Citat:
Ursprungligen postat av
XY3000
Bias much?
Ser inte varför nätet inte skulle vara en faktor till att fler män går utan sex. Att kvinnor idag är självförsörjande är såklart ett av de tyngre skälen, men även det påtagligt ökade utbudet gör att man inte nöjer sig.
Citat:
Ursprungligen postat av
XY3000
Jag är helt med dig när det kommer till din brist på tilltro till den typen av statistik. Men tror nog att fler än den gruppen ljuger. Finns ju alltid fällan att man svarar som man skulle göra om inte....
Det viktigaste är väl att fatta att det här är ett känsligt ämne och alla (som inte skrävlar och vitt och brett berättar om sina erövringar/hur populära de är) känner sig ganska förvirrade/underlägsna och funderar på vad som är "normalt" vilket är extra viktigt i unga åldrar. Och dit räknar jag folk runt trettio. Jag låg själv inte runt eller hade en partner från högstadiet men tycker inte direkt det är en förlust nu i efterhand.
Pekar inte ut åldersgruppen 18-29 specifikt. I dagens dekadenta debattmiljö är ju inget så viktigt som sex. Vi pumpas dagligen med hjärndöda nyheter om detta via social media och influencers. Den som är ung och svag för trender och grupptryck har inte en chans.