2026-04-08, 20:41
Medlem
XtraXs avatar
Starlight ser mer och mer plastikopererad ut varje säsong och negern i gänget ser ut att tyna bort. Var väl rätt biffig i de tidiga säsongerna.

Annars två bra första avsnitt.
Citera
2026-04-08, 22:06
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Starlight ser mer och mer plastikopererad ut varje säsong och negern i gänget ser ut att tyna bort. Var väl rätt biffig i de tidiga säsongerna.

Annars två bra första avsnitt.
Tyckte faktiskt att både Annie och M.M. såg bättre ut den här säsongen än dom gjorde förra. Han är ju däremot fortfarande inte i närheten av första säsongen.
Citera
2026-04-09, 00:30
Avslutad
Flashback forum suger som alltid.
Den nya säsongen är kass. Jösses.
Citera
2026-04-09, 06:41
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redanrimjob
Flashback forum suger som alltid.
Den nya säsongen är kass. Jösses.
Det har släppts två avsnitt men du vet att hela säsongen är kass?

Vad är det som är så kass och vad är det som felar enligt dig?
Citera
2026-04-09, 07:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fanten
Det släpps midnatt Pacific Time. Så typ 9 på morgonen här i Sverige.
Huh, jag såg avsnitten kl ~23 men såg att man kunde kolla redan vid 19. Hade ingen aning om att säsongen skulle börja släppas nu så blev positivt överraskad.
Citera
2026-04-09, 07:12
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Techbilly
Huh, jag såg avsnitten kl ~23 men såg att man kunde kolla redan vid 19. Hade ingen aning om att säsongen skulle börja släppas nu så blev positivt överraskad.
Igår ja. För 2300 i förrgår så fanns dom inte på Prime än.
Citera
2026-04-09, 07:19
Medlem
Citat:
Igår ja. För 2300 i förrgår så fanns dom inte på Prime än.
Ja ja jajaja, jag tappade en dag i denna passiar.
Citera
2026-04-09, 07:21
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Techbilly
Ja ja jajaja, jag tappade en dag i denna passiar.
No harm, no foul.
Citera
2026-04-09, 08:14
Medlem
Taufatts avatar
Sett första avsnittet och inte helt övertygad. Kanske har jag tröttnat lite på serien som helhet men kommer nog se den. Bra slut på kukmannen, han var rolig första gången men denna typ av skämt blir gammalt fort. Hade behövts något nytt, kanske kommer, och inte bara Homelanders psykbryt. Homelander är visserligen den klart bästa karaktären i serien men lite till behövs. Kemin mellan starlight och Hughie som håll ihop mycket falnade förra säsongen. Så jag tycker serien hittills är sevärd men tappat lite hos mig.
Citera
2026-04-09, 08:17
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Taufatt
Sett första avsnittet och inte helt övertygad. Kanske har jag tröttnat lite på serien som helhet men kommer nog se den. Bra slut på kukmannen, han var rolig första gången men denna typ av skämt blir gammalt fort. Hade behövts något nytt, kanske kommer, och inte bara Homelanders psykbryt. Homelander är visserligen den klart bästa karaktären i serien men lite till behövs. Kemin mellan starlight och Hughie som håll ihop mycket falnade förra säsongen. Så jag tycker serien hittills är sevärd men tappat lite hos mig.
Kukmannen är jättekonstig IMO. Kan inte vara jätteskönt att använda kuken som slägga - supe eller inte.

Jag var BTW säker på att Butcher skulle slita händerna av hon rakade bruden.
Citera
2026-04-09, 17:11
Medlem
pulverhonungs avatar
Hört en massa gott om den här serien men super hero grejer är inget för mig, den verkar ju lite djupare än så trots allt, riktigt bra första avsnitt.
Citera
2026-04-09, 19:58
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Kukmannen är jättekonstig IMO. Kan inte vara jätteskönt att använda kuken som slägga - supe eller inte.

Jag var BTW säker på att Butcher skulle slita händerna av hon rakade bruden.

Ja hoppades också att han skulle straffa henne riktigt ordentligt. Är fortfarande kär i Kimiko, gillar att hon inte har någon super super kraft utan är en Wolverine typ som är grym på att slåss och kan hela sig själv.

Citat:
Ursprungligen postat av pulverhonung
Hört en massa gott om den här serien men super hero grejer är inget för mig, den verkar ju lite djupare än så trots allt, riktigt bra första avsnitt.

Börjar du med säsong 1 nu?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in