2026-05-02, 10:07
Medlem
Q-Trons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wildebeest
Jag tänkte först detta måste vara någon sorts konstig satir, en bögkille som heter McAnally? Jomen visst.
Men jag hade fel! Det är hans riktiga namn.
https://en.wikipedia.org/wiki/Shane_McAnally

"Ma" är bland de allra första ljud barn säger, och de upprepar ofta ljud, så "mama" är troligen bara vanligt bebbispladder om det inte finns någon som förknippas med ordet. Jag tror inte barnet gråter för att han inte har någon mamma, utan för att något i situationen när de filmar inte känns bra.

Det påstod jag inte heller, det var artikeln som tog upp det där med att barnet säger "mamma". Det jag blir illa berörd av är att barnet faktiskt inte har någon mamma och att bögarna hånar barnet för det.
Citera
2026-05-02, 10:08
Medlem
-GGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Replipunkt
Ingen nyhet, bögar accepterar pedofili det ingår i deras sjuka syn på sex.

Om nu bögar inte är pedofiler, så accepterar de i alla fall "sexuellt avvikande" eftersom de kanske sätter ett likhetstecken mellan det och sin egen läggning och "kamp".

Vilket syns om och om igen, Federley är ett skinande exempel.
Citera
2026-05-02, 10:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Q-Tron
Det påstod jag inte heller, det var artikeln som tog upp det där med att barnet säger "mamma". Det jag blir illa berörd av är att barnet faktiskt inte har någon mamma och att bögarna hånar barnet för det.
Jag påstod inte att du påstod det, och jag känner likadant som du.
Citera
2026-05-02, 10:23
Medlem
rubbergirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wildebeest
Jag tänkte först detta måste vara någon sorts konstig satir, en bögkille som heter McAnally? Jomen visst.
Men jag hade fel! Det är hans riktiga namn.
https://en.wikipedia.org/wiki/Shane_McAnally

"Ma" är bland de allra första ljud barn säger, och de upprepar ofta ljud, så "mama" är troligen bara vanligt bebbispladder om det inte finns någon som förknippas med ordet. Jag tror inte barnet gråter för att han inte har någon mamma, utan för att något i situationen när de filmar inte känns bra.
Han hade en fostermamma från han var nyfödd till 10 månaders ålder då han flyttade till adoptivföräldrarna.

Citat:
Cooper said of the youngster: "He was beautiful, he was happy, he laughed, he smiled really early.
https://www.bbc.com/news/articles/c8ej3e3knxjo

Tidig i utvecklingen? Oavsett var nog mamma det första (enda?) ord han hade lärt sig.
Men han gråter givetvis inte för hon inte är där utan att han gråtit mkt över lag hos bögarna beror mest troligt på misären han levde i.
Citera
2026-05-02, 10:33
Medlem
rubbergirls avatar
Grannen som inte ville lägga sig i:
Citat:
Nuttall said she would hear "raised voices" between the couple and "an unusual amount of crying".
https://www.bbc.com/news/articles/cq6p4zlerg4o
Citat:
Peter Wright KC, opening the case for the prosecution, said Preston had been a "perfectly healthy boy" before he was adopted by the defendants in April 2023.
But, he said, the boy was admitted to hospital with injuries three times in the next four months. He died on 27 July.
https://www.bbc.com/news/articles/c393eww1pero

Utöver detta har Jamie Varley skickat div meddelanden till bl.a sin partner & kollega om skadliga tankar rörande barnet.

Ändå har ingen reagerat.
Citera
2026-05-02, 10:44
Medlem
rubbergirls avatar
Det slog mig att barnet dött av kvävning & hade skador i hals, mun osv & Lucas Karlsson, ”hjärnan” bakom pedofilringen i Sthlm, sitter i en sekvens i dokumentären & pratar med andra peddos i en sexträff online.

De pratar om ett barn i en av filmerna de runkar till att barnet hade dött efter inspelningen de tittar på. Lucas svarar: ”what a way to go”.

Jag undrar om det kan vara samma barn? Fast tyvärr vimlar det nog av barn som dör av ett sexuellt övergrepp.
Ett långskott.
Citera
2026-05-02, 10:50
Medlem
Gugugagas avatar
Bögeri var en sjukdom fram till 1979 och fortsätter vara det även efter att kriterium togs bort.

Det är inte som så att en sjukdom slutar vara en sjukdom för att ett kriterium upphävs.
Citera
2026-05-02, 10:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FanTaMig
Räcker med att granska Dumpens över 700 gäddor så märker du att de homosexuella är försvinnande få. Det är nog snarare din rädsla för bögar som gör att du uttrycker dig som du gör.

Vad förväntar du dig? 2-3 % av Sveriges befolkning identifierar sig som homosexuella så av dessa 700 borde det vara 20 stycken homosexuella.

Dock tror jag att det är ännu färre med tanke på dumpens metoder att jaga gäddor. Deras gäddfiskare registrerar sig vanligtvis som 18-åriga tjejer på dejtingsajter för vuxna.

Så varför skulle de då tråla in bögar som jagar småpojkar?

Titta istället på hur det ser ut bland dömda sexbrottslingar.
Senast redigerad av 4shoshin 2026-05-02 kl. 10:55.
Citera
2026-05-02, 10:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jvlap
Hur vet du att de inte är pedofiler? Att det finns nån bra bög säger ju inget eller hur?? Du kan väl hänvisa till statistik över sexualbrott eller nåt?? Snabb sök säger att de flesta seuxalbrott mot barn sker mot flickor typ 80-90% och det verkar inte finnas någon överrepresentation hos bögar. Om det är hela sanningen vet jag inte. Min magkänsla säger annat.

80-90% av brotten sker mot flickor medans endast 2-3% av befolkningen identifierar sig som homosexuella? Då har vi dessutom inkluderat kvinnliga homosexuella.

Och din slutsats är att det inte finns någon överrepresentation?
Citera
2026-05-02, 11:05
Medlem
Libertarismuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av osofistikerad
https://www.gp.se/nyheter/varlden/man-atalas-for-overgrepp-och-mord-pa-adopterad-bebis.a25c8923-0bc8-4a4c-86ba-9c12f5dcb3e8

https://www.itv.com/news/granada/2026-04-22/foster-mother-of-baby-felt-something-was-wrong-murder-trial-hears

https://www.news.com.au/lifestyle/real-life/news-life/baby-sexually-abused-before-death-by-teacher-adopting-him-court-told/news-story/365500163989cb0f8341da72dbbb8477

Jag blev riktigt illa berörd av detta. Bögpar adopterade en 9 månader liten frisk och levnadsglad bebis. Fyra månader senare var han död. Den ene adoptivföräldern filmade medan han var döende (kvävning verkar det som) istället för att åka till sjukhus med honom. Samma adoptivförälder hade nämnt för en annan person tidigare att han hade typ mörka tankar och funderade på att kväva bebisen. De förgrep sig även sexuellt på barnet.

Usch, helt fruktansvärt. Jag kommer osökt att tänka på Federley som ohämmat bjuder hem bögpartner som är dömd för pedofili när han har barn hemma.

Självklart är inte alla bögpar pedofiler och det här är sinnessjukt bortom alla gränser, inte något friska människor sysslar med, homosexuell eller ej. Men kan det finnas en högre risk att dylika saker inträffar om bögar får adoptera? Pedofili tycks vara mer vanligt förekommande bland män än bland kvinnor. (Inget ont om män eller beskyllning mot män generellt, bara ett konstaterande.) Är det en risk gentemot barn att låta bögpar adoptera?

Edit: Jag uppfattar det som att adoptionsprocessen inte var avslutad innan barnet avled.
Barn förtjänar en mamma och en pappa. Vi ska inte dra in oskyldiga barn i dekadenta förhållanden mellan individer.
Citera
2026-05-02, 11:09
Medlem
Q-Trons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rubbergirl
Det slog mig att barnet dött av kvävning & hade skador i hals, mun osv & Lucas Karlsson, ”hjärnan” bakom pedofilringen i Sthlm, sitter i en sekvens i dokumentären & pratar med andra peddos i en sexträff online.

De pratar om ett barn i en av filmerna de runkar till att barnet hade dött efter inspelningen de tittar på. Lucas svarar: ”what a way to go”.

Jag undrar om det kan vara samma barn? Fast tyvärr vimlar det nog av barn som dör av ett sexuellt övergrepp.
Ett långskott.

Den där detaljen om att pojken hade skador på huvudet, i mun och i hals gör mig mordisk. Man förstår vad som hänt, utan att det explicit nämns i artiklarna... Jag finner knappt ord för att beskriva hur vedervärdigt det här är.

Vi måste införa dödsstraff på straffskalan igen, i samtliga västvärldsländer. Det är dags att rensa genpoolerna från allt dysgeniskt avskrap.
Citera
2026-05-02, 11:27
Medlem
Steinarrs avatar
Fy fan vad vidrigt.

Varför ska man låsa in sådana här jävla as?

Avrätta skiten omedelbart. Det är helt sjukt att skattebetalarna ska behöva betala för deras fortsatta existens.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in