2026-04-09, 20:08
Medlem
pulverhonungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Ja hoppades också att han skulle straffa henne riktigt ordentligt. Är fortfarande kär i Kimiko, gillar att hon inte har någon super super kraft utan är en Wolverine typ som är grym på att slåss och kan hela sig själv.

Börjar du med säsong 1 nu?

Ja men det verkar inte vara någon större hype kring de senare säsongerna och utan att ha sett mer än 3 avsnitt så känns det här helt ärligt inte som den typen av serie som är strålande i 5+ säsonger, max 2-3, men jag kommer ge den en chans.
Citera
2026-04-09, 20:15
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pulverhonung
Ja men det verkar inte vara någon större hype kring de senare säsongerna och utan att ha sett mer än 3 avsnitt så känns det här helt ärligt inte som den typen av serie som är strålande i 5+ säsonger, max 2-3, men jag kommer ge den en chans.

Mmm, tycker nog toppen var säsong 1-3 tappade fjärde tappade en del men hoppas säsong 5 levererar ett bombastiskt slut. Ge inte upp och passa dig för spoilers här …
Citera
2026-04-09, 21:17
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Ja hoppades också att han skulle straffa henne riktigt ordentligt. Är fortfarande kär i Kimiko, gillar att hon inte har någon super super kraft utan är en Wolverine typ som är grym på att slåss och kan hela sig själv.
Men samtidigt så är det ju inte Butchers grej riktigt. Att straffa folk alltså, han dödar dom bara.
Citera
2026-04-15, 13:45
Medlem
XtraXs avatar
Soldier boys kommentarer är så jäkla roliga 😁.

Intressant slut igen, som vanligt. Kul med lite Limp Bizkit också..
Citera
2026-04-24, 13:12
Medlem
XtraXs avatar
Rätt drygt senaste avsnittet. Kul när de nämnde Last of us ändå.
Citera
2026-04-25, 18:46
Medlem
GreenBastards avatar
Citat:
Rätt drygt senaste avsnittet. Kul när de nämnde Last of us ändå.

Jo det kändes mest som utfyllnad. Trodde sista säsongen skulle bli en mayhem slakt från start men de verkar dra på det. Soldier Boy tycker jag räddar avsnittet.
Citera
2026-04-25, 19:33
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBastard
Jo det kändes mest som utfyllnad. Trodde sista säsongen skulle bli en mayhem slakt från start men de verkar dra på det. Soldier Boy tycker jag räddar avsnittet.

Soldier boy räddar allt 😁. Får hoppas de steppar upp avsnitten som är kvar. Intressant att se Homelander så påverkad när han var inlåst i cellen.
Citera
2026-04-25, 20:48
Medlem
EggBoxJuans avatar
Jag är väldigt orolig över huruvida Kimiko och Frenchie kommer att överleva säsongen ut.
Citera
2026-04-25, 22:31
Medlem
Taufatts avatar
Vet inte om Starlights besök hos fadern med familj gav så mycket. Visst lite bakgrund och världsbygge men vill ha lite mer handling i slutet av en serie. Annars var det rätt bra med jakten på V1.
Citera
2026-04-25, 23:15
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Taufatt
Vet inte om Starlights besök hos fadern med familj gav så mycket. Visst lite bakgrund och världsbygge men vill ha lite mer handling i slutet av en serie. Annars var det rätt bra med jakten på V1.
Tycker det passade bra in i hennes arc. Hon mår dåligt över allt hon har gjort, är beredd att göra den ultimata uppoffringen och vill ha closure.

Jag tycker för övrigt att SB blir mer pinsam, men också mer mänsklig, för varje sekund han är i bild.
Citera
2026-04-26, 12:37
Medlem
GreenBastards avatar
Citat:
Soldier boy räddar allt 😁. Får hoppas de steppar upp avsnitten som är kvar. Intressant att se Homelander så påverkad när han var inlåst i cellen.

Får väl se om Soldier Boy steppar upp och vill vara med och rädda världen också eller om han tar Homelanders parti. Dock lite konstigt att ingen har kommit på innan att superhjältarna är så känsliga för strålning. Det känns ju som Vought borde kunnat ta fram vapen med plutonium spetsar till den dagen någon superhjälte blir för jobbig.
Citera
2026-04-30, 14:34
Medlem
XtraXs avatar
Intressant avsnitt på så många sätt..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in