2026-05-01, 09:15
Medlem
Flaskpostenss avatar
Klassiker att "folk tar livet av sig, eller är med om olyckor" host host
Citera
2026-05-01, 09:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slocum
25årig multimiljonär dessutom......

Allt dessa depraverade, giriga och ränksmidande judar tar i bara måste förtvina i en makaber svart sörja.

Tänk att vara rik och deprimerad, hade lätt åkt jorden runt, legat på stranden med en drink i handen och gjort ingenting. Det hade varit livet för mig. Ifall jag tröttnar på det lata livet så har jag tusen andra affärsidéer mm.
Citera
2026-05-01, 09:24
Medlem
Tjackmosters avatar
Blir ärligt talat förbryllad över hur otroligt naiv diskussionen här inne är. Det fanns en tid då Flashback åtminstone inte låg under den genomsnittliga intelligensnivån i Sverige, men är den tiden kanske förbi?

Man behöver inte gå längre än till Mona Juuls Wikipedia-sida för att läsa detta:

Citat:
According to correspondence from the Epstein Files, former prime minister of Israel Ehud Barak suggested in May 2018 that Mona Juul could help with an Israeli intelligence company called Toka.[50] Mona Juul proceeded to send an e-mail with the topic title "Kjell G." to an e-mail address that has been redacted. This mail was forwarded to Jeffrey Epstein by Juul's husband Terje Rød-Larsen.[50]

Dvs. efter att ha varit Mossadagenter i flera decennier (åtminstone sedan före Oslofördraget 1994) såg 2018 dynamiken ut så här: Israels f.d. premiärminister föreslår att Mona Juul skulle kunna vara behjälplig i att bilda ett nytt bolag som frontorganisation för israelisk underrättelsetjänst, och Jeffrey Epstein nås av detta genom att att få ett mail vidarebefordrat från Mona Juuls man, Terje Rød-Larsen.

Sedan finns det hur som mycket som helst att lägga till detta, men vad sägs om att testamentet, inklusive tio miljoner dollar till parets barn, upprättades (eller åtminstone uppdaterades) två dygn före Epsteins död?

Citat:
Following the release of additional 3.5 million responsive pages in the Compliance with the Epstein Files Transparency Act by the U.S. Department of Justice in January 2026,[46] Mona Juul and Terje Rød-Larsen were mentioned. The files suggested Jeffrey Epstein had signed 10 million USD to be given to Terje Rød-Larsen and Mona Juul's children in his will, which was signed two days before his death.[47]

Och t.ex. att, av en ren händelse, de två sista personerna som Epstein skulle möta i Paris innan han greps var Norges f.d. statsminister Thorbjørn Jagland och... Terje Rød-Larsen? Men Flashbacks teori är att Epstein, två dagar innan han dog, medan han satt i fängelse, testamenterade pengar till barnen till två Mossad-agenter som vid det här laget stod minst lika nära det israeliska övre skiktet som han själv gjort redan i maj 2018, dvs. mer än ett år innan han greps, medan han själv var förbrukad, för att dessa barn var.... hans biologiska avkomma?

Lyckligtvis har från vad jag har sett nivån på debatten i Norge varit milslångt över idiot-Sveriges.
Citera
2026-05-01, 09:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tearsinrain
Edit: eller ja. Barnen. Såg nu att det stod att han hade en tvillingsyster som också stod som förmånstagare. Hon kanske utnyttjats? Och kanske även sonen som jag skrev. Riktigt vidriga föräldrar hursomhelst. De bär yttersta ansvar för sina egna sons död.
Citat:
Ursprungligen postat av Angeliqa
Frågan som alla har ställt sig sedan testamentet blev känt.
Grattis till tvillingsyrran: Nu slipper hon dela på arvet!
Citera
2026-05-01, 10:00
Medlem
Adonis.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Vad fan är det för FEL på dig???
Sitter du på allvar och jämför grova våldtäkter med att bläddra i en porrtidning och dricka öl? Vilken jävla IDYLL i jämförelse med en grov kränkning som kan fucka upp hjärnan, hälsan, kropp och psyke under livslång tid???

Du har ingen aning om vad du snackar om, så det är bäst att du håller dig ur det vuxna samtalet här.

Grov kränkning? Hahaha

Jag lovar, bror. Alla är beredda att kränkas för pengar. Det är min poäng. Vad gör några minuters mental smärta, vad gör några minuters svettig manskropp, vad gör några minuters svek, vad gör ett påtvingat oralt eller analt samlag när du rent ekonomiskt vinner stjärnvinsten?

Ändamålet helgar medlen. Eller tror du att sexarbetare är offer? En hora är inget annat än en ambitiös entreprenör som vågar göra det andra drömmer om. Grabben kanske inte hade ngt val men han skrattade hela vägen till banken. Gör du?

Det är du som resonerar som ett litet barn. Ett lättkränkt litet barn som inte förstår sambandet mellan prestation & vinst. Det är du som bör hålla dig ifrån de vuxnas samtal

Om grabben tog livet av sig så var det för andra anledningar. Tro mig, sötnos

Sexövergrepp är som din pappas örfil, då tiden läker alla sår. Efter en tid älskar du din pappa som vanligt, trots örfilen. Detsamma gäller övergreppet. Se det roliga i det hela, kvalitetstiden med varandra, försök skratta istället för att hata. Pengar är en anledning att skratta högt & i slutändan är det ett billigt pris, att bita kudde då & då, för att slutligen få stjärnvinsten

Rätt eller fel? Jag vet inte men money talks. Så är det
Citera
2026-05-01, 11:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WetCigarette
https://www.expressen.se/nyheter/varlden/norsk-epsteinarvinge-dod/

Oj oj. Vilket livsöde. Undra hur diplomatstjärnparet känner idag när sonen tagit livet av sig. Mycket möjligt på grund av deras förehavanden. Usch, vilken tragedi allting. Han blev 25 år gammal.

Vad säger Flashback om det här?

Onödigt
Citera
2026-05-01, 12:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WetCigarette
https://www.expressen.se/nyheter/varlden/norsk-epsteinarvinge-dod/

Oj oj. Vilket livsöde. Undra hur diplomatstjärnparet känner idag när sonen tagit livet av sig. Mycket möjligt på grund av deras förehavanden. Usch, vilken tragedi allting. Han blev 25 år gammal.

Vad säger Flashback om det här?

Genpoolen har förbättrats. Utmärkt.
Citera
2026-05-01, 12:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tronderman
Lite trolig. Han ligner veldig på Terje

Vanskelig å si om han likner på Terje, eller om det er FAS.
Citera
2026-05-01, 13:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kraftfoder
Epstein kanske var tvillingarnas far?
Absolut inte! Mona Juul var ju alldeles för gammal för Epstein, hon var ju över 40 när barnen blev till. Epstein ville ju ha tonåringar. Och dessutom var ju E bästa kompis med Terje, så det tror jag absolut inte. Men E hade ju inga egna barn så han tyckte kanske det var trevligt med kompisens barn.
Citera
2026-05-01, 15:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adonis.
Grov kränkning? Hahaha

Jag lovar, bror. Alla är beredda att kränkas för pengar. Det är min poäng. Vad gör några minuters mental smärta, vad gör några minuters svettig manskropp, vad gör några minuters svek, vad gör ett påtvingat oralt eller analt samlag när du rent ekonomiskt vinner stjärnvinsten?

Ändamålet helgar medlen. Eller tror du att sexarbetare är offer? En hora är inget annat än en ambitiös entreprenör som vågar göra det andra drömmer om. Grabben kanske inte hade ngt val men han skrattade hela vägen till banken. Gör du?

Det är du som resonerar som ett litet barn. Ett lättkränkt litet barn som inte förstår sambandet mellan prestation & vinst. Det är du som bör hålla dig ifrån de vuxnas samtal

Om grabben tog livet av sig så var det för andra anledningar. Tro mig, sötnos

Sexövergrepp är som din pappas örfil, då tiden läker alla sår. Efter en tid älskar du din pappa som vanligt, trots örfilen. Detsamma gäller övergreppet. Se det roliga i det hela, kvalitetstiden med varandra, försök skratta istället för att hata. Pengar är en anledning att skratta högt & i slutändan är det ett billigt pris, att bita kudde då & då, för att slutligen få stjärnvinsten

Rätt eller fel? Jag vet inte men money talks. Så är det

En hora har talat.
Citera
2026-05-01, 17:33
Medlem
Ducadreams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Orm Onde
Lägg av idiotsnacket nu, Epstein knullade väl flickor, inte pojkar.

Jag tror snarare på att det handlar om ytterligare en överklassunge som försummats under sin uppväxt och blivit drogberoende, inte mer dramatiskt än så.

Han blev knullad i götten. Punkt.
Citera
2026-05-01, 20:59
Medlem
KABUNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av valaam
Grattis till tvillingsyrran: Nu slipper hon dela på arvet!

Så föräldrarna har ingen arvsrätt efter sin son i Norge? Bara syskon ärver?
Men föräldrarna har ju arbetat för främmande makt som tackar och skickar betalningen till barnen.
Pengarna kommer ju egentligen som tack för föräldrarnas kriminella verksamhet. Vem är berättigad till dom pengarna? Norska staten?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in