Citat:
Ursprungligen postat av
Tavelramskrok
Det här är inte bara sorgligt Blåvitt. Det är också förbannat ledsamt att se. Efter ett något så när bra år förväntades det mer av Blåvitt i år. Men Vad i blåvitt är så förbannat fel så att det år efter år ser ut så här. Ett tag var ju allt Håkan Milds fel. Men på vem ska det skyllas på nu då ?
Kör man slut på sig på träning och har ingen kraft kvar till match ?
Dom hade 2 spelare förra året Fenger och Heintz sist nämnde har varit sjuk och Fenger är inte ens med fler matcher förra året fick dom väldigt turligt och innan dess har dom varit nära fler år att åka ut...Det är kört i år med dessutom Europa spel och med en trupp som påminner om Degefors i bredd.
Dom kommer säkeeligen sparka Billborn ocksådå är det veekligen gonatt fast det fattar nog inte lednimgem