2026-05-01, 18:37
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Finporslinet
Som jag har sagt tidigare så älskar ni att spela båda sidorna.

Kasta sten i glashus. Du skriver som om du är någon slags nationalist när du bara i den här tråden skrivit att du hoppas att muslimerna tar över Sverige.
Citera
2026-05-01, 18:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Melange5738
Kasta sten i glashus. Du skriver som om du är någon slags nationalist när du bara i den här tråden skrivit att du hoppas att muslimerna tar över Sverige.

Hoppas gör jag inte. Men är det planerat så kommer det inte gå att stoppa. Som så mycket annat i den här världen så sker det stora händelser som är planerade långt i förväg.
Citera
2026-05-01, 18:46
Medlem
Mad monks avatar
Mest skrämmande är svenskar som gör det möjligt för dessa vildar att ta sig in i landet. Alla borde ju veta att inget gott kommer från dessa tredjevärlden skitfolk.
Citera
2026-05-01, 19:18
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Hirmas142
Så du förnekar inte att dina kunskaper i religion kommer från sociala medier och inte från universitetetsstuider.
Men ok, fair enough.
Jag är långt ifrån någon expert i ämnet, men jag har följt detta i säkert 20 år nu, och har väl lite koll på vad som är på gång.
Citera
2026-05-01, 19:19
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Mad monk
Mest skrämmande är svenskar som gör det möjligt för dessa vildar att ta sig in i landet. Alla borde ju veta att inget gott kommer från dessa tredjevärlden skitfolk.
Ja det är ju det som är så skrämmande, "refugees are welcome here" folket hur fan tänker de? Allt det gör är att importera en kommande katastrof
Citera
2026-05-01, 19:49
Medlem
Mad monks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TordNyman
Ja det är ju det som är så skrämmande, "refugees are welcome here" folket hur fan tänker de? Allt det gör är att importera en kommande katastrof

Ja precis "chickens for KFC" typ.
Citera
2026-05-01, 20:32
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Mad monk
Ja precis "chickens for KFC" typ.
Ja ungefär så.. De är så förbannat korkade så jag får hjärntrötthet bara jag tänker på dem
Citera
2026-05-01, 21:57
Medlem
Det är en bra och inspirerande sammanfattning, även om den inte innehåller så mycket nytt egentligen.

Typiskt att Putin-”högern” ska kapa tråden. De är värre palestinasjalar än Greta Thunberg.

Vissa judar är marxister/kulturmarxister och hatar vårt folk och vår civilisation, men andra judar har insett att islam är ett större hot än kristendomen. Det är snarare sådana judar som sponsrat Tommy Robinson. Kanske kan vi kan samarbeta för att bekämpa vår gemensamma fiende, kanske inte.
Citat:
Ursprungligen postat av TordNyman
Ni måste se denna videon av Tommy Robinson, originalet är 2 timmar ca men denna är nerklippt till 25 minuter.

https://www.youtube.com/watch?v=8u8pMdVWDiM

Tommy förklarar verkligen hur Islam tänker ta över världen, och visar även med en hel del klipp i presentationen om det hela, alltså det är så jävla skrämmande så ja jag vet inte vad jag ska säga..

Hur muslimerna emigrerar och ser till att föda fler barn än original befolkningen.

Hur de kommer att använda våran demokrati emot oss via korkade jävla vänster människor.

Att alla muslimers syfte är Jihad mot kristna och andra religioner, men det är ju mest vi i väst som är korkade nog att låta dessa mass immigrera, vad jag vet så river Kina tex moskéer

Ja jag kommer nog inte behöva uppleva detta helvete, men mina barn och barn barn kommer säkerligen....

Deras slutmål är Sharia law

De pratar om 2050 vad tror ni? Det som händer nu i västvärlden är ett kollektivt självmord enligt mig.....
Citera
2026-05-01, 23:49
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av mindstream
Det är en bra och inspirerande sammanfattning, även om den inte innehåller så mycket nytt egentligen.

Typiskt att Putin-”högern” ska kapa tråden. De är värre palestinasjalar än Greta Thunberg.

Vissa judar är marxister/kulturmarxister och hatar vårt folk och vår civilisation, men andra judar har insett att islam är ett större hot än kristendomen. Det är snarare sådana judar som sponsrat Tommy Robinson. Kanske kan vi kan samarbeta för att bekämpa vår gemensamma fiende, kanske inte.
Jag får inte ihop detta med att judar skulle vara bakom detta, det har skrivits mycket om detta i tråden, men jag får inte ihop det. Det sämsta för judarna vore väl om Islam tar över väst och får tillgång till kärnvapen eller? Eller tänker de som du att judarna vill provocera fram att väst verkligen krossar islam? Jag hänger inte med i alla dessa menings utbyten...
Citera
2026-05-01, 23:59
Medlem
AbortRetryIgnores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nix-registret
Hur ser din plan ut för att tillgodose den rätten? Har du över huvud taget tänkt på hur det ska gå till?

Israels chans att existera utan att korrumpera till sig stöd från andra länder är obefintlig. Man existerar helt genom att begå systematiska brott mot länder i Europa, Asien och Amerika.

Att säga att Israel har rätt att existera är i praktiken att upprepa ett mantra till stöd för ett kriminellt nätverk. Du viftar bort resten av världens rätt att inte utsättas för sionism.
Jag har ingen plan för att försvara Israels rätt att existera, det åligger inte enskilda individer.

Vad menar du med stöd som Israel får från andra länder? Vilka brott har Israel begått mot andra länder i Europa?
Citera
2026-05-02, 10:39
Medlem
Nix-registrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tearsinrain
Nk får skapa en tråd här om ni vill diskutera att Tommy Robinson skulle vara sinosist eller för detta för Israel (FB) Konspirationer och alternativa teorier Självklart är han mer för Judendom än Islam vilket inte är så konstigt men att han jobbar för Israel är rent larv. Är det inte judarna som ville ha hit massa muslimer till Europa enligt konspirationsteoretiker? Nu menar ni på att de anlitat någon som kämpar för motsatsen?

Angående massinvandring: ja det är EXTREMT dåligt. Varken jag eller Tommy Robinson har påstått något annat.
Tommy Robinson döljer inte sitt stöd till Israel. Han tjatar om Israel och judar hela tiden, så att det blir omöjligt att diskutera honom som annat än språkrör för judisk identitetspolitik.

Om du bara vore naiv skulle du försöka att argumentera för din och Robinsons sionism. Att du i stället håller på med det här tramsandet avslöjar att du egentligen vet att det inte håller.

Citat:
Ursprungligen postat av AbortRetryIgnore
Jag har ingen plan för att försvara Israels rätt att existera, det åligger inte enskilda individer.

Vad menar du med stöd som Israel får från andra länder? Vilka brott har Israel begått mot andra länder i Europa?
Israel får enorma mängder ekonomiskt, militärt och massmedialt stöd från inte minst USA, men även Europa och vissa stater i Mellanöstern. Detta är otroligt destruktivt för oss och sker endast genom Israellobbyns korruption. Man köper upp tjänstemän och politiker och driver igenom en politik som är katastrofal för alla utom Israel.

I den stund dessa korruptionsbrott upphör är Israel dödsdömt. Det är tveksamt om det ens skulle överleva en vecka.
Senast redigerad av Nix-registret 2026-05-02 kl. 10:55.
Citera
2026-05-02, 19:15
Medlem
Tearsinrains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nix-registret
Tommy Robinson döljer inte sitt stöd till Israel. Han tjatar om Israel och judar hela tiden, så att det blir omöjligt att diskutera honom som annat än språkrör för judisk identitetspolitik.

Om du bara vore naiv skulle du försöka att argumentera för din och Robinsons sionism. Att du i stället håller på med det här tramsandet avslöjar att du egentligen vet att det inte håller.
Min sionism? Jag är inte sionist. Varför påstår du det? Ta gärna fram var jag skulle ha skrivit det när du kommer med såna anklagelser. Att vad inte håller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in