Citat:
Ursprungligen postat av
osofistikerad
https://www.gp.se/nyheter/varlden/man-atalas-for-overgrepp-och-mord-pa-adopterad-bebis.a25c8923-0bc8-4a4c-86ba-9c12f5dcb3e8
https://www.itv.com/news/granada/2026-04-22/foster-mother-of-baby-felt-something-was-wrong-murder-trial-hears
https://www.news.com.au/lifestyle/real-life/news-life/baby-sexually-abused-before-death-by-teacher-adopting-him-court-told/news-story/365500163989cb0f8341da72dbbb8477
Jag blev riktigt illa berörd av detta. Bögpar adopterade en 9 månader liten frisk och levnadsglad bebis. Fyra månader senare var han död. Den ene adoptivföräldern filmade medan han var döende (kvävning verkar det som) istället för att åka till sjukhus med honom. Samma adoptivförälder hade nämnt för en annan person tidigare att han hade typ mörka tankar och funderade på att kväva bebisen. De förgrep sig även sexuellt på barnet.
Usch, helt fruktansvärt. Jag kommer osökt att tänka på Federley som ohämmat bjuder hem bögpartner som är dömd för pedofili när han har barn hemma.
Självklart är inte alla bögpar pedofiler och det här är sinnessjukt bortom alla gränser, inte något friska människor sysslar med, homosexuell eller ej. Men kan det finnas en högre risk att dylika saker inträffar om bögar får adoptera? Pedofili tycks vara mer vanligt förekommande bland män än bland kvinnor. (Inget ont om män eller beskyllning mot män generellt, bara ett konstaterande.) Är det en risk gentemot barn att låta bögpar adoptera?
Edit: Jag uppfattar det som att adoptionsprocessen inte var avslutad innan barnet avled.
Finns flera liknande fall rapporterade senaste åren. Bög-adoptioner måste få ett slut. Det ska handla om barnens bästa, inte föräldrarnas vilja.
Citat:
Ursprungligen postat av
GrevenFB
De hade tydligen "kämpat länge" för att adoptera.
Stackars barn.
Får mig att tänka på opera-bögen Rickard Söderberg och hans samröre med superpedofilerna i Skåne.
Berätta, vad är det för något? Alltid tyckt han har otäcka ögon.
Citat:
Ursprungligen postat av
Tuor
Förmodligen bland det värsta jag har läst.
Och ändå vill folk att dessa degenererade missfoster ska ha samma rättigheter som oss andra.
Varför har TV4 och SVT inte det här som sina huvudnyheter?
Behöver du ens fråga?
Citat:
Ursprungligen postat av
kyrkstocken
Jag känner bögar som är emot homoadoption. Risken är helt enkelt för hög menar dom (och jag).
Politiker borde skämmas som sätter bögars rättigheter före minderåriga barn.
Det är ett exempel på det fullständiga moraliska förfall som genomsyrar vårt samhälle.
Inte rättigheter, bögars vilja framför barns rättigheter. Människohandel som slutar med övergrepp på barn oavsett ålder - då vilar ett tungt och absolut ansvar på politiker och tjänstemän.
Citat:
Ursprungligen postat av
Donaldstrumpet
Jag är väldigt skeptisk till att två mammor och två pappor ska få adoptera och tycker att woke har gått till överdrift ,men att få det till att homosexuella är mer benägna att försätta barn i pervesa situationer gör nig fan förbannad.
Tråden är skapad för att skapa hat.
SD i september, eller?
Vad snackar du om? Enligt forskning så beror en stor del av homosexualitet på en utvecklingsstörning i hjärnan under fostertiden. Homosexuella är överrepresenterade i psykisk ohälsa och självmord.
Det TS rapporterar om är ondska personifierad. Tråden är inte skapad för att skapa hat, kanske snarre för att skydda försvarslösa barn mot värsta sortens avskum.