2026-05-01, 20:35
Medlem
osofistikerads avatar
https://www.gp.se/nyheter/varlden/man-atalas-for-overgrepp-och-mord-pa-adopterad-bebis.a25c8923-0bc8-4a4c-86ba-9c12f5dcb3e8

https://www.itv.com/news/granada/2026-04-22/foster-mother-of-baby-felt-something-was-wrong-murder-trial-hears

https://www.news.com.au/lifestyle/real-life/news-life/baby-sexually-abused-before-death-by-teacher-adopting-him-court-told/news-story/365500163989cb0f8341da72dbbb8477

Jag blev riktigt illa berörd av detta. Bögpar adopterade en 9 månader liten frisk och levnadsglad bebis. Fyra månader senare var han död. Den ene adoptivföräldern filmade medan han var döende (kvävning verkar det som) istället för att åka till sjukhus med honom. Samma adoptivförälder hade nämnt för en annan person tidigare att han hade typ mörka tankar och funderade på att kväva bebisen. De förgrep sig även sexuellt på barnet.

Usch, helt fruktansvärt. Jag kommer osökt att tänka på Federley som ohämmat bjuder hem bögpartner som är dömd för pedofili när han har barn hemma.

Självklart är inte alla bögpar pedofiler och det här är sinnessjukt bortom alla gränser, inte något friska människor sysslar med, homosexuell eller ej. Men kan det finnas en högre risk att dylika saker inträffar om bögar får adoptera? Pedofili tycks vara mer vanligt förekommande bland män än bland kvinnor. (Inget ont om män eller beskyllning mot män generellt, bara ett konstaterande.) Är det en risk gentemot barn att låta bögpar adoptera?

Edit: Jag uppfattar det som att adoptionsprocessen inte var avslutad innan barnet avled.
Senast redigerad av osofistikerad 2026-05-01 kl. 21:04.
Citera
2026-05-01, 20:44
Medlem
De hade tydligen "kämpat länge" för att adoptera.

Stackars barn.

Får mig att tänka på opera-bögen Rickard Söderberg och hans samröre med superpedofilerna i Skåne.
Senast redigerad av GrevenFB 2026-05-01 kl. 21:12.
Citera
2026-05-01, 20:50
Medlem
plsdontbanmeagains avatar
Givetvis innebär det en extra risk att låta män adoptera. Jag vet inte om pedofeli är vanligare hos bögar än hos andra (misstänker dock det) men vad hindrar två peddos för att låtsas vara ett bögpar för att kunna adoptera?

Bögpar bör granskas mycket hårdare.
EDIT: Om de öht ska få adoptera dvs.
Citera
2026-05-01, 20:52
Medlem
osofistikerads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av plsdontbanmeagain
Givetvis innebär det en extra risk att låta män adoptera. Jag vet inte om pedofeli är vanligare hos bögar än hos andra (misstänker dock det) men vad hindrar två peddos för att låtsas vara ett bögpar för att kunna adoptera?

Bögpar bör granskas mycket hårdare.
Jag tänker också att det finns ju pedofilnätverk. Två män som ingår i sådana kan väl uppge att de är par som vill adoptera? Och så får de en alldeles egen "sexleksak" att utnyttja som de vill, helt fria händer.
Citera
2026-05-01, 22:10
Medlem
kyrkstockens avatar
Jag känner bögar som är emot homoadoption. Risken är helt enkelt för hög menar dom (och jag).

Politiker borde skämmas som sätter bögars rättigheter före minderåriga barn.

Det är ett exempel på det fullständiga moraliska förfall som genomsyrar vårt samhälle.
Citera
2026-05-01, 22:33
Avslutad
Jag har alltid undrat om analsex kan ha någon koppling till pedofili.

Synd om stackars barn
Citera
2026-05-01, 22:38
Medlem
Threadkillers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kyrkstocken
Jag känner bögar som är emot homoadoption. Risken är helt enkelt för hög menar dom (och jag).

Respekt till dessa bögar i så fall, förutsatt att de står för det öppet som motvikt till HBTQ-lobbyn. Risken ÄR för hög. Även bortsett från att jag inte tror att det är bra att växa upp med två "pappor" (eller två "mammor"), är pedofili något i stil med tio gånger vanligare bland homosexuella, eller mer. De utgör omkring 3 procent av befolkningen, men begår omkring 30 procent av alla barnövergrepp.

(Vilket i massmedia naturligtvis läggs fram som "de flesta barnövergrepp begås av heterosexuella män".)
Citera
2026-05-01, 23:14
Avslutad
Så äckligt jag tycker inte bögar ska ha barn .och att använda surrogatmamma i nåt land där det är godkänt i sen komma tilll Sverige med en baby dom köpt typ är nåt vi inte accepterar.då ska det inte vara tillåtet heller .
Det är väldigt dyrt med kostar mer för bögar och det är fler länder som inte tillåter samkönade par .
Lite äckligt som att köpa en människas kropp för att köpa ett barn .lite väl äckligt då fattiga kvinnor används .
Citera
2026-05-01, 23:44
Medlem
kalkryggars avatar
Ändå rätt skönt att du lyckas få in Federley i den här trådstarten.

Jag antar att de (eller en av dem i alla fall) sitter inne i fängelse för resten av sitt liv.
Citera
2026-05-01, 23:57
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av osofistikerad
https://www.gp.se/nyheter/varlden/man-atalas-for-overgrepp-och-mord-pa-adopterad-bebis.a25c8923-0bc8-4a4c-86ba-9c12f5dcb3e8

https://www.itv.com/news/granada/2026-04-22/foster-mother-of-baby-felt-something-was-wrong-murder-trial-hears

https://www.news.com.au/lifestyle/real-life/news-life/baby-sexually-abused-before-death-by-teacher-adopting-him-court-told/news-story/365500163989cb0f8341da72dbbb8477

Jag blev riktigt illa berörd av detta. Bögpar adopterade en 9 månader liten frisk och levnadsglad bebis. Fyra månader senare var han död. Den ene adoptivföräldern filmade medan han var döende (kvävning verkar det som) istället för att åka till sjukhus med honom. Samma adoptivförälder hade nämnt för en annan person tidigare att han hade typ mörka tankar och funderade på att kväva bebisen. De förgrep sig även sexuellt på barnet.

Usch, helt fruktansvärt. Jag kommer osökt att tänka på Federley som ohämmat bjuder hem bögpartner som är dömd för pedofili när han har barn hemma.

Självklart är inte alla bögpar pedofiler och det här är sinnessjukt bortom alla gränser, inte något friska människor sysslar med, homosexuell eller ej. Men kan det finnas en högre risk att dylika saker inträffar om bögar får adoptera? Pedofili tycks vara mer vanligt förekommande bland män än bland kvinnor. (Inget ont om män eller beskyllning mot män generellt, bara ett konstaterande.) Är det en risk gentemot barn att låta bögpar adoptera?

Edit: Jag uppfattar det som att adoptionsprocessen inte var avslutad innan barnet avled.

Finns flera liknande fall rapporterade senaste åren. Bög-adoptioner måste få ett slut. Det ska handla om barnens bästa, inte föräldrarnas vilja.

Citat:
Ursprungligen postat av GrevenFB
De hade tydligen "kämpat länge" för att adoptera.

Stackars barn.

Får mig att tänka på opera-bögen Rickard Söderberg och hans samröre med superpedofilerna i Skåne.

Berätta, vad är det för något? Alltid tyckt han har otäcka ögon.

Citat:
Ursprungligen postat av Tuor
Förmodligen bland det värsta jag har läst.

Och ändå vill folk att dessa degenererade missfoster ska ha samma rättigheter som oss andra.

Varför har TV4 och SVT inte det här som sina huvudnyheter?

Behöver du ens fråga?

Citat:
Ursprungligen postat av kyrkstocken

Politiker borde skämmas som sätter bögars rättigheter före minderåriga barn.

Det är ett exempel på det fullständiga moraliska förfall som genomsyrar vårt samhälle.

Inte rättigheter, bögars vilja framför barns rättigheter. Människohandel som slutar med övergrepp på barn oavsett ålder - då vilar ett tungt och absolut ansvar på politiker och tjänstemän.

Citat:
Ursprungligen postat av Donaldstrumpet
Jag är väldigt skeptisk till att två mammor och två pappor ska få adoptera och tycker att woke har gått till överdrift ,men att få det till att homosexuella är mer benägna att försätta barn i pervesa situationer gör nig fan förbannad.

Tråden är skapad för att skapa hat.
SD i september, eller?

Vad snackar du om? Enligt forskning så beror en stor del av homosexualitet på en utvecklingsstörning i hjärnan under fostertiden. Homosexuella är överrepresenterade i psykisk ohälsa och självmord.

Det TS rapporterar om är ondska personifierad. Tråden är inte skapad för att skapa hat, kanske snarre för att skydda försvarslösa barn mot värsta sortens avskum.
Citera
2026-05-02, 00:21
Medlem
AndersPersson99s avatar
Barn ska finnas till i en familj med en mamma och en pappa. Andra onaturliga konstellationer är att inte se till barnets bästa.
Citera
2026-05-02, 00:29
Medlem
Q-Trons avatar
Det vore intressant att veta om det finns någon pedofil överrepresentation bland homosexuella män. Är det någon i tråden som vet om det finns någon data kring detta?

Det här tyckte jag var hjärtskärande nog, att se ett relativt nyfött surrogatbarn sitta på sin bögpappa medan bögpappan skrattandes och nästan hånfullt förklarar att barnet inte har någon mamma:

https://www.noticer.news/gay-couple-mock-surrogate-baby-crying-mother/
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in