2026-04-30, 10:08
Medlem
Miys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ioniq6
Hahahaha Rask är tydligen så otroligt otroligt hemsk och vidrig enligt temu att de blir tvungna att fabulera ihop något genom att själva bete sig sig hemskt och vidrigt i tafatta försök att framställa Rask som hemsk och vidrig, har aldrig någonsin sett något lika patetiskt och sorgligt förr är temu vuxna eller barnrumpor börjar man ju undra och vilka korkade idioter deras följare är så går på skiten hahahah

På tal om korkade följare får man fråga vad han kompenserar dig med för att sitta här och vara korkad?

Är det dickpics som är valutan för pengar har han ju inga.
Citera
2026-04-30, 10:11
Medlem
DagensETCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av larssvensk
1. Det kanske är hennes nummer men Rask själv hade skrivit att det var hans nummer, Rask kanske inte ska ange sin fruns nummer som sitt om han inte vill att folk ska kontakta henne.
2. Möjligt att det är ai bild, skulle inte förvåna mig om det är Rask själv som gjort bilden och skickat till skilleras i tron att han skulle göra videos om det, så som han skulle ha gjort och tidigare gjort. Men skilleras gjorde inte det.
3. Eftersom skilleras trodde det var Rask nummer så var det Rask han ville uppmärksamma om bilderna, inte frun
4. Återigen skilleras antog det var Rasks eget nummer då han själv skrivet det.
5. Bevisar inget, men Rask sa i sin video att han fick redda på att det var skilleras nummer genom att fråga motvikt, som också förr fått sms från skilleras. Hur ska han ha det?
6. Den som svarade var irriterad, personen som svarade till skilleras skrev aldrig vad jag sett det var frun och inte Rask.
7. Vad ska det bevisa? då skilleras antog det var Rasks nummer då han själv angett det.
8-11 skilleras antog det var Rask, då återigen det var han själv som skrivit numret som sitt.

skilleras sms även mer vilket han berättade i sin senaste live, där han säger att han skrev direkta saker till "baronen", sånt som visar att han trodde det var Rasks nummer. De sms:en visade inte Rask i sina tidigare videos utan skippade de delarna, som påvisar att återigen skilleras trodde det var Rasks nummer.

Har jag skrivit att Rask själv har angett numret som sitt och skilleras utgick från det.

1. Vadå "kanske"? Det är, och var, och har alltid varit Rasks frus mobilnummer, registrerat på henne. Kopplat till hennes Swish. Det är bevisat. Var Axel hittar sina felaktiga uppgifter är ingen annans problem än Axels och är således irrelevant.
2. Vadå "möjligt"? Det är en AI-manipulerad bild, det är bortom tvivel bevisat. Var Axel har fått tag i bilden eller om han skapat den själv spelar ingen roll, det är bara löjliga bortförklaringar.
3. Eftersom du inte bemöter det jag skrev så upprepar jag:
"Axel försökte få Rasks fru att bli arg på Rask genom att skriva att det fanns fler bildervad som hände "efter det" på bilden (som föreställde Rask tillsammans med nån AI-genererad tjej iklädd en t-shirt som inte finns)."
4. Du bemöter inte det jag skrev:
"Det var Rasks fru som tog emot, och besvarade, Axels SMS. Rask har bevisat att det var till hennes mobilnummer SMS:en skickades. Rask har bevisat att hans fru skickade frågor till Rask om vem detta var som skickade skräpet till henne, och Rask svarade henne att han inte visste."
5. Nej, Rasks fru tog reda på att det var Axel Öhman som SMS:ade de obehagliga meddelandena till henne. Det är bevisat och framgår tydligt i konversationerna mellan Rasks fru och Rask som Rask har visat. Rask har dessutom i en tidigare video sagt att samma nummer har SMS'at till Daniel. Det ena motsäger inte det andra.
6. Du bemöter återigen inte det jag skrev:
Rasks fru var irriterad över att Axel hade hennes mobilnummer. Bevisat genom att hon skrev det till Rask.
Rasks fru SMS till Rask och skriver att hon är "mer sur" för att Axel har hennes mobilnummer: https://imgur.com/a/CohwZQl
7. Du bemöter inte det jag skrev, så jag upprepar:'
7. Rask diskuterade bilden och Axels vidriga SMS med Motvikt, Simon och Daniel i en gruppchatt i februari 2026. Bevisat. Det var då Rask direkt påtalade problemen med bilden - att den var AI-genererad.
8-11. Kompletterar det jag redan har skrivit med en förtydligande bild där Rasks fru visar upp hela konversationen mellan henne och Axel fram tills hon blockerade Axel: https://imgur.com/a/CohwZQl

Axel ljuger om saken på sin Youtube, Medviktarna ljuger om saken på sin Youtube.
Medviktarna ljuger på Instagram där de skriver:

Hörde att CFAR sitter och fabulerar i vanlig ordning.
Han har alltså fått ett par sms i februari som han svarar på direkt. Sedan väntar han tills han får slut på content i april och låtsas nu att smsen har gått till hans fru. Och att det är riktade trakasserier, vilket han såklart kan säga så länge han låter bli att läsa upp de delar som är direkt riktade till den "jävla baronjäveln".
I samma video låtsas han att hans dotter har kallats för "ett horbarn" när det i själva verket var Rask som kallades för ett horbarn. Eftersom han är ett.
Hur som helst, både Baronens och baronessans nummer finns i ganska nya dokument från Trobo. Att han inte står på sitt eget abonnemang ligger väl helt i linje med den arbetslösa byfånens allmäna omynderi?
Det är DEFINITIVT han som mottagit och svarat på sms, och det är definitivt han som är ett horbarn. Allt är som vanligt med andra ord.
Uppenbara lögner i medviktarnas Instagram-inlägg:

1. "Han har alltså fått ett par sms" - Nej, lögn, Rasks fru fick SMS:en.
2. "och låtsas nu att smsen har gått till hans fru" - Nej, lögn SMS:en gick till hans fru. Det är bevisat.
3. "så länge han låter bli att läsa upp de delar som är direkt riktade till den "jävla baronjäveln"." - Lögn, ingenting i de SMS Rasks fru fick innan hon blockerade Axel är riktade till "jävla baronjäveln", så Rask kan inte "läsa upp" någonting han inte har sett.
4. "låtsas han att hans dotter har kallats för "ett horbarn" " - Nej, lögn, Rask låtsas inte - det är oerhört svårt att tolka Axel, i den kontext det sägs, som att det handlar om någon annan än Rasks dotter.
5. "Att han inte står på sitt eget abonnemang" - Lögn, Rask har ett kontantkort medan numret Axel SMS:ade sina obehagliga SMS till är Rasks frus abonnemang, det är registrerat på henne samt är dessutom Swishkopplat.
6. "Det är DEFINITIVT han som mottagit och svarat på sms" - Lögner, det är Rasks fru som har mottagit Axels SMS, och det är Rasks fru som har besvarat dem. Det är bevisat.

Om Medviktarna siktar på att bli tagna på allvar, så vore det bra om de slutade att ständigt ljuga om Rask. Menar de att någon ska ta deras "dokumentär" om Rask på allvar när de lyckas klämma in minst 6 lögner om Rask i ett så kort inlägg? De måste skämta.
Senast redigerad av DagensETC 2026-04-30 kl. 10:47.
Citera
2026-04-30, 10:24
Medlem
Miys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DagensETC
1. Vadå "kanske"? Det är, och var, och har alltid varit Rasks frus mobilnummer, registrerat på henne. Kopplat till hennes Swish. Det är bevisat. Var Axel hittar sina felaktiga uppgifter är ingen annans problem än Axels och är således irrelevant.

Det är ju rätt tydligt att det även är ditt problem bror, ta ett par djupa andetag innan du åker på en stroke.

Och nej det är inget mordhot, kanske lika bra att förtydliga det för säkerhets skull. 😄
Senast redigerad av Miy 2026-04-30 kl. 10:26.
Citera
2026-04-30, 10:32
Avslutad
Citat:
2. Vadå "möjligt"? Det är en AI-manipulerad bild, det är bortom tvivel bevisat. Var Axel har fått tag i bilden eller om han skapat den själv spelar ingen roll, det är bara löjliga bortförklaringar.
"Axel försökte få Rasks fru att bli arg på Rask genom att skriva att det fanns fler bildervad som hände "efter det" på bilden (som föreställde Rask tillsammans med nån AI-genererad tjej iklädd en t-shirt som inte finns)."
"Det var Rasks fru som tog emot, och besvarade, Axels SMS. Rask har bevisat att det var till hennes mobilnummer SMS:en skickades. Rask har bevisat att hans fru skickade frågor till Rask om vem detta var som skickade skräpet till henne, och Rask svarade henne att han inte visste."
5. Nej, Rasks fru tog reda på att det var Axel Öhman som SMS:ade de obehagliga meddelandena till henne. Det är bevisat och framgår tydligt i konversationerna mellan Rasks fru och Rask som Rask har visat. Rask har dessutom i en tidigare video sagt att samma nummer har SMS'at till Daniel. Det ena motsäger inte det andra.
Rasks fru var irriterad över att Axel hade hennes mobilnummer. Bevisat genom att hon skrev det till Rask.
Rasks fru SMS till Rask och skriver att hon är "mer sur" för att Axel har hennes mobilnummer: https://imgur.com/a/CohwZQl
7. Rask diskuterade bilden och Axels vidriga SMS med Motvikt, Simon och Daniel i en gruppchatt i februari 2026. Bevisat. Det var då Rask direkt påtalade problemen med bilden - att den var AI-genererad.
8-11. Kompletterar det jag redan har skrivit med en förtydligande bild där Rasks fru visar upp hela konversationen mellan henne och Axel fram tills hon blockerade Axel: https://imgur.com/a/CohwZQl
Alla dina påståenden och åsikter spelar ingen roll även om de är sanna att det var frun som fick smsen.
Då skilleras skickade till telefonnumret som han angett som sitt eget. Är du så korkad på riktigt eller bara trollar du?

Ett exempel du skriver ditt nummer är 12344570 fast det egentligen är din frus, på samma ställer skriver du även ditt frus nummer fast det är egentligen ditt eget.
Att sedan en person skriver ett sms till numret som DU angett som ditt fast går till din fru är inte avsändarens fel, fattar du eller? troligen inte med ett IQ lägre än Rask
Citera
2026-04-30, 12:12
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av larssvensk
Alla dina påståenden och åsikter spelar ingen roll även om de är sanna att det var frun som fick smsen.
Då skilleras skickade till telefonnumret som han angett som sitt eget. Är du så korkad på riktigt eller bara trollar du?

Ett exempel du skriver ditt nummer är 12344570 fast det egentligen är din frus, på samma ställer skriver du även ditt frus nummer fast det är egentligen ditt eget.
Att sedan en person skriver ett sms till numret som DU angett som ditt fast går till din fru är inte avsändarens fel, fattar du eller? troligen inte med ett IQ lägre än Rask
fast har du grävt fram numret från något gammalt trobo-papper du begärt ut i din kartläggning av personen så kan man eventuellt fara fram lite mer varsamt.

rätt som det är har man ringt någons unge som tagit över numret, då är det mindre snyggt om man inleder med att skicka den där bilden t.ex
Citera
2026-04-30, 12:26
Avstängd
Psysations avatar
HÖRNI
Det kokar bokstavligen på Baronens instagramstory just nu!

Story 1) Om han får ett barn till skall det heta Axel.

Story 2) Alexander Rask tar på sig sin analys-keps, reagerar på något kort klipp på Axel

Story 3) Håll i hatten. FINALEN. Baronen får en stroke, han kan inte låta bli att öppna varje rad med ordet "SAMTIDIGT"

https://streamable.com/rg9ysj
Citera
2026-04-30, 12:34
Medlem
GreenBatterys avatar
”Det centrala” är att den porrskadade ÄckelBaronen är dum i huvudet.

Punkt.

Allt Gott,! ❤️
Citera
2026-04-30, 12:34
Medlem
DagensETCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GustavTrelleborg
fast har du grävt fram numret från något gammalt trobo-papper du begärt ut i din kartläggning av personen så kan man eventuellt fara fram lite mer varsamt.

rätt som det är har man ringt någons unge som tagit över numret, då är det mindre snyggt om man inleder med att skicka den där bilden t.ex

Detta är den kompletta SMS-konversationen mellan Axel Öhman och Alexanders fru förutom den AI-genererade bilden på Alexander tillsammans med någon fejkad kvinna i en T-shirt som inte finns - bilden som Axel inledde kontakten med Alexanders fru med:

Sön 22 feb 20:04

Axel Öhman:
[ai-bild på Alexander tillsammans med en tjej som inte existerar]

Axel Öhman:
Tänkte bara meddela
dig att bilder tagna
efter den här är på vift.
Älskar det för dig.
Alexanders fru:
Va?
Vem är detta?
Axel Öhman:
Schilleras
Alexanders fru:
Får jag fråga en sak?
Varför har du mitt
nummer?
Alexanders fru:
Och en fråga, varför
har skärpet två ändar?

Axel Öhman:
Min mamma letade upp
ditt nummer åt mig. Du
är välkommen att
låtsas som att det här
och övriga bilder är ai
om du vill, det spelar
mig ingem större roll.
Jag vet att du vet att de
är äkta och det räcker
för mig. Frågan är vilka
utöver jag som fått
dessa bilder och vad de
kommer att göra med
dem. Som sagt, älskar
detta för dig.

Du blockerade den här kontakten.

Alexanders fru visar upp konversationen i hennes mobil 21 minuter in i Alexanders senaste Youtube-klipp:
https://youtu.be/ARWo9bTLMwI?si=LrZUcOvxSGLAqFqP&t=1262
Senast redigerad av DagensETC 2026-04-30 kl. 12:44.
Citera
2026-04-30, 13:00
Medlem
Krakatoas avatar
Hahaha fyfan vad Baronen svingar nu. Det var ju precis det här skilleras ville. Full panik.

Och varför ändrar han narrativet när han insett att skilleras trodde att det var hans nummer? I första videon var det så himla viktigt att det var just frun som fått sms för att i nästa andetag inte spela någon roll om VEM som fick det....
Citera
2026-04-30, 13:04
Avstängd
Psysations avatar
Men Baronessan vill ju inte bli inblandad. Det skrev hon till Alexander Rask ganska direkt.

Nu är hon högst inblandad. Och allt är Carl Fredrik Alexander Patrasks fel.

Här kommer den sensationella nyheten, just in.
Ulrika Rask. Hans spermahink till mor, fick sin anmälan mot Medvikts nerlagd i början av veckan.

Och ja allt detta stämmer, information har cirkulerat idag, kommer från Henkou.

Patrask och gänget har tidigare iår, eller
närmare bestämt den 18 februari. kokat ihop någon töntig idé om att skapa något falskt men naket för att försöka sätta dit meningsmotståndare man blir ägd av.

Nu misslyckades man, för Axel skickar såklart inte naken ai porr till någon.

Men nu väljer han att gå ut med det här?
"JAG VILL INTE BLI INBLANDAD" - Baronessan
Senast redigerad av Psysation 2026-04-30 kl. 13:06.
Citera
2026-04-30, 13:08
Medlem
Egentligen, vem bryr sig värst mycket om det är herr eller fru Gräv som fått sms:n?
Allt är lugnt, dom har en överenskommelse.
Det vi gemensamt borde bry oss om är hur det står till med folkhälsan, hur kan så mycket som 5-8% av befolkningen fortfarande tro ett ord på vad Rask och resten av sekten säger?
Det är inte bra.
Citera
2026-04-30, 13:15
Medlem
Citat:

Axel ljuger om saken på sin Youtube, Medviktarna ljuger om saken på sin Youtube.
Medviktarna ljuger på Instagram där de skriver:

Hörde att CFAR sitter och fabulerar i vanlig ordning.
Han har alltså fått ett par sms i februari som han svarar på direkt. Sedan väntar han tills han får slut på content i april och låtsas nu att smsen har gått till hans fru. Och att det är riktade trakasserier, vilket han såklart kan säga så länge han låter bli att läsa upp de delar som är direkt riktade till den "jävla baronjäveln".
I samma video låtsas han att hans dotter har kallats för "ett horbarn" när det i själva verket var Rask som kallades för ett horbarn. Eftersom han är ett.
Hur som helst, både Baronens och baronessans nummer finns i ganska nya dokument från Trobo. Att han inte står på sitt eget abonnemang ligger väl helt i linje med den arbetslösa byfånens allmäna omynderi?
Det är DEFINITIVT han som mottagit och svarat på sms, och det är definitivt han som är ett horbarn. Allt är som vanligt med andra ord.
Uppenbara lögner i medviktarnas Instagram-inlägg:

1. "Han har alltså fått ett par sms" - Nej, lögn, Rasks fru fick SMS:en.
2. "och låtsas nu att smsen har gått till hans fru" - Nej, lögn SMS:en gick till hans fru. Det är bevisat.
3. "så länge han låter bli att läsa upp de delar som är direkt riktade till den "jävla baronjäveln"." - Lögn, ingenting i de SMS Rasks fru fick innan hon blockerade Axel är riktade till "jävla baronjäveln", så Rask kan inte "läsa upp" någonting han inte har sett.
4. "låtsas han att hans dotter har kallats för "ett horbarn" " - Nej, lögn, Rask låtsas inte - det är oerhört svårt att tolka Axel, i den kontext det sägs, som att det handlar om någon annan än Rasks dotter.
5. "Att han inte står på sitt eget abonnemang" - Lögn, Rask har ett kontantkort medan numret Axel SMS:ade sina obehagliga SMS till är Rasks frus abonnemang, det är registrerat på henne samt är dessutom Swishkopplat.
6. "Det är DEFINITIVT han som mottagit och svarat på sms" - Lögner, det är Rasks fru som har mottagit Axels SMS, och det är Rasks fru som har besvarat dem. Det är bevisat.

Om Medviktarna siktar på att bli tagna på allvar, så vore det bra om de slutade att ständigt ljuga om Rask. Menar de att någon ska ta deras "dokumentär" om Rask på allvar när de lyckas klämma in minst 6 lögner om Rask i ett så kort inlägg? De måste skämta.
Och tänk också att inget av allt det här hade inträffat om Rask hade haft ett jobb och försörjt sig själv och familjen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in