Citat:
Ursprungligen postat av
GreenBattery
Då undrar vän av ordning: vad tycker du om den osmakliga AI-bilden den porrskadade ÄckelBaronen postat på sin IG idag där han hånglar med fru Medvikt?
Den har han lagt upp och visar offentligt på sin IG (ej låst profil). Det tycker du såklart är helt ok?
Angående den bilden så konstaterar jag att Rask är naiv som inte förstår alls hur människor som Axel och Heydari fungerar.
Bilden är helt onödig och meningslös. Den provocerar inte Heydari alls, snarare älskar Heydari att Rask gör så där.
När Alexander "ger tillbaka" så undanröjer och förminskar han sin egen talan i saken, men samtidigt har Alexander flera gånger sagt att han inte bryr sig om alla manipulerade bilder på sig själv.
Det är inte det som är problemet.
Problemet är att en obehaglig gubbe skickar SMS till Tessan med en lögnaktig manipulerad bild som ska få henne att tro att Alexander varit med en kvinna.
Alexanders publicering av bilden på Instagram har inga sådana intentioner.
Däremot påverkar bilden inte alls vad Axel och Heydari gjort mot Tessan och mot Tessan dotter, varken förmildrar eller något annat.
Min teori är att Alexander publicerar denna bild i syfte att eskalera "bråket" så att han kan skapa mer uppföljande content, men ärligt talat så anser jag att det inte kommer fungera.
Rask är inte lika beräknande och manipulativ som Axel och Heydari är, så när han försöker provocera så träffar det fel.
Personer som Axel och Heydari provocerar man inte, för det ger bara såna människor energi och uppmärksamhet som göder dem.
Så nä, du har fel - jag tycker inte att Rasks Instagram-inlägg är helt ok.