2026-05-01, 21:09
Medlem
DyslexiKungens avatar
Varför hade inte Carina Berg byxor på sig?Horakrigt att bära bara en kavaj med slips.
Citera
2026-05-01, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BHJS
Det är klockrent att knasbollen är den spoilade.
ABC , Läckberg, juridiska problem i familjen ,signaturen är basically litterstute osv.
Det är klockrent!

Om hon sedan borde vara med är en annan femma!
Det är dock wild om de på riktigt hintar om vtäktsdomen som en ledtråd.
Citera
2026-05-01, 21:12
Medlem
legoboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DyslexiKungen
Varför hade inte Carina Berg byxor på sig?Horakrigt att bära bara en kavaj med slips.
Ja rent förfärligt! Alla kvinnor som visar benen är horor!
Citera
2026-05-01, 21:15
Medlem
flugornass avatar
Citat:
Det är klockrent att knasbollen är den spoilade.
ABC , Läckberg, juridiska problem i familjen ,signaturen är basically litterstute osv.
Det är klockrent!

Om hon sedan borde vara med är en annan femma!
Jag ger mig inte ni måste ha fel.
Camilla Läckberg skrev texten till låten "Himmel för två" juridiska problem, ja men det nämns väl inte att det är inom familjen? Snoppviftaren och åldringstjuven samt tvist med en mattläggare kan dom väl inte använda som ledtrådar? Det vore ju pinsamt för knasbollen, men har ni rätt så har hon ju fått rätt dräkt som knasboll.
Citera
2026-05-01, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flugornas
Jag ger mig inte ni måste ha fel.
Camilla Läckberg skrev texten till låten "Himmel för två" juridiska problem, ja men det nämns väl inte att det är inom familjen? Snoppviftaren och åldringstjuven samt tvist med en mattläggare kan dom väl inte använda som ledtrådar? Det vore ju pinsamt för knasbollen, men har ni rätt så har hon ju fått rätt dräkt som knasboll.
Nej inom familjen nämndes inte bara problem med juridiken. Jo visst kan det användas som ledtrådar!
Precis Läckberg skrev texten till den Mello låt som ju blev diskad och som AB inte fick framföra i Mello.
Det skulle också kunna vara ett juridiskt problem i ledtråden faktiskt!
Citera
2026-05-01, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlcesimusCicero
Det är dock wild om de på riktigt hintar om vtäktsdomen som en ledtråd.
Kan väl också vara diskningen i Mello och ABs dotter har väl också varit i juridiskt klammeri?
Citera
2026-05-01, 21:22
Medlem
icons avatar
Citat:
Ja det är klockrent och ikväll hördes det nästan på rösten också.
Golden Boy är han ju onekligen
Familjesffär ( tränades av sin pappa och tränar sin egen son). Känd i länder där han tävlat och vunnit medaljer osv.
Kollar man gamla ledtrådar så är det verkligen mycket som stämmer. Varmare land - Värmland
Citera
2026-05-01, 21:25
Medlem
flugornass avatar
Helvete helvete jag skall äta bajs
Citera
2026-05-01, 21:25
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ilovecakes
David Lindgren som sheriffen? Växt upp kyrklig miljö. Varit med i shower utomlands. Inte blivit cancelled direkt, men fick gå från Let's dance. Spelat hockey.
Lite långsökt kanske men hans röst sprack eller nåt under en av Bingolottos uppesittarkvällar så det kan vara det ledtråden "min bas gick i kras framför hela Sverige..." anspelar på
Citera
2026-05-01, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Lite långsökt kanske men hans röst sprack eller nåt under en av Bingolottos uppesittarkvällar så det kan vara det ledtråden "min bas gick i kras framför hela Sverige..." anspelar på
Prrrrecis.
Citera
2026-05-01, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Kollar man gamla ledtrådar så är det verkligen mycket som stämmer. Varmare land - Värmland
Jajamensan. Stekaren tycker jag är klockren. 100% Stefan.
Citera
2026-05-01, 21:30
Medlem
utanws avatar
Näää fyfan se och höra henne böla i tv igen var inget jag pallade ikväll.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in