2026-05-03, 19:02
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery
Du tycker inte det är ”helt ok”? Ta inte i så du spricker!

Jag kan tycka det är konstigt att Axel inte kollade numret via Swish innan han skickade (om det nu klart visar att det är till BegåvningsBaronessan) men det är ju konstigt att den porrskadade ÄckelBaronen uppger hennes nummer som hans till tingsrätten i ett (ej gammalt) dokument. Han var kanske ”naiv” även där och det är kanske inte heller ”helt ok”?
Varför skulle man kontrollera numret som kommer från ett dokument från Kronofogden.
Då utgår man väl ifrån att människor uppgett sina riktiga uppgifter.
Citera
2026-05-03, 19:11
Medlem
alexkiings avatar
Citat:
Du tycker inte det är ”helt ok”? Ta inte i så du spricker!

Exakt, jag tycker inte att Rasks dagsaktuella Instagram-bild är helt ok.
Citera
2026-05-03, 19:14
Medlem
GreenBatterys avatar
Har den porrskadade ÄckelBaronen överhuvudtaget förklarat varför han drar upp detta just nu? Det hände i slutet av februari?
Citera
2026-05-03, 19:25
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Har den porrskadade ÄckelBaronen överhuvudtaget förklarat varför han drar upp detta just nu? Det hände i slutet av februari?
Brist på content.

Så, Axel har skickat ett sms till Baronen som nu har världens största offerkofta.

Detta kommer från en man som trackasserat ett 50 tal personer på internet i över tio års tid

Baronen ärligt talat, du har tre barn som du har försummat sedan födseln, aldrig jobbat en dag i ditt liv, ser ut som en transa och bänkar 25kg, att du föraktar dig själv är INTE Axels fel.
Citera
2026-05-03, 19:27
Medlem
LGDs avatar
Citat:

Ärkeskurken Jycken är nog rätt så nöjd med att alla ögon nu faller på Rask istället för honom.
Citera
2026-05-03, 19:28
Medlem
alexkiings avatar
Citat:
.. förklarat varför han drar upp detta just nu? Det hände i slutet av februari?

Alexander har förklarat att han och Tessan anmälde Axel, en anmälan som nu har lagts ned, därför går Alexander nu ut med Axels vidriga beteende mot hans fru Tessan och och Tessans dotter.
Citera
2026-05-03, 19:32
Medlem
GreenBatterys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alexkiing
Alexander har förklarat att han och Tessan anmälde Axel, en anmälan som nu har lagts ned, därför går Alexander nu ut med Axels vidriga beteende mot hans fru Tessan och och Tessans dotter.
Har någon sett bevis på denna anmälan eller ska vi bara helt plötsligt tro på den största ljugaren på internet som själv sagt ”jag har ljugit för min följare och jag kommer göra det igen”?
Citera
2026-05-03, 20:19
Medlem
alexkiings avatar
Citat:
Har någon sett bevis på denna anmälan eller ska vi bara helt plötsligt tro på den största ljugaren på internet som själv sagt ”jag har ljugit för min följare och jag kommer göra det igen”?

Minns inte att jag har sett att Alexander har publicerat några sådana papper i samband med detta, han har mest fokuserat på att berätta vad Axel har gjort mot Tessan och mot Tessans dotter, vilket är helt sinnessjuka saker.

Dessutom slängde Heydari sig framför bussen (frivilligt?) i ren panik i samband med detta och hällde ut 7 lögner om Rask i försvar av Axel.
Citera
2026-05-03, 20:44
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av alexkiing
Nu säger Axel i sin Live-stream att "Varför skulle jag vilja skicka något till Tessan? Jag skiter väl i henne."

Häromdagen mejlade samma Axel till Tessan.

"OK"
Hen mejlade numret som de själva skrivet var Rasks telefonnummer. Vilket har påtalats flera gånger och bevisats. Men gissar du är immun mot fakta och vett.
Citera
2026-05-03, 20:57
Medlem
GreenBatterys avatar
Perfekt att den porrskadade ÄckelBaronen nu har fått bägaren att rinna över hos Axel. Ny polisanmälan (som läggs ned) och sen blir det åka av med enskilda tvistemål mot den porrskadade ÄckelBaronen, Hudhertigen och Skoförsäljaren. Allt pga den porrskadade ÄckelBaronen som fortsätter förtala kommer nu alla få åka.

Tack den porrskadade ÄckelBaronen för att du är så korkad och fortsätter förtala så att vi nu får se rättvisa skipas. Hur ska han ens klara av ett skadestånd när han lipade som en gris för att fogden tog 3000kr av honom?

Allt Gott,! ❤️
Citera
2026-05-03, 20:57
Medlem
-HoneyBadger-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sir89
Kan man inte stå på hyreskontraktet kan man kanske inte stå på ett mobilabonnemang heller.

Ja fattar, frågan jag ställde var varför Fattighjonet har en kontantkortstelefon och inte ett vanligt abonnemang?
Varför inte han själv kan teckna ett är ju en sak, men vem har inte en familjemedlem eller vän som kan stå för ett abonnemang åt en?

Hur stora risker innebär det liksom, och hur mycket säger det om personen som inte lyckas få någon att ställa upp?

Har han inga vänner/familj som litar det allra minsta på honom?

Folk med kontantkort tillhör ju underklassens underklass, Baron af Bajs röstar ju för bövelen borgerligt🧐
Citera
2026-05-03, 21:09
Avslutad
Citat:
Perfekt att den porrskadade ÄckelBaronen nu har fått bägaren att rinna över hos Axel. Ny polisanmälan (som läggs ned) och sen blir det åka av med enskilda tvistemål mot den porrskadade ÄckelBaronen, Hudhertigen och Skoförsäljaren. Allt pga den porrskadade ÄckelBaronen som fortsätter förtala kommer nu alla få åka.

Tack den porrskadade ÄckelBaronen för att du är så korkad och fortsätter förtala så att vi nu får se rättvisa skipas. Hur ska han ens klara av ett skadestånd när han lipade som en gris för att fogden tog 3000kr av honom?

Allt Gott,! ❤️

Hahaha, bra jobbat där, Baronen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in