Citat:
Ursprungligen postat av
ALSGLOBAL
Ibland när jag känner mig negativ mot Luleå så tänker jag bara "Långt ifrån pyssen mot Rögle"..
Ja men vad vill du? Egentligen.
Man har tagit sig till 3 finaler på hyfsad korttid och ändå spelar dom som ett bottenlag i HA när man väl kommer till denna finalen som man har kämpat för hela jävla grundserien.
Ni vann er final åtminstone...