2026-04-30, 15:41
Medlem
Detta avsnitt var svårt att titta på tack vare mongot Johan. Förstår inte vad fan han håller på med. Idiotnivåerna var så höga att jag mot slutet började undra om han var en hemlig förrädare eftersom han ljög så mycket rörande Gunnar. Har han minnet av en jävla guldfisk? Tvivlar på det. Jag tror snarare att Johan är ett praktexempel på ett pucko som uppenbarligen ser sig själv som intelligent, trots att han aktivt missleder alla andra genom sitt konstanta babbel. Usch.
Citera
2026-04-30, 15:42
Medlem
Förhoppningsvis åker Miriam ut nästa gång men med tanke på hur dumma gruppen varit hittils röstar de väll ut Johan istället... De är verkligen förrädarna på spåret men lyckas alltid sumpa det vid runda bordet. Fyfan.
Citera
2026-04-30, 15:48
Medlem
Flertalet skåningar i årets säsong, men enbart Adelinas skräniga dialekt som får folk att spontanutveckla misofoni? Ny trigger unlocked.

Johan måste vara en hemlig mullvad för sådär uppenbart pantad kan han väl ändå inte vara? Isf. får han gå med skämskudde resten av livet.
Senast redigerad av sodastream71 2026-04-30 kl. 16:02.
Citera
2026-04-30, 16:52
Avslutad
Det sjuka med Johan situationen är att han var den som spred Bibbi narrativet runt i hela gruppen, men ändå var han den som grät i samband med att han skulle rösta ut henne. Snacka om krokodiltårar
Citera
2026-04-30, 16:55
Medlem
Jag undrar också vad f*n det var som hände där vid runda bordet. Trodde Johan tillhörde en av de smartare, men ack så fel. Herregud så pinsamt. Mullvad? Nej, det tror jag inte. Undrar om inte han blir mördad av förrädarna. Alla andra känns för uppenbara ändå. Och Torbjörn? Nu håller jag med om att han kvalar in på sopigaste förrädare någonsin. Om inget drastiskt händer kammar trogen/trogna hem detta i slutändan. Jag hejar nästan alltid på förrädarna dock så ut med Torbjörn o Miriam så Patrik kan värva in någon/några smarta. (Vill inte säga det högt då jag ogillar henne starkt, men Julia är smart).
Citera
2026-04-30, 18:26
Medlem
Horungen Johan raderar och begränsar meddelande på sin instagram
Citera
2026-04-30, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skogslycka
Kan Johan vara en mullvad/dold förrädare för oss tittare (och även förrädarna?) eftersom han strular till det så mycket?
Nej haha han är bara extremt ful och äcklig horunge, som sin feta syster.
Alla idrottare är trött på Johan och hans efterblivna skitsnack
Citera
2026-04-30, 18:31
Medlem
Johan kukaslan största mytomanen i hela Sverige hahahaha
Citera
2026-04-30, 19:02
Medlem
diploids avatar
Varför så starka reaktioner på Kukluxklan? Det är ju uppenbart att han trollar.

Och ni som tycker att det är ett dåligt förrädrarlag - varför har då ingen åkt ut ännu? Oftast har en förrädrare rykt efter avsnitt 3. Sen att alla är mer eller mindre misstänkta är en annan sak, betyder ju inget om alla ändå är kvar.
Senast redigerad av diploid 2026-04-30 kl. 19:04.
Citera
2026-04-30, 21:04
Medlem
Fy fan för utlänningen Johan Kukukaslan.
Han borde flytta till Syrien, och han kan ta sin syster med sig.
Hoppas han får en jobbig fortsatt vistelse i Sverige framöver.
Citera
2026-04-30, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av diploid
Varför så starka reaktioner på Kukluxklan? Det är ju uppenbart att han trollar.

Och ni som tycker att det är ett dåligt förrädrarlag - varför har då ingen åkt ut ännu? Oftast har en förrädrare rykt efter avsnitt 3. Sen att alla är mer eller mindre misstänkta är en annan sak, betyder ju inget om alla ändå är kvar.
Är han galen? En ärlig fråga, är han helt sjuk och tokig?? Varför ljuger han annars på ett så uppenbart sätt? Om han inte gör det här medvetet, så hade jag även om jag varit hans bäste vän privat, verkligen hatat och avskytt honom.

Varför sätter TV4 in en lögnare? Vad är egentligen syftet med det?
Citera
2026-04-30, 21:07
Medlem
ThePaleHorses avatar
Man kommer ju bara skratta åt Johan varje gång han dyker upp i tv-sporten. Förtroendet är förbrukat. Typisk SVT-anställd... Sitta och blåljuga när man finns inspelad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in