2026-05-03, 12:57
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Bevisligen fanns det inga kompisar, som ville lägga pengar på dem.
Ok. var är bevisen för det?
Citera
2026-05-03, 13:18
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Bevisligen fanns det inga kompisar, som ville lägga pengar på dem.

Truuuue (som Bölman skulle sagt det). Såg någon annan fråga efter bevisen, att ingen brydde sig om att fixa något för dom är väl bevis nog tänker jag 🤷🏻‍♀️
Citera
2026-05-03, 13:28
Medlem
TheyCallMeTKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nejellerva
Truuuue (som Bölman skulle sagt det). Såg någon annan fråga efter bevisen, att ingen brydde sig om att fixa något för dom är väl bevis nog tänker jag 🤷🏻‍♀️

Eller så ville de inte bli tagna på bar gärning med att vara pissfulla eller översnöade på allmän plats med massa okända runtom som kan fota.. 😅
Citera
2026-05-03, 18:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nejellerva
Hade Linnea någon möhippa? Eller Kräftis någon svensexa? Började fundera nu när en annans är på tapeten men minns verkligen inte om det var något sådant för dom

Linnea har inga vänner, vilka skulle dyka upp?
Micro och fru utvik?
Citera
2026-05-03, 19:04
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pallalaercp
Micro och fru utvik?
Om det där är ett dåligt försök att få ut en lista på hennes vänner för att "motbevisa" ditt trams .. då misslyckas du. Det kommer ingen lista.
Citera
2026-05-03, 19:12
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pallalaercp
Micro och fru utvik?

Familjen är väl allt säger hon så det vore väl dom då, men inte ens hennes systrar brydde sig. Sorgligt 🤷🏻‍♀️
Citera
2026-05-03, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Om det där är ett dåligt försök att få ut en lista på hennes vänner för att "motbevisa" ditt trams .. då misslyckas du. Det kommer ingen lista.

Varför skulle någon komma med en lista?
Man ser ju att människan inte har några vänner, hon är ensam varje dag.

När hon och Chrippa träffade folk så var det Chrippas vänner. Hennes vänner pissade på henne och pratade med Anjo till och med.
Citera
2026-05-03, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gangstaistrash
Hahah ni lägger fasen aldrig ner att fortsätta älta i denna tråden 😂 skulle ju dö ut när hovrätten hade varit enligt så många i denna tråd.
Men konstigt nog är det just dom som fortsätter älta…
Jag tror att majoriteten av de som skriver här gör det för skoj som tidsfördriv. Förutom Micro då.
Typ som att slöscrolla 😊. Ibland lägger man nån kommentar som alltid retar nån. Oftast Micro.
Citera
2026-05-04, 01:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Hur obildad är du?
En Möhippa eller Svensexa betalas av kompisarna som kidnappar den blivande bruden/brudgummen. De behöver inte har råd med någonting för det.

Hur trög är du med din reflexväst kioskmongo?

Det är OT men jag har nog bättre betyg än dig både från högstadiet gymnasiet och högskolan.

När jag skrev "Fattiglapparna hade inte råd" syftar jag på deras fattiga vänner som Jacke, Luggen, Linneas syster osv. Ännu en gång är det du som missförstår. Eller du kanske bara är grälsjuk som vanligt.
Citera
2026-05-04, 01:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheyCallMeTK
De har ju knappt några vänner. De umgås ju bara med varann. Hur mycket har de umgåtts med de som var på bröllopet? Förutom chrippas föräldrar?

Gästlistan på bröllopet var väldigt skral. De fick verkligen leta namn att bjuda in - vissa de träffat en gång snabbt 😆
Citera
2026-05-04, 01:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinmik
Kanske inte Linnea eller Chrippa hade råd med möhippa/svensexa är ju något som vännerna står för.

För Jacke o Luggen badar ju i pengar 😎

Jacke lever från lön till lön.
Citera
2026-05-04, 01:06
Medlem
Citat:
Kan inte lilla frun laga mat överhuvudtaget? Äter ju utemat typ dagligen. Kanske skulle tänka till (jag vet..) och spara pengar inför det påstådda barnets födelse. Är ju inte direkt så att det finns sparade pengar precis. Men det blir väl lilla pappsen, som får hiva fram kortet.

Bara fattiga äter hemma enligt Linnea 😎😆
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in