2026-05-04, 09:55
Medlem
Ond.hickas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Villemer
Nä, men det finns hopp även för honom, fast han inte kan se det från sin snäva horisont. Det finns mängder av mogna kvinnor i vårt avlånga land, som befinner sig i liknande läge som honom och har en stark längtan efter kärlek och att dessutom passa in i normen om tvåsamhet. Tror att den här publiceringen var ett stort misstag. Den uthängde vill ha närhet eller slags kärleksfull kontakt, oavsett om det handlar om fjortis eller om 60 fyra år. Med en "fjortis" visade det sig helt enkelt bli lättare att charma sig till en träff via tangentbordet och med några suggestiva bilder på egot.
Han ska ge fan i barn även om de är enkla. Om det är enklare för #773 att ligga med barn än med vuxna är det ju något hemskt fel, då är det ju inte synd om honom. Det ska ju vara totalt omöjligt att bli ihop med och ligga med småungar, ännu mer omöjligt än det är att få till det med nån i sin egen ålder. Det är fan inte synd om honom för att ingen vill ha honom och han måste sexuellt utnyttja barn för att känna sig älskad.
Citera
2026-05-04, 09:58
Medlem
Ond.hickas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Follows
Om man googlar "nedbruten av livet" så kommer en bild upp på 773 när han sitter på bänken
773 är nedbruten av genetiken, hans liv har nog varit piss pga ruttna förutsättningar snarare än tvärtom. Men det är väl kanske en ond cirkel också.
Citera
2026-05-04, 11:33
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ond.hicka
Han ska ge fan i barn även om de är enkla. Om det är enklare för #773 att ligga med barn än med vuxna är det ju något hemskt fel, då är det ju inte synd om honom. Det ska ju vara totalt omöjligt att bli ihop med och ligga med småungar, ännu mer omöjligt än det är att få till det med nån i sin egen ålder. Det är fan inte synd om honom för att ingen vill ha honom och han måste sexuellt utnyttja barn för att känna sig älskad.
Han är med i ett antal dejtinggrupper på Facebook (och kanske andra sajter också), men får bevisligen inte napp där. Att han ratas av vuxna kvinnor ger honom ingen som helst rätt att ragga på barn istället. Varken kärlek eller sex är någon jävla rättighet.
Citera
2026-05-04, 12:30
Medlem
Man undrar ju dock om något Snap chat-kid faller för den här särlingen, hans blotta nuna är ju skrämmande och inte lockar han med cigg eller sprit....vad tror ni? Han har noll raggpotential enligt mig då
Senast redigerad av Florman 2026-05-04 kl. 12:34.
Citera
2026-05-04, 12:43
Medlem
Bandida.locas avatar
Vaktmästarjobbet hänger nog löst på lokala sportföreningen efter 40 år på samhall!
773
Citera
2026-05-04, 13:12
Medlem
Jag tror att hela tankesättet om att #773 skulle ha lättare att få kontakt med barn är felaktigt. Han befinner sig verkligen på den absoluta botten när det gäller attraktionskraft på den så kallade dejtingmarknaden. Precis allt är till hans nackdel: ålder, utseende, intelligens, karisma, förmodligen ekonomi också. Att han bor i en liten byhåla hjälper inte heller. Han kan skriva till folk på sina appar tills helvetet fryser till is. Det är Dumpen och endast Dumpen som kommer att svara honom. Jag hoppas den gode mannen gör sitt jobb så att denne sorglige skepnad slipper bli dubbelgädda…

Citat:
Ursprungligen postat av Ond.hicka
Citera
2026-05-04, 13:19
Medlem
Min brors kusins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shrubbery
Jag tror att hela tankesättet om att #773 skulle ha lättare att få kontakt med barn är felaktigt. Han befinner sig verkligen på den absoluta botten när det gäller attraktionskraft på den så kallade dejtingmarknaden. Precis allt är till hans nackdel: ålder, utseende, intelligens, karisma, förmodligen ekonomi också. Att han bor i en liten byhåla hjälper inte heller. Han kan skriva till folk på sina appar tills helvetet fryser till is. Det är Dumpen och endast Dumpen som kommer att svara honom. Jag hoppas den gode mannen gör sitt jobb så att denne sorglige skepnad slipper bli dubbelgädda…
Skulle han inte haft liten möjlighet med en riktigt ful 12 åring med dåligt självförtroende....
Citera
2026-05-04, 13:41
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Min brors kusin
Skulle han inte haft liten möjlighet med en riktigt ful 12 åring med dåligt självförtroende....
Jo visst är det så.
Det finns barn som är väldigt ensamma och utsatta.
Barn som har det svårt hemma och inte har någon vuxen att vända sig till.
Barn som blir överlyckliga när någon äntligen visar intresse och "bryr sig".
Lätta offer alltså.
Citera
2026-05-04, 14:00
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Jo visst är det så.
Det finns barn som är väldigt ensamma och utsatta.
Barn som har det svårt hemma och inte har någon vuxen att vända sig till.
Barn som blir överlyckliga när någon äntligen visar intresse och "bryr sig".
Lätta offer alltså.
Exakt så! Om man tittar på t ex #300 så har han riktiga offer i den fysiska världen, trots att han är Shreks okände kusin. När man drabbas av hans anskrämliga uppenbarelse så tänker man kanske att det är en omöjlighet att en sådan individ, som bl a har raggningstekniken köra-dildo-i-röven-i-videosamtal, skulle kunna träffa ett barn. Tyvärr är det inte någon omöjlighet.
Citera
2026-05-04, 14:45
Medlem
Ond.hickas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shrubbery
Det är väl klart att det är enklare att manipulera, skrämma eller lura barn än vuxna. Jag minns själv snuskgubbar som försökte knulla när jag var 9-15 och de kom undan med asmycket som de inte skulle komma undan med idag. Barn är rädda, kärlekstörstande och lättlurade, eller kan vara det i alla fall.
Citera
2026-05-04, 16:15
Medlem
MDTAAs avatar
Intressant art så många inlägg här inte handlar om Gäddor. Jag trodde att tråden handlar om Gäddor som publicerats.

Så en fråga, kan inte övriga diskussioner och frågeställningar vara i Dumpentråden - så kanske vi kan fokusera på trådämnet här

DVS - diskutera gäddorna som publicerats.
Allt annat är blaha blaha.

På tal om Gäddor, jag hörde nyss att ett peddo till hoppade framför tåget häromdagen.
Trist för lokföraren men bra för barnen om det stämmer.
Citera
2026-05-04, 16:17
Medlem
carlpetersen73s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MDTAA

På tal om Gäddor, jag hörde nyss att ett peddo till hoppade framför tåget häromdagen.
Trist för lokföraren men bra för barnen om det stämmer.
Finns det någon sammanställning över gäddor som tagit livet av sig? Vill minnas att jag sett någon tidigare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in