2026-05-04, 19:27
Medlem
Tonyos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
Jag tror på islossning för dif. 3-0, kassaskåpssäker seger idag.

Förövrigt har det inte lyfts här så vitt jag kunnat se men polisen försökte infiltrera norra igår men misslyckades och blev upptäckta. Sorglig utveckling.
De stod på aktiv sitt sen såg jag. Blir intressant att se när de faktiskt vågar försöka sig på att stå på en stockholmsläktare. Det kommer garanterat smälla ordentligt den dagen.
Citera
2026-05-04, 19:27
Medlem
Tonyos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sherlockholmes1989
Risk att blåvitt åker ut iår?
Ser brutalt usla ut faktiskt. Har väl knappt tappat något sen ifjol heller? Helt otroligt hur man kan ta så många steg i fel riktning på ett halvår med i princip samma spelare.
Citera
2026-05-04, 19:37
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tonyo
De stod på aktiv sitt sen såg jag. Blir intressant att se när de faktiskt vågar försöka sig på att stå på en stockholmsläktare. Det kommer garanterat smälla ordentligt den dagen.
Ah ok. Jag hörde bara från capos att de var på vår läktare. Vet du om de stod kvar eller om de drog?
Citera
2026-05-04, 19:40
Medlem
Tonyos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
Ah ok. Jag hörde bara från capos att de var på vår läktare. Vet du om de stod kvar eller om de drog?
De stod vid ingångarna på aktiv sitt.
Citera
2026-05-04, 19:56
Medlem
Tonyos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teu
Yes, det där är naturligtvis inte ett samhällsproblem, utan ett AIK problem
Vi hade ju kommit överens om att inte svara trollet Teu..
Citera
2026-05-04, 19:59
Medlem
Citat:
Ser brutalt usla ut faktiskt. Har väl knappt tappat något sen ifjol heller? Helt otroligt hur man kan ta så många steg i fel riktning på ett halvår med i princip samma spelare.
Gustav Svensson var en viktig spelare. Sedan var IFK inte bra förra året heller. Man ska nog inte stirra sig blind på tabellplaceringen i det fallet.
Citera
2026-05-04, 20:00
Medlem
Citat:
Spelade ju ganska uselt ifjol också om man ska vara ärlig och hade brutal tur och en glödhet Heintz med sig. Och Fenger.
Citera
2026-05-04, 20:01
Medlem
Tonyos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svenshult
Gustav Svensson var en viktig spelare. Sedan var IFK inte bra förra året heller. Man ska nog inte stirra sig blind på tabellplaceringen i det fallet.

Citat:
Ursprungligen postat av Ahmed945
Spelade ju ganska uselt ifjol också om man ska vara ärlig och hade brutal tur och en glödhet Heintz med sig. Och Fenger.
Man spelade ändå 0-0 borta mot Dif i november med en utvisad sista halvtimmen. Idag ställer man knappt ens ut skorna. Det är stor skillnad.
Citera
2026-05-04, 20:03
Medlem
skogsburkans avatar
Citat:
Man spelade ändå 0-0 borta mot Dif i november med en utvisad sista halvtimmen. Idag ställer man knappt ens ut skorna. Det är stor skillnad.

Helvete vilken usel halvlek i klass med MFFs debacle mot Bajen förra säsongen. De får gärna åka ut och harva ett par år med Heif i Superettan.
Citera
2026-05-04, 20:06
Medlem
Citat:
Ja, visst är de sämre. Förra året funkade väl försvaret hyfsat åtminstone

Är lite likt AIK, två lag med uselt spel utan någon idé har medstuds i ett halvår och då är spelarna lojala i försvaret men sedan när man fortsätter med samma skit och får motgång ger spelarna upp. AIK i höstas, Blåvitt nu
Citera
2026-05-04, 20:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ahmed945
Ja, visst är de sämre. Förra året funkade väl försvaret hyfsat åtminstone

Är lite likt AIK, två lag med uselt spel utan någon idé har medstuds i ett halvår och då är spelarna lojala i försvaret men sedan när man fortsätter med samma skit och får motgång ger spelarna upp. AIK i höstas, Blåvitt nu
Det ligger nog mycket i det. Tränaren har tappat omklädningsrummet som det brukar sägas.
Citera
2026-05-04, 20:54
Medlem
skogsburkans avatar
Billborn får nog skriva in sig på arbetsförmedlingen redan imorgon bitti. Guldpytten är det bara kassera för det lär dröja till den kan micras.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in