2026-05-02, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sherlock6601
Hajar, men en pappa är alltid en pappa.
Min var verkligen ingen ängel, men jag saknar honom ändå......
Tror även att Chrippa faktiskt är en jättebra pappa, om han får sköta sitt föräldraskap ensam.
Då menar jag utan både exet och frun.
Sant.
Hoppas barnet har någon pålitlig manlig förebild i sitt liv också. Om nu C inte tänker vara den personen för henne.
Citera
2026-05-02, 18:34
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Det kommer bli en vårdnadstvist i rätten som Chrippa kommer vinna, rätten kommer att se hur olämplig Julia är som mamma.

Sedan kommer hela fina familjen leva lyckliga tillsammans 🥰

Ja, det får vi väl se nästa år då.
Sparar i minnesbanken.
Citera
2026-05-02, 19:02
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pallalaercp
Jäkligt ofräscht att Linnea fortsätter sälja sig själv på truefollwrs.

Lustigt att så många i denna soppan väljer att sprida sina äckliga nakenbilder.
Herr medvikt med sin micropenis, Fru medvikt som är otroligt ful kan väl inte tro att nån vill köpa hennes content?

Rask som lägger ut filmer och skickar kukbilder.

Jävla wt patrask hela högen.

Har missat att medviktarna sprider sina nakenbilder, tvärtom så är det gammal skåpmat som andra sprider. Och ful är hon knappast utan är väl den som ser mest normal ut i det där sällskapet.
Linnea har väl inte heller lagt upp någon gravidporr utan det som finns är också gammalt material.

Rask däremot är besatt av sin röde pölse och kommer aldrig sluta att outa den till alla som vill (eller inte vill) se.
Citera
2026-05-02, 19:05
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Det kommer bli en vårdnadstvist i rätten som Chrippa kommer vinna, rätten kommer att se hur olämplig Julia är som mamma.

Jag säger inget om Chrippas faderskap men jag har ALDRIG sett en person vinna en vårdnadstvist inifrån fängelset. Det spelar ingen roll om Julia äter barn till frukost, hon kan iaf ta hand om barnet och ge det ett hem som inte är låst 24/7.
Citera
2026-05-02, 19:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Har missat att medviktarna sprider sina nakenbilder, tvärtom så är det gammal skåpmat som andra sprider. Och ful är hon knappast utan är väl den som ser mest normal ut i det där sällskapet.
Linnea har väl inte heller lagt upp någon gravidporr utan det som finns är också gammalt material.

Rask däremot är besatt av sin röde pölse och kommer aldrig sluta att outa den till alla som vill (eller inte vill) se.

Medviktarna skaffade OF för att herr medvikt är för usel att behålla ett jobb.
Deras 1000 bilder läckte och dom grät ut.

Linnea lägger ut skit fortfarande då hon är för värdelös för arbetsmarknaden.

Dom är alla likadana.
Citera
2026-05-02, 19:48
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil

"Gravidporr"??
Nä det tror jag faktiskt inte ens att hon sjunker så lågt...

Tvärtom, jättehärligt att vara gravid. Tycker synd om henne dock att behöva gå igenom detta helt själv.... Kunde det kanske ha planerats bättre? Man vill ju ha någon att gå igenom allt med, föräldragrupper på BVC, studiebesök på BB, köpa barnvagn, kläder, inreda barnrum osv.....
Och Chrippa som gått igenom detta tidigare med sitt existerande barn, borde väl veta allt som måste göras.... Fan vad jobbigt.
Citera
2026-05-02, 22:27
Medlem
TheyCallMeTKs avatar
Citat:

Jag förstår inte varför inte soc reagerar om nu Julia umgängessaboterar. De håller antaligen koll på henne i och med allt som hänt.
Citera
2026-05-03, 00:06
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheyCallMeTK
Jag förstår inte varför inte soc reagerar om nu Julia umgängessaboterar. De håller antaligen koll på henne i och med allt som hänt.
Hur vet du att dom inte agerar?

Jag tar för givet att soc är en central del i alla youtubers familjeliv.
Citera
2026-05-03, 05:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sherlock6601
Och Chrippa som gått igenom detta tidigare med sitt existerande barn, borde väl veta allt som måste göras.... Fan vad jobbigt.

Julia gjorde allt med C. Han hängde i bästa fall på lite.
Citera
2026-05-03, 05:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheyCallMeTK

Soc står på Julias sida. Så inget umgängessabortas. Det är konspirationsteorier bara de håller på med här pga självhat o går på Julia då. Finns inga bevis på umgängessabortas.
Citera
2026-05-03, 07:41
Medlem
Nejellervas avatar
Hade Linnea någon möhippa? Eller Kräftis någon svensexa? Började fundera nu när en annans är på tapeten men minns verkligen inte om det var något sådant för dom
Citera
2026-05-03, 08:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nejellerva
Hade Linnea någon möhippa? Eller Kräftis någon svensexa? Började fundera nu när en annans är på tapeten men minns verkligen inte om det var något sådant för dom

Fattiglapparna hade inte råd. Och hade de haft hade Linnea inte låtit Chrippa åkt på utomlandssresa med grabbarna där man tagit massa droger och Chrippa hade inte tillåtit Linnéa få nån möhippa då han är ett egoistiskt svin som inte fått ut något av något sådant till Linnea.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in