2026-05-04, 07:26
Medlem
Upp med bilderna på cuckold-baronen
Citera
2026-05-04, 07:40
Medlem
Varför står det att han bor ensam i hushållet?
Citera
2026-05-04, 08:15
Medlem
alexkiings avatar
Som jag skrev:
Varken Alexander eller Tessan vill ha varken samtal eller SMS från en äcklig 46-årig gubbe som ber Alexander döda sig själv och kallar Tessans dotter för horbarn, så du har nog missuppfattat något.
Men jag kan berätta för dig vad som har hänt så att du hänger med lite bättre; I ordningsföljd och förhoppningsvis inklusive de flesta relevanta detaljer:
Axel SMS:ade Tessan den 22 feb 2026, utan att varken Alexander eller Tessan har bett om det.
Axel SMS:ade ett fejkat fotografi -föreställande Rask tillsammans med en okänd kvinna- till Tessan.
Axel SMS:ade till Tessan och skrev att det finns fler bilder på det som skedde "efter det" (bilden på Alexander och den okända kvinnan).
(1) Tessan frågade Axel vem Axel var och frågade även varför han skickar fejkade bilder på Alexander med en okänd kvinna till henne.
Axel SMS:ade Tessan och förklarade att det inte var fejkade bilder, och Axel förklarade även att han visste att Tessan visste att fotografierna var äkta.
Tessan blockerade Axels mobilnummer så att han inte kunde trakassera henne längre med sina sinnessjuka SMS.

Tessan anmälde Axel.
Tessan har ansökt om kontaktförbud mot Axel.
Tessan har gjort det tydligt att hon inte önskar att Axel kontaktar henne mer.

Axel mejlar ett sinnessjukt mejl till Tessan.

Nån gång kallar Axel dessutom Tessans dotter för horbarn, jag vet inte exakt datum när detta ska ha skett.

Hänger du med?

Citat:
Ursprungligen postat av B´stard
Ren lögn, det framgick inte i det sms:et att det var Tessans nummer. Det gick inte på något sätt att förstå att det skulle varit Tessan och inte Alex som svarade.

Är inte med på vad du menar är lögn, den rad du har fetmarkerat i mitt inlägg syftar på det första av de tre SMS som Tessan skickade som svar på de sinnessjuka SMS som Axel trakasserade Tessan med, jag har numrerat påståendet och kopplat ihop påståendet med det faktiska SMS:et nedan.

Saxat från tråden: Detta är den kompletta SMS-konversationen mellan Axel Öhman och Alexanders fru förutom den AI-genererade bilden på Alexander tillsammans med någon fejkad kvinna i en T-shirt som inte finns - bilden som Axel inledde kontakten med Alexanders fru med:

Sön 22 feb 20:04

Axel Öhman:
[ai-bild på Alexander tillsammans med en tjej som inte existerar]

Axel Öhman:
Tänkte bara meddela
dig att bilder tagna
efter den här är på vift.
Älskar det för dig.
Alexanders fru:
Va?
(1) Vem är detta?
Axel Öhman:
Schilleras
Alexanders fru:
Får jag fråga en sak?
Varför har du mitt
nummer?
Alexanders fru:
Och en fråga, varför
har skärpet två ändar?

Axel Öhman:
Min mamma letade upp
ditt nummer åt mig. Du
är välkommen att
låtsas som att det här
och övriga bilder är ai
om du vill, det spelar
mig ingem större roll.
Jag vet att du vet att de
är äkta och det räcker
för mig. Frågan är vilka
utöver jag som fått
dessa bilder och vad de
kommer att göra med
dem. Som sagt, älskar
detta för dig.

Du blockerade den här kontakten.

Alexanders fru visar upp konversationen i hennes mobil 21 minuter in i Alexanders senaste Youtube-klipp:
https://youtu.be/ARWo9bTLMwI?si=LrZUcOvxSGLAqFqP&t=1262
Citera
2026-05-04, 08:49
Medlem
alexkiings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Alla utom lättmanipulerade idioter vet att bilderna inte är AI-genererade. De är äkta. DET ÄR SÅ.

Det cirkulerar många karbonkopior på de lögner Axel och Heydari sprider, men ditt exemplar var en exceptionellt missbildad siamesisk tvilling på Axels lögn han skev i ett av de SMS han skickade till Tessan 22 feb 2026:
Axel Öhman till Tessan:
Min mamma letade upp
ditt nummer åt mig. Du
är välkommen att
låtsas som att det här
och övriga bilder är ai
om du vill, det spelar
mig ingem större roll.
är äkta och det räcker
för mig.
Frågan är vilka
utöver jag som fått
dessa bilder och vad de
kommer att göra med
dem. Som sagt, älskar
detta för dig.
Alexander har redan gått igenom på sin Youtube-kanal vilka detaljer i det fejkade fotografiet på Alexander med en kvinna -som Axel skickade till Tessan- som avslöjar att det är AI-slafs.
Jag har inte den kompletta listan över detaljerna som Alexander pekade ut som AI i huvudet, men detaljerna inkluderar:
fejkade glasögon,
en missbildad kedja,
ett missbildat bälte,
en missbildad t-shirt (på kvinnan),
missbildat hår (på kvinnan),
en missbildad t-shirt (på en man i bakgrunden)
etc ..
etc ..

Axel gick igår ut offentligt och "förklarade sig" genom att hävda:

Axel påstår i SMS att den uppenbart fejkade bilden är ett äkta fotografi och menar att han trots Tessans SMS redan 22 feb samt Alexanders tydliga söndermalning av den tokiga idén inte förstår att det är en AI-manipulerad bild.

Axel menar att han inte förstår att när man inleder kontakt med någon på ett nummer man hittat på ett dokument som gått i flera led så skickar man inte en fejkad AI-bild det första man gör.

Axel menar att han inte förstår att man presenterar sig själv och säkerställer att man har nått fram till rätt mottagande person och tydligt förklarar avsikten med kontakten man själv upprättar.

Axel menar att han inte förstår det konstiga i att han påstår att han avsåg skicka ett AI-manipulerat fotografi på Alexander med en kvinna, till Alexander.

Axel hävdar dessutom att det är helt rimligt att skicka ett SMS till Alexander (som uppenbarligen vet att den fejkade AI-bilden är fejk) och förklara för honom att den fejkade AI-bilden, och bilder "efter det", är äkta.

Axels förklaringar är ologiska och orimliga på alla håll och kanter. Men det är som sagt Axels version, som han äger - men det är nog ytterst få som köper den versionen.

Faktum är:
Axel har skickat de sinnessjuka SMS:en till Tessan, till mobilnumret som är registret på henne, och dessutom swishkopplat till henne. Det är bevisat.

Det är dessutom, sett till innehållet som Axel skickade till Tessan, orimligt att det var avsett för Alexander - som Axel hävdar.
Axel hävdar dessutom fortfarande att det är en äkta bild på Alexander och kvinnan som han skickade till Tessan, trots att det är bevisat bortom rimligt tvivel att det är en fejkad AI-manipulerad bild.

Axel har helt enkelt målat in sig i ett hörn med alla sina lögner och bortförklaringar.

Det är ett tiotal konton här i tråden som loopar runt och sprider samma lögner Axel och Heydari sprider om Tessan, vilket i sig är intressant för då vet man vilken källa de kontona okritiskt inhämtar all sin information från.
Lögnerna som Heydari och Axel själva sprider är bara obehagliga.
Senast redigerad av alexkiing 2026-05-04 kl. 08:57.
Citera
2026-05-04, 09:07
Medlem
alexkiings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psysation
Någon som har en kopia / ej suddig bild på det baronjäveln hävdar är ai?
Hans videokvalitet suger

Den fejkade AI-bilden som ska föreställa Alexander tillsammans en annan kvinna, den bild som var det första av de vidriga SMS Axel skickade till Tessan 22 feb 2026, finns i Axels skickade SMS.
Bilden finns dessutom i Tessans mobil bland mottagna SMS från det sedan 22 feb 2026 blockerade mobilnumret (Axels).
Bilden finns dessutom i Alexanders mobil (Tessan printade Axels SMS till henne, och skickade printsen till Alexander).
Bilden finns också i 2 chattar mellan Alexander och några andra Youtubers där Alexander den 22 feb 2026 postade printsen från Tessans mobil inklusive lite diskussion om att bilden var uppenbart fejk och de andra Youtuber-profilerna funderade och diskuterade lite om varför Axel skickar fejkade AI-bild på Alexander med en kvinna till Tessan.
Bilden visas upp på flera ställen i Alexanders videor.
Axel har visat upp bilden i sin Livestream i samband med att han framförde sina stela och icke trovärdiga bortförklaringar varför han trakasserar Tessan via SMS och mejl.
Citera
2026-05-04, 09:08
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av alexkiing

Faktum är:
Axel har skickat de sinnessjuka SMS:en till Tessan, till mobilnumret som är registret på henne, och dessutom swishkopplat till henne. Det är bevisat.
Axel har sms:at till numret som Rask hade angett som sitt privata på ett dokument. Det är bevisat. Att Rask har skrivit fel är han problem. Vilket betyder att all text du bajsar ur dig spelar ingen roll, då Axel trodde han sms till Rask, inte till frun som du tror. Men återigen så är jag säker på att du inte kommer fatta skillnaden,
Citera
2026-05-04, 09:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anslut
Spelar väl ingen roll att Tessan fick SMS:et, dom har ju ett öppet förhållande. Han har ju berättat att dom öppnar varandras post. Varför är detta SMS så hemskt?

Det är inte hemskt. Rask är tacksam över att det skickats sms som hamnat hos Therese pga hennes och Rasks låga IQ.

Rask är tacksam för att han fick något att vrida om sanningen till och överdriva in absurdum då hans kanal håller på att dö ut.

Rask behöver ett drama.
Citera
2026-05-04, 09:20
Medlem
alexkiings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av larssvensk
Axel har sms:at till numret som Rask hade angett som sitt privata på ett dokument. Det är bevisat.

Det kan även ha varit Tessan som fyllde i Trobo-pappret. Det dokument ni pratar om var inte avsett för Axel, och inte avsett vara offentligt, och inte avsett för att bli kontaktad på av någon annan än av Trobo, i ärenden som gäller hyreskontraktet och lägenheten. Representerar Axel Trobo? Nej, det gör han inte.

Det som är bevisat är den del i mitt inlägg som du citerar:
Jag skrev dessutom ungefär samma sak som det du påstår, fast mycket mer tydligt och detaljerat, i inlägget du citerar:

Axel påstår i SMS att den uppenbart fejkade bilden är ett äkta fotografi och menar att han trots Tessans SMS redan 22 feb samt Alexanders tydliga söndermalning av den tokiga idén inte förstår att det är en AI-manipulerad bild.

Axel menar att han inte förstår att när man inleder kontakt med någon på ett nummer man hittat på ett dokument som gått i flera led så skickar man inte en fejkad AI-bild det första man gör.

Axel menar att han inte förstår att man presenterar sig själv och säkerställer att man har nått fram till rätt mottagande person och tydligt förklarar avsikten med kontakten man själv upprättar.

Axel menar att han inte förstår det konstiga i att han påstår att han avsåg skicka ett AI-manipulerat fotografi på Alexander med en kvinna, till Alexander.

Axel hävdar dessutom att det är helt rimligt att skicka ett SMS till Alexander (som uppenbarligen vet att den fejkade AI-bilden är fejk) och förklara för honom att den fejkade AI-bilden, och bilder "efter det", är äkta.

Axels förklaringar är ologiska och orimliga på alla håll och kanter. Men det är som sagt Axels version, som han äger - men det är nog ytterst få som köper den versionen.

Faktum är:
Citera
2026-05-04, 09:31
Avstängd
Citat:
ett offentligt dokument som Axel visste var ett hyreskontrakt som vid ifyllnad, av Tessan eller av Alexander, med uppgifter som inte var ämnat bli offentliga.
Hyreskontrakt hos allmännyttan är i huvudregel allmänna handlingar och därmed offentliga.
Citera
2026-05-04, 09:33
Medlem
Citat:
Som jag skrev:
Varken Alexander eller Tessan vill ha varken samtal eller SMS från en äcklig 46-årig gubbe som ber Alexander döda sig själv och kallar Tessans dotter för horbarn, så du har nog missuppfattat något.
Men jag kan berätta för dig vad som har hänt så att du hänger med lite bättre; I ordningsföljd och förhoppningsvis inklusive de flesta relevanta detaljer:
Axel SMS:ade Tessan den 22 feb 2026, utan att varken Alexander eller Tessan har bett om det.
Axel SMS:ade ett fejkat fotografi -föreställande Rask tillsammans med en okänd kvinna- till Tessan.
Axel SMS:ade till Tessan och skrev att det finns fler bilder på det som skedde "efter det" (bilden på Alexander och den okända kvinnan).
(1) Tessan frågade Axel vem Axel var och frågade även varför han skickar fejkade bilder på Alexander med en okänd kvinna till henne.
Axel SMS:ade Tessan och förklarade att det inte var fejkade bilder, och Axel förklarade även att han visste att Tessan visste att fotografierna var äkta.
Tessan blockerade Axels mobilnummer så att han inte kunde trakassera henne längre med sina sinnessjuka SMS.

Tessan anmälde Axel.
Tessan har ansökt om kontaktförbud mot Axel.
Tessan har gjort det tydligt att hon inte önskar att Axel kontaktar henne mer.

Axel mejlar ett sinnessjukt mejl till Tessan.

Nån gång kallar Axel dessutom Tessans dotter för horbarn, jag vet inte exakt datum när detta ska ha skett.

Hänger du med?

Är inte med på vad du menar är lögn, den rad du har fetmarkerat i mitt inlägg syftar på det första av de tre SMS som Tessan skickade som svar på de sinnessjuka SMS som Axel trakasserade Tessan med, jag har numrerat påståendet och kopplat ihop påståendet med det faktiska SMS:et nedan.

Saxat från tråden: Detta är den kompletta SMS-konversationen mellan Axel Öhman och Alexanders fru förutom den AI-genererade bilden på Alexander tillsammans med någon fejkad kvinna i en T-shirt som inte finns - bilden som Axel inledde kontakten med Alexanders fru med:

Sön 22 feb 20:04

Axel Öhman:
[ai-bild på Alexander tillsammans med en tjej som inte existerar]

Axel Öhman:
Tänkte bara meddela
dig att bilder tagna
efter den här är på vift.
Älskar det för dig.
Alexanders fru:
Va?
(1) Vem är detta?
Axel Öhman:
Schilleras
Alexanders fru:
Får jag fråga en sak?
Varför har du mitt
nummer?
Alexanders fru:
Och en fråga, varför
har skärpet två ändar?

Axel Öhman:
Min mamma letade upp
ditt nummer åt mig. Du
är välkommen att
låtsas som att det här
och övriga bilder är ai
om du vill, det spelar
mig ingem större roll.
är äkta och det räcker
för mig. Frågan är vilka
utöver jag som fått
dessa bilder och vad de
kommer att göra med
dem. Som sagt, älskar
detta för dig.

Du blockerade den här kontakten.

Alexanders fru visar upp konversationen i hennes mobil 21 minuter in i Alexanders senaste Youtube-klipp:
https://youtu.be/ARWo9bTLMwI?si=LrZUcOvxSGLAqFqP&t=1262

Varför försökte inte Tessan skademinimera genom att upplysa Axel om att han skickat sms fel pga att hon och Rask angett fel mobilnummer?

Så länge inte Tessan upplyst Axel om att det är hon som mottagit sms som var till Rask så kan hon inte hävda att Axel trakasserat henne.

Tessan kommer aldrig få igenom något kontaktförbud mot Axel.

Jag vet varför de inte upplyste om att sms hamnat fel. Eftersom Rask blev eld och lågor över att få något att bygga ett drama kring. Han var säker på ar Axel skulle göra en video kring detta och satt och väntade ivrigt på att det skulle ske.

När inte Axel gjorde något av det så fick Rask till slut kavla upp ärmarna och ta tag i det själv. I vanlig Raskanda så förstorade Rask upp allt och slängde in en skopa distorsion.

Nu sitter Rask och förväntar sig att Axel ska bli kränkt och börja kriga tillbaka.

Idiot.
Citera
2026-05-04, 09:34
Medlem
Citat:
Det kan även ha varit Tessan som fyllde i Trobo-pappret.

Har Tessan någon form av begåvnings handikapp? Klart allt står på henne, telefon, Swish mm. Blir det något så är det hon som får ta smällen/smällarna.
Citera
2026-05-04, 09:39
Medlem
alexkiings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinmik
Varför försökte inte Tessan skademinimera genom att upplysa Axel om att han skickat sms fel pga att hon och Rask angett fel mobilnummer?

Vad babblar du ens om?
Tessan fick ett äckligt SMS från någon okänd med en AI-manipulerad bild på hennes man Alexander med en kvinna.
Det är sannolikt av Tessan att anta att SMS:en var avsedda för henne, givet texten i Axels efterföljande SMS till Tessan.
Det fanns ingenting som tydde på att SMS:en inte skulle till Tessan.

Axel har "förklarat":

Faktum är:
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in