävla kriterium. Till och med min brorsa som är gravt hjärnskadad märker skillnad på "gamla" personer och små barn. Han är dock för efterbliven för att ladda ner sc och snappa, så hur dumma som helst kan de inte vara på Snapchat.
Naturligtvis är #773 inte riktigt så dum som han framstår vid konfrontationen. Att han har god man betyder ju bara att han får hjälp med ekonomi och lite administrativa saker,. Däremot kan inte att den gode mannen begränsa hans närvaro online, En sådan åtgärd skulle kräva en förvaltare. För övrigt är #773 med i ett flertal singelgrupper på Facebook, så även ett sådant konto klarar han galant.
Citera
2026-05-04, 19:02
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av rallykalle69
Tänker mest om det är saker som får skrivas här, att någon flyttat osv är ju ingen direkt hemlis. Står en bit bak att 796 flyttat till farsan sin.

"Gädda xxx har börjat spela bandy"

Heeelt annan info, och förresten det var jag (tror jag) som skrev att 796 har flyttat hem på gamla dar. Undras om pojkrummet stod ostört.
Citera
2026-05-04, 19:32
Medlem
rallykalle69s avatar
Citat:
Off topic

Det verkar ju inte bara någon moderator här l
Alternativt att skapa en ny tråd likt denna

Personer som publiceras på Dumpen efter 1 April

Då de begår lagbrott så vitt jag förstår

Och på Flashback får vi väl dilsutera och insinuera nästan vad som helst så länge det inte bryter mot lagen, och att diskutera och fråga saker kan väl aldrig vara ett lagbrott ?
Fungerar inte så. Alla (även om uppenbart skyldiga) är misstänkta i olika grad, fortfarande oskyldiga tills faktiskt dömda. Är ändå ingen frisedel att bryta mot GDPR.

Citat:
Ursprungligen postat av anorto
Heeelt annan info, och förresten det var jag (tror jag) som skrev att 796 har flyttat hem på gamla dar. Undras om pojkrummet stod ostört.
Ah. samt det var det ja Visst, vissa kan va intressanta, men överlag känner jag mig nog rätt obrydd. Vissa är man dock nyfiken på, 746 exmpelvis.
Citera
2026-05-04, 21:34
Medlem
Citat:
Fungerar inte så. Alla (även om uppenbart skyldiga) är misstänkta i olika grad, fortfarande oskyldiga tills faktiskt dömda. Är ändå ingen frisedel att bryta mot GDPR.

Ah. samt det var det ja Visst, vissa kan va intressanta, men överlag känner jag mig nog rätt obrydd. Vissa är man dock nyfiken på, 746 exmpelvis.

746 bor kvar, bor ensam, tagit ner FB men sökbar. finns mobil nr så någon kanske kan fråga med ett sms
Citera
2026-05-04, 22:44
Medlem
MDTAAs avatar
Citat:

Ja, det är rätt i sak. Fast på samma gång - var gång en " realitystjärna har knarkat" så skapas det spekulationstrådar, som senare ofta leder till att någon " Lasse Larsson från Paradisehotel 2022" får allt spotlight, bekräftat eller ej.

Och ja, alla är oskyldiga tills de är dömda - så då borde det väl gå att diskutera de ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in