2026-05-02, 09:44
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Nejellerva
Undrar detsamma. Uppenbart försöker hen få till någon trådsanning att han går bakom ryggen på Jocke och ”hjälper” Fängelsekräftan. Personen kanske är avis för Rscmedia var med på spelningen och dessutom postat att kvällen var riktigt bra på Instagram

Haha ja det måste ju nästan ligga någon form av avundsjuka eftersom man måste dra upp honom hela tiden eller så vill man bara sabba en vänskap.
Citera
2026-05-02, 09:52
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Big Mac magen?
När skulle dom kolla upp könet på ungen och kommer Chrippa få följa med då?

Hon la också upp igår (tror jag det var) att dom hade den perfekta planen för gender reveal. Så många frågor, blir den efter barnet är fött då så pappan kan vara med? Eller är den perfekt för hon får göra den själv?
Citera
2026-05-02, 10:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Big Mac magen?
När skulle dom kolla upp könet på ungen och kommer Chrippa få följa med då?

Inte är det mycket nyttig mat, som lilla frun äter. Och allt detta godis.. Blir nog inte endast lördagsgodis för (det ev) barnet. De har ju vanan inne att ha ett barn med godis fram näsan, så varför inte..
Citera
2026-05-02, 11:16
Medlem
TheyCallMeTKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GustavTrelleborg
Var är bilden upplagd?

https://postimg.cc/jw7qxjVF
Citera
2026-05-02, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Inte är det mycket nyttig mat, som lilla frun äter. Och allt detta godis.. Blir nog inte endast lördagsgodis för (det ev) barnet. De har ju vanan inne att ha ett barn med godis fram näsan, så varför inte..
Haha så passande att hon la ut på snap idag att hon knappt kan äta godis längre pga graviditeten 😂
Citera
2026-05-02, 17:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheyCallMeTK
https://postimg.cc/jw7qxjVF
Hon hade ju större mage på bilden då hon poserar med C på gym. Fast hon kanske var i v 20 då med 😊
Citera
2026-05-02, 17:51
Medlem
Jäkligt ofräscht att Linnea fortsätter sälja sig själv på truefollwrs.

Lustigt att så många i denna soppan väljer att sprida sina äckliga nakenbilder.
Herr medvikt med sin micropenis, Fru medvikt som är otroligt ful kan väl inte tro att nån vill köpa hennes content?

Rask som lägger ut filmer och skickar kukbilder.

Jävla wt patrask hela högen.
Citera
2026-05-02, 18:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av MissCash
Haha så passande att hon la ut på snap idag att hon knappt kan äta godis längre pga graviditeten 😂

Deras plan är tydligen även att flytta till och bo i Marbella i framtiden.
Chrippa vill verkligen inte träffa sitt barn, det som redan existerar. Tycker oändligt synd om barnet, när hon får ta del av allt detta i hennes framtid.

Eller så nöjer Chrippa sig med nån vecka här och där, sportlov, påsklov, några veckor på sommaren. Det är väl så man bygger relationer i familjen Berg.

Fast flytta till Marbella kanske betyder samma som det alltid gjort, de åker på semester då och då några veckor i taget och säger att de "flyttat till Dubai/Marbella) osv.....?
Citera
2026-05-02, 18:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sherlock6601
Chrippa vill verkligen inte träffa sitt barn, det som redan existerar. Tycker oändligt synd om barnet, när hon får ta del av allt detta i hennes framtid.

Eller så nöjer Chrippa sig med nån vecka här och där, sportlov, påsklov, några veckor på sommaren. Det är väl så man bygger relationer i familjen Berg.

Fast flytta till Marbella kanske betyder samma som det alltid gjort, de åker på semester då och då några veckor i taget och säger att de "flyttat till Dubai/Marbella) osv.....?
Kanske barnet i framtiden är glad att hon slapp växa upp med sitt skämt till pappa och elaka styvmor. Jag hade skämts om han var min pappa
Citera
2026-05-02, 18:20
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av MissCash
Kanske barnet i framtiden är glad att hon slapp växa upp med sitt skämt till pappa och elaka styvmor. Jag hade skämts om han var min pappa

Hajar, men en pappa är alltid en pappa.
Min var verkligen ingen ängel, men jag saknar honom ändå......
Tror även att Chrippa faktiskt är en jättebra pappa, om han får sköta sitt föräldraskap ensam.
Då menar jag utan både exet och frun.
Citera
2026-05-02, 18:20
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sherlock6601

Ja så hemskt för dom stackars barnen som kommer tvingas växa upp i Marbella.

Långt ifrån kameror där dom blir tvingade att bli barnslavar framför kameran som Jockeboys stackars ungar.
Citera
2026-05-02, 18:24
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Ja så hemskt för dom stackars barnen som kommer tvingas växa upp i Marbella.

Långt ifrån kameror där dom blir tvingade att bli barnslavar framför kameran som Jockeboys stackars ungar.

Räknar du in då det redan existerande barnet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in