2026-05-03, 17:53
Medlem
alexkiings avatar
Hahaha! Axel sitter just i detta nu i sin Livestream och låtsas att han inte vet om att Tessan har blockat honom, och att varken Tessan eller Rask har sett några fler än Axels 4 SMS till Tessan!!!!

HAHAHAHA så pinsam Axel är!
https://www.youtube.com/live/s0Pwb-jV-Z0?si=ysrsYqdCWRn1bXEE

Skärmdump:
https://imgur.com/a/CCJrHtV

Just att Axel har döpt kontakten till Carl Fredrik Alexander Rask - trots att han VET att numret är Tessans, registrerat på henne och swishkopplat till henne.
Senast redigerad av alexkiing 2026-05-03 kl. 18:00.
Citera
2026-05-03, 17:55
Medlem
Spritnotas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Det är klart de har ansvar för om de uppgett fel nummer, vem skulle annars ha det.

Växlat om sina nummer i en handling de inte i sin vildaste fantasi trodde skulle begäras ut och axel skulle sända en AI bild till och ljuga och antyda det finns foton tagna senare samma kväll? Som i att Rask och AI bruden skulle ha haft sex bakom ryggen på Fru Rask. Kom igen, det är pinsamt driva teser som denna "det är klart de har ansvar för att de uppgett fel nummer". Oherre. Det finns 43234223 saker att klandra Rask för, på RIKTIGT. Inte detta. I synnerhet INTE för att man skickar AI bilder till dem. Seriöst, det här urholkar bara allt man SKA klandra Rask för.

Bevisligen håller du INTE med mig, men det är min ståndpunkt. Vi behöver inte älta det, vi vet var vi står i saken.
Citera
2026-05-03, 18:05
Medlem
GreenBatterys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alexkiing
Angående den bilden så konstaterar jag att Rask är naiv som inte förstår alls hur människor som Axel och Heydari fungerar.
Bilden är helt onödig och meningslös. Den provocerar inte Heydari alls, snarare älskar Heydari att Rask gör så där.
När Alexander "ger tillbaka" så undanröjer och förminskar han sin egen talan i saken, men samtidigt har Alexander flera gånger sagt att han inte bryr sig om alla manipulerade bilder på sig själv.
Det är inte det som är problemet.
Problemet är att en obehaglig gubbe skickar SMS till Tessan med en lögnaktig manipulerad bild som ska få henne att tro att Alexander varit med en kvinna.
Alexanders publicering av bilden på Instagram har inga sådana intentioner.

Däremot påverkar bilden inte alls vad Axel och Heydari gjort mot Tessan och mot Tessan dotter, varken förmildrar eller något annat.

Min teori är att Alexander publicerar denna bild i syfte att eskalera "bråket" så att han kan skapa mer uppföljande content, men ärligt talat så anser jag att det inte kommer fungera.
Rask är inte lika beräknande och manipulativ som Axel och Heydari är, så när han försöker provocera så träffar det fel.
Personer som Axel och Heydari provocerar man inte, för det ger bara såna människor energi och uppmärksamhet som göder dem.

Så nä, du har fel - jag tycker inte att Rasks Instagram-inlägg är helt ok.
Du tycker inte det är ”helt ok”? Ta inte i så du spricker!

Jag kan tycka det är konstigt att Axel inte kollade numret via Swish innan han skickade (om det nu klart visar att det är till BegåvningsBaronessan) men det är ju konstigt att den porrskadade ÄckelBaronen uppger hennes nummer som hans till tingsrätten i ett (ej gammalt) dokument. Han var kanske ”naiv” även där och det är kanske inte heller ”helt ok”?
Citera
Medlem
Spritnotas avatar
En jävligt läskig grej med AI-bilden är att AI VERKAR ha smågrävt i Rasks historik och hittat Kusligt Rysligt Mysigt och tänkt "true crime" och baserat kvinnans ansikte på Marina Johansson. Eller så är det bara jag som ser likheterna.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -HoneyBadger-
Alla normala människor har ett abonnemang, jag själv t.ex, ringer, SMS:ar obegränsat, och kan spara upp till 100gb surf, för 99kr/mån..

Som sagt, jag upprepar; Alla Normala Människor Har Ett Abonnemang, varför har inte Carl Fredrik ett?

Kan du specifikt här ange ett kontantkort som ekonomiskt matchar mitt ovan nämnda abonnemang?
Kan man inte stå på hyreskontraktet kan man kanske inte stå på ett mobilabonnemang heller.
Citera
2026-05-03, 18:19
Medlem
alexkiings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spritnota
En jävligt läskig grej med AI-bilden är att AI VERKAR ha smågrävt i Rasks historik och hittat Kusligt Rysligt Mysigt och tänkt "true crime" och baserat kvinnans ansikte på Marina Johansson. Eller så är det bara jag som ser likheterna.

Ja, bilden på Alexander som Axel skickade till Tessan är helt uppenbart AI-manipulerad på ställen, och samtidigt verkar det vara flera andra äkta fotografier som har använts som "inspiration", då detaljer är hämtade från andra bilder. Alexander har gått igenom detaljerna i bilden på sin Youtube.
Citera
2026-05-03, 18:19
Medlem
0.1s avatar
Vad spelar det ens för roll om någon tant satt på rask? Dom är väl swingers som har en överenskommelse? + att rask redan spridit sexvideos på sig själv och frun....
Citera
2026-05-03, 18:24
Medlem
alexkiings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0.1
Vad spelar det ens för roll om någon tant satt på rask?

Axel trakasserar Tessan. Du slåss alltså just nu mot en s.k. halmdocka.
Anmälningarna mot Axel har nu lagts ned, så därför går Alexander nu, ganska långt senare, ut med vad Axel gjort mot Tessan.
Senast redigerad av alexkiing 2026-05-03 kl. 18:28.
Citera
2026-05-03, 18:30
Medlem
0.1s avatar
Citat:
Axel trakasserar Tessan. Du slåss alltså just nu mot en s.k. halmdocka.
Anmälningarna mot Axel har nu lagts ned, så därför går Alexander nu, ganska långt senare, ut med vad Axel gjort har gjort mot Tessan.
Tror hon kan ta det för hon verkar ju vara helt fine med att hennes man trakasserar folk dagligen.... annars är det tur hon har dig som rider ut till hennes undsättning och gör noll skillnad....
Citera
2026-05-03, 18:37
Avslutad
Citat:
Hahaha! Axel sitter just i detta nu i sin Livestream och låtsas att han inte vet om att Tessan har blockat honom, och att varken Tessan eller Rask har sett några fler än Axels 4 SMS till Tessan!!!!

HAHAHAHA så pinsam Axel är!
https://www.youtube.com/live/s0Pwb-jV-Z0?si=ysrsYqdCWRn1bXEE

Skärmdump:
https://imgur.com/a/CCJrHtV

Just att Axel har döpt kontakten till Carl Fredrik Alexander Rask - trots att han VET att numret är Tessans, registrerat på henne och swishkopplat till henne.

Hähähähä dä ä Axel dä, vicken kille!
Citera
2026-05-03, 18:39
Medlem
alexkiings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0.1
... och gör noll skillnad....

Då gör vi noll skillnad tillsammans då, eller menar du att du gör skillnad?

Det är lite konstigt att ingen ännu har väntat i bakhåll på Axel när han lämnar sin lägenhet och ger honom vad han förtjänar. Det är det mest konstiga i allt detta.

Axel påstår nu att att det är Rask och Tessan som ljuger om Axel.

Det är bortom rimligt tvivel att varken Alexander eller Tessan som gjort något mot Axel i detta.
Framförallt inte Tessan. Hon har svarat på Axels SMS och sedan blockerat Axel.

Axel står för alla obehagliga, oetiska och omoraliska handlingar mot Tessan och mot Tessans dotter.
Det är ett otvivelaktigt faktum.

Dessutom har Heydari gått ut i panik och ljugit om Rask, vad gäller detta.
Citera
2026-05-03, 19:01
Medlem
alexkiings avatar
Nu säger Axel i sin Live-stream att "Varför skulle jag vilja skicka något till Tessan? Jag skiter väl i henne."

Häromdagen mejlade samma Axel till Tessan.

"OK"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in