2026-05-03, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alexkiing
Alexander har förklarat att han och Tessan anmälde Axel, en anmälan som nu har lagts ned, därför går Alexander nu ut med Axels vidriga beteende mot hans fru Tessan och och Tessans dotter.
Som dessutom är fabricerat Kämpa, WT kämpa!
Citera
2026-05-03, 21:45
Medlem
alexkiings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av larssvensk
Hen mejlade numret som de själva skrivet var Rasks telefonnummer. Vilket har påtalats flera gånger och bevisats. Men gissar du är immun mot fakta och vett.

"mejlade numret" - Hur illitterat får man lov att vara egentligen?

Axel sa i sin Live-stream att "Varför skulle jag vilja skicka något till Tessan? Jag skiter väl i henne."
Häromdagen mejlade samma Axel till Tessan.

Känns ju verkligen konsekvent av Axel att "skita i" Tessan, när han SMS:ar och mejlar henne - trots att hon inte vill ha med honom att göra.

Varför inbillar sig Axel att Tessan skulle vilja ha nån slags kontakt med honom?
Axel är sinnessjuk - det är uppenbarligen något allvarligt fel i huvudet på honom.
Citera
2026-05-03, 21:48
Medlem
alexkiings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stallhagen
Som dessutom är fabricerat Kämpa, WT kämpa!

Nej, de vidriga SMS:en med fejkad manipulerad bild på Rask tillsammans med nån kvinna har Axel erkänt att det är han som skickade till Tessan den 22 feb 2026. Bilden på Rask tillsammans med en kvinna som Axel skickade till Tessan var fabricerad, det har du rätt i.
Citera
2026-05-03, 21:56
Avslutad
Citat:
"mejlade numret" - Hur illitterat får man lov att vara egentligen?

Axel sa i sin Live-stream att "Varför skulle jag vilja skicka något till Tessan? Jag skiter väl i henne."
Häromdagen mejlade samma Axel till Tessan.

Känns ju verkligen konsekvent av Axel att "skita i" Tessan, när han SMS:ar och mejlar henne - trots att hon inte vill ha med honom att göra.

Varför inbillar sig Axel att Tessan skulle vilja ha nån slags kontakt med honom?
Axel är sinnessjuk - det är uppenbarligen något allvarligt fel i huvudet på honom.
Ja titta "sms" ska det stå. Jag skrev tack för att du uppmärksammande det. Han sms:a numret som Rask angivit som sitt eget. Inget konstigt med det, om man vill att sms eller samtal ska gå till sitt nummer så kan man uppge korrekta uppgifter. Inte sitta efteråt och gråta att nån skickat till fel person, det är för efterblivet.
Citera
2026-05-03, 21:59
Avstängd
Psysations avatar
Någon som har koll på hur det går med Linneas/och Chrippas överklagan gällande förtalsbrottet mot Rask & Fläskfursten?
Jag har åtminstone hört några gånger att hon skulle driva det civilrättsligt om det lades ner helt.

Double whammy för råttboets herre
Citera
2026-05-03, 22:08
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Psysation
Någon som har koll på hur det går med Linneas/och Chrippas överklagan gällande förtalsbrottet mot Rask & Fläskfursten?
Jag har åtminstone hört några gånger att hon skulle driva det civilrättsligt om det lades ner helt.

Double whammy för råttboets herre

Jag har hört att det knappast lär hända någonting alls, och det är säkert nedlagt utan att L&C har underrättat publiken.
Citera
2026-05-03, 22:11
Medlem
alexkiings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av larssvensk
.. om man vill att sms eller samtal ska gå till sitt nummer så kan man uppge korrekta uppgifter. Inte sitta efteråt och gråta att nån skickat till fel person, det är för efterblivet.

Varken Alexander eller Tessan vill ha varken samtal eller SMS från en äcklig 46-årig gubbe som ber Alexander döda sig själv och kallar Tessans dotter för horbarn, så du har nog missuppfattat något.
Men jag kan berätta för dig vad som har hänt så att du hänger med lite bättre; I ordningsföljd och förhoppningsvis inklusive de flesta relevanta detaljer:
Axel SMS:ade Tessan den 22 feb 2026, utan att varken Alexander eller Tessan har bett om det.
Axel SMS:ade ett fejkat fotografi -föreställande Rask tillsammans med en okänd kvinna- till Tessan.
Axel SMS:ade till Tessan och skrev att det finns fler bilder på det som skedde "efter det" (bilden på Alexander och den okända kvinnan).
Tessan frågade Axel vem Axel var och frågade även varför han skickar fejkade bilder på Alexander med en okänd kvinna till henne.
Axel SMS:ade Tessan och förklarade att det inte var fejkade bilder, och Axel förklarade även att han visste att Tessan visste att fotografierna var äkta.
Tessan blockerade Axels mobilnummer så att han inte kunde trakassera henne längre med sina sinnessjuka SMS.

Tessan anmälde Axel.
Tessan har ansökt om kontaktförbud mot Axel.
Tessan har gjort det tydligt att hon inte önskar att Axel kontaktar henne mer.

Axel mejlar ett sinnessjukt mejl till Tessan.

Nån gång kallar Axel dessutom Tessans dotter för horbarn, jag vet inte exakt datum när detta ska ha skett.

Hänger du med?
Citera
2026-05-03, 22:14
Avslutad
Citat:

Tessan anmälde Axel.
Tessan har ansökt om kontaktförbud mot Axel.
Tessan har gjort det tydligt att hon inte önskar att Axel kontaktar henne mer.

Axel mejlar ett sinnessjukt mejl till Tessan.

Kan man läsa det sinnessjuka mailet någonstans? Det är nämligen i mailform som omfattningen på karlns sinnesjuka hybris brukar framträda som tydligast.
Citera
2026-05-03, 22:18
Medlem
alexkiings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GustavTrelleborg
Kan man läsa det sinnessjuka mailet någonstans? Det är nämligen i mailform som omfattningen på karlns sinnesjuka hybris brukar framträda som tydligast.

Alexander läser upp mejlet i slutet av någon av hans senaste videor, jag har inte koll på i vilken, jag orkar inte leta fram det.
Citera
2026-05-03, 22:24
Avslutad
Citat:
Alexander läser upp mejlet i slutet av någon av hans senaste videor, jag har inte koll på i vilken, jag orkar inte leta fram det.

Tack det börjar på 33:27 i "AXEL Ö DÖDSHOTAR MIG!"
Citera
2026-05-03, 22:32
Medlem
Citat:
Nej, de vidriga SMS:en med fejkad manipulerad bild på Rask tillsammans med nån kvinna har Axel erkänt att det är han som skickade till Tessan den 22 feb 2026. Bilden på Rask tillsammans med en kvinna som Axel skickade till Tessan var fabricerad, det har du rätt i.
Nu var det knappast T han ville SMS:a men det blev nu så eftersom din favoritidiot hade uppgivit falskt nummer på ett offentligt dokument. Big deal och fanskapet får skylla sig själv. Det florerar väl 100 kuksugarbilder på din favoritdårjävel därute eftersom han är en vandrade lyteskomiker.
Citera
2026-05-03, 22:38
Medlem
alexkiings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stallhagen
..hade uppgivit falskt nummer på ett offentligt dokument.

Nej, du sprider här två lögner. Det var inget falskt nummer och det var inget offentligt dokument.

Det är nog ett tillräckligt heltäckande heltidsjobb att rätta Axels och Heydaris lögner om Rask, om man skulle ta sig an uppgiften att rätta alla lögner i denna tråd så skulle det nog innebära 10 heltidsjobb.
Om någon skulle betala lön eller arvode för en sådan uppgift, så skulle säkert någon ställa upp.
Nu gjorde jag en liten insats här idag, frivilligt och helt gratis bjöd jag på min tid, men känner att det är ganska hopplöst och meningslöst att fortsätta rätta alla lögner ni dagisbarn kommer med.
Senast redigerad av alexkiing 2026-05-03 kl. 22:49.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in