2026-05-01, 19:57
Medlem
Detta avsnitt är exempel på varför män är skarpare än kvinnor.
Citera
2026-05-01, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JaBaDaBaDoo
Var det första gången som Jonas Von Essen hade fel?
Det visar i så fall att även han har sina luckor
Citera
2026-05-01, 20:28
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Det visar i så fall att även han har sina luckor

Han sa dock inte att han var tvärsäker på att det var Rosenstein utan att han hade gissat på Rosenstein då det var det enda namn han hade hört talas om.
Citera
2026-05-01, 20:29
Medlem
Anteduviliansk var riktigt svårt . Precis som den tävlande hade jag inte heller hört talats om ordet i fråga. Men oerhört bra livlina han hade
Citera
2026-05-01, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Han sa dock inte att han var tvärsäker på att det var Rosenstein utan att han hade gissat på Rosenstein då det var det enda namn han hade hört talas om.

Hörde det nu när jag sett programmet i efterhand . Visst är Von Essen överjävlig och ett vandrande uppslagsverk men här visar det att även han är mänsklig . Hade deltagaren gått på hans alternativ hade han ju faktiskt torskat rejält på det denna gång . Så man får nog ändå säga att Von Essen nog var väldigt glad med facit i hand att han klev av
Citera
2026-05-02, 09:14
Medlem
Forevermores avatar
Guldläge med 3 frågor till miljonen och de 2 bästa livlinorna kvar. Men frågorna var jävligt svåra. När inte ens Jonas fixade den så var det ju inget att göra. Tur att han inte gick Jonas gissning utan ändrade taktik och hoppade av.
Citera
2026-05-02, 19:21
Avstängd
Tearsinrains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Forevermore
Guldläge med 3 frågor till miljonen och de 2 bästa livlinorna kvar. Men frågorna var jävligt svåra. När inte ens Jonas fixade den så var det ju inget att göra. Tur att han inte gick Jonas gissning utan ändrade taktik och hoppade av.
Ja det var en jävla tur. Om Jonas säger "jag är inte säker men jag tror det är det alternativet" då har han 99% gånger rätt för han hittat något i sitt minnespalats men inte vågar riskera att säga för mycket. Skulle jag vara deltagare skulle jag totalt skita i vad de andra två säger och om Jonas säger "jag tror" så brukar det alltså nästan alltid alltid vara just det. Så jag hade som tävlande sagt D och varit 99% säker på att miljonfrågan skulle komma efter. Men det här var den 1% där han hade fel så det var tur.

Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Anteduviliansk var riktigt svårt . Precis som den tävlande hade jag inte heller hört talats om ordet i fråga. Men oerhört bra livlina han hade
Oerhört bra var han ju inte när han i slutet inte sa om han var säker eller inte. Varenda person kan googla fram det ordet på några sekunder och så står det synonymer till det. En oerhört bra livlina hade gett rätt svar efter 15sek max och sagt att han var helt säker.
Senast redigerad av Tearsinrain 2026-05-02 kl. 19:23.
Citera
2026-05-02, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tearsinrain
Ja det var en jävla tur. Om Jonas säger "jag är inte säker men jag tror det är det alternativet" då har han 99% gånger rätt för han hittat något i sitt minnespalats men inte vågar riskera att säga för mycket. Skulle jag vara deltagare skulle jag totalt skita i vad de andra två säger och om Jonas säger "jag tror" så brukar det alltså nästan alltid alltid vara just det. Så jag hade som tävlande sagt D och varit 99% säker på att miljonfrågan skulle komma efter. Men det här var den 1% där han hade fel så det var tur.

Oerhört bra var han ju inte när han i slutet inte sa om han var säker eller inte. Varenda person kan googla fram det ordet på några sekunder och så står det synonymer till det. En oerhört bra livlina hade gett rätt svar efter 15sek max och sagt att han var helt säker.

Citat:
Ursprungligen postat av Forevermore

Fast Jonas sa inte ens att han trodde det var det. Han sa bara att namnet var det enda han hört talas om.
Citera
2026-05-02, 19:47
Medlem
Moses i vassen. Vilket urbota dumt alternativ, han var ju ett spädbarn.
Citera
2026-05-02, 19:54
Medlem
Var hon berusad? Hon gick helt snett på slutet när hon skulle gå ut.
Citera
2026-05-02, 20:00
Avstängd
Tråkigt. Tydligen sista avsnittet för säsongen. Deal or no deal tar över.
Citera
2026-05-02, 20:18
Avstängd
Gud vad pinsamt när checken skulle delas ut idag till ett par. De var glada när han dök upp med kamera och ljudkille. Men när de insåg att de bara vunnit drygt 20 papp så var glädjen borta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in