2026-04-30, 19:33
  #61
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ALSGLOBAL
Ibland när jag känner mig negativ mot Luleå så tänker jag bara "Långt ifrån pyssen mot Rögle"..


Ja men vad vill du? Egentligen.


Man har tagit sig till 3 finaler på hyfsad korttid och ändå spelar dom som ett bottenlag i HA när man väl kommer till denna finalen som man har kämpat för hela jävla grundserien.


Ni vann er final åtminstone...
2026-04-30, 19:33
  #62
Medlem
perry2s avatar
Ta en stenhård på Oskar L s ryggrad som den han gjorde på ZAAR
2026-04-30, 19:33
  #63
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pyssen87
Aja 3 Silver är det väl inte så många lag som har i SHL?

Luleå har 4
2026-04-30, 19:33
  #64
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ALSGLOBAL
Luleå har 4


Ja men ni har väl också 1-2 guld också...
2026-04-30, 19:35
  #65
Medlem
EnCartes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pyssen87
Aja 3 Silver är det väl inte så många lag som har i SHL?
Tror Skellefteå har runt 15 nånstans.
2026-04-30, 19:35
  #66
Medlem
perry2s avatar
Fredrik Olofsson kollar Bryggaman i ögonen...sen gör Rögle mål
2026-04-30, 19:35
  #67
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pyssen87
Ja men ni har väl också 1-2 guld också...

Ja, bara 21 säsonger mer i högsta serien också.


Skellefteå har 9 silver, se det positiva
2026-04-30, 19:36
  #68
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnCarte
Tror Skellefteå har runt 15 nånstans.


Dom har väl också fyra guld? (efter denna final)
2026-04-30, 19:38
  #69
Medlem
perry2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ALSGLOBAL
Ja, bara 21 säsonger mer i högsta serien också.


Skellefteå har 9 silver, se det positiva


Alla har inte turen att få möta Brynäs med beröringsskräck i en final
2026-04-30, 19:39
  #70
Medlem
aja ska hålla mig till tre kronor.


Vi synes nästa säsong allihopa!
2026-04-30, 19:40
  #71
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av perry2
Alla har inte turen att få möta Brynäs med beröringsskräck i en final

Fortsätter saik spela fult så kommer det straffa sig. Rögle har iaf bättre pp än Luleå
2026-04-30, 19:42
  #72
Medlem
perry2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ALSGLOBAL
Fortsätter saik spela fult så kommer det straffa sig. Rögle har iaf bättre pp än Luleå

Rögle har många halvskadade

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in