2026-05-02, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tearsinrain
Okej: kolla alla avsnitt där Jonas varit med. Där har du bevisen.

Det kan väl lika gärna du göra då, du säger ju själv att du inte är helt säker om du tänker efter.
Citera
2026-05-02, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pusseldetektiven
21:07 in på videon https://www.tv4play.se/video/59c4a7ea5e12729624c2/avsnitt-36
Vad va det Jag har TV4 play+allt så jag har ingen reklam, ser bara utdelning av checkar på 21.07....
Citera
2026-05-02, 23:54
Avstängd
Tearsinrains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym555
Det kan väl lika gärna du göra då, du säger ju själv att du inte är helt säker om du tänker efter.
Jag skriver att jag redan gjort det och jag har förklarat att han aldrig gett fel svar förutom fredagens avsnitt.
Citera
2026-05-03, 00:02
Medlem
Citat:
Jag skriver att jag redan gjort det och jag har förklarat att han aldrig gett fel svar förutom fredagens avsnitt.

"Möjligtvis har det varit en gång om jag tänker efter ordentligt där han rakt ut sa att han inte kunde alls men att jag tror en annan bland "stjärnorna" kunde."

Så skrev du ju?
Citera
2026-05-03, 00:04
Avstängd
Tearsinrains avatar
Citat:
"Möjligtvis har det varit en gång om jag tänker efter ordentligt där han rakt ut sa att han inte kunde alls men att jag tror en annan bland "stjärnorna" kunde."

Så skrev du ju?
Jo men det är ju som jag skrev innan för han ska låta resterande stjärnor skina. Han har aldrig tidigare sagt "jag tror på det alternativet" och så har det visat sig vara fel.
Citera
2026-05-03, 00:17
Medlem
Citat:
Jo men det är ju som jag skrev innan för han ska låta resterande stjärnor skina. Han har aldrig tidigare sagt "jag tror på det alternativet" och så har det visat sig vara fel.

Tror knappast han skulle säga att han inte vet om han vet.

Han kanske inte har sagt att han tror på något och haft fel tidigare, men jag har för mig att han inte vetat svaret i alla fall någon eller ett par gånger.

Nu senast när han hade fel så trodde han ju inte något direkt utan gissade bara på det enda han hade hört talas om.
Citera
2026-05-03, 01:32
Avstängd
Tearsinrains avatar
Citat:
Tror knappast han skulle säga att han inte vet om han vet.

Han kanske inte har sagt att han tror på något och haft fel tidigare, men jag har för mig att han inte vetat svaret i alla fall någon eller ett par gånger.

Nu senast när han hade fel så trodde han ju inte något direkt utan gissade bara på det enda han hade hört talas om.
Skiter totalt i vad du "har för dig"
Citera
2026-05-03, 01:58
Medlem
Citat:
Skiter totalt i vad du "har för dig"

Du tror han vet allt men den gode von Essen har sina luckor han med.
Citera
2026-05-03, 02:00
Avstängd
Tearsinrains avatar
Citat:
Du tror han vet allt men den gode von Essen har sina luckor han med.
Ja i fredagens avsnitt ja. Bevisa gärna mer var i serien han haft direkt fel. Annars är din åsikt totalt irrelevant och att besvara dig är slöseri på tid.
Citera
2026-05-03, 02:14
Medlem
Citat:
Ja i fredagens avsnitt ja. Bevisa gärna mer var i serien han haft direkt fel. Annars är din åsikt totalt irrelevant och att besvara dig är slöseri på tid.

Lika irrelevant som din åsikt.
Citera
2026-05-03, 10:13
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle-i-KBA
Vad va det Jag har TV4 play+allt så jag har ingen reklam, ser bara utdelning av checkar på 21.07....
Utdelning av vinstcheck på drygt 20 papp. Där kommer han med kameraman och ljudkille och så var det bara en check på 20 papp. Pinsamt värre. Hur glad blir man i en sådan situation? Bara 2 månadslöner för en fattigpensionär.
Citera
2026-05-03, 10:35
Medlem
Är von essen nerfad som fråga stjärna? Eller var hans resa till miljonen stage:ad? I sin egna resa behövde han inte en enda livlina men när han ska hjälpa andra får han plötslig minnesförlust. Isåfall får folk svårare frågor än han eller så är han nerfad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in