2026-04-30, 00:47
Medlem
Mjälls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Finporslinet
Människor sätter alltid sin egen grupp först. Personen du talar med är naturligtvis inget undantag.

Så kan det ju vara men finns väl också många ateister som brinner för det där med judar.
Citera
2026-04-30, 01:13
Medlem
dude2ks avatar
Varenda tråd går off topic om judar. Helt otroligt!
Citera
2026-04-30, 01:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mjäll
Så kan det ju vara men finns väl också många ateister som brinner för det där med judar.

Det är enklare att ljuga om vem du är istället för att tala sanning. Ingen gör det bättre än denna grupp.
Citera
2026-04-30, 02:11
Medlem
Nej, det här är faktiskt the greatest speech of islam;

Nog the greatest speech jag någonsin hört.

Som en ateist som hatar religion och även islam så är detta nog en av få videor som ger mig rysningar. Jag kan kolla på den om och om igen, länge. Jag har nog sett den hundratals gånger (och nej, jag är inte i i närheten av att vara muslim, still hate it and fuck you Allah - det är det konstnärliga och nog även filosofiska som gör den häftig)

The meaning of life - Spoken Word

Kanske inte för att det är sanning (it's not, och han har fel på flera punkter), men för hur jävla vackert det presenteras (man behöver se nästan hela, det går gradvis, från vanligt tal till lite konstigt och medvetna felaktiga uttal, men vackert). Rent konstnärligt så är det mycket jävla vackert.

Här lyckades de fan totalt. Sättet att prata på kallas tydligen för ”Spoken Word”, men har inte hittat något i närheten av lika häftigt (inom något ämne) trots att jag sökt.

Kan någon som kollat på den säga berätta deras syn? Är jag galen eller är den faktiskt konstnärligt sjukt imponerande? Det är väl ett lite känsligt ämne så är svårt att höra åsikter
Senast redigerad av Ballooong 2026-04-30 kl. 03:01.
Citera
2026-04-30, 03:52
Medlem
Tommy Robinsson är verkligen karikatyren av kontrollerad opposition. Han är en clown och inget annat. Sedan lustigt med folk som hänvisar till saker som står i koranen utan att veta ett skit om vad som står i talmud som får koranen och haditherna att framstå som barnvänliga böcker i jämförelse.
Citera
2026-04-30, 05:30
Medlem
Nostradamus spådde ju den muslimska barbar invasionen så antar den är på gång nu.
England har fallit pga femte kolonnaren Stramer och resten av väst Europa är på god väg.
Spanien lyckades få bort Moriska väldet slutet av 1400 talet men de är kört nu.
Trump håller stången mot vansinnet och fått bort det mesta av regimen I Iran iallafall.
Citera
2026-04-30, 06:54
Medlem
Room531s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Patch1
Tommy Robinsson är verkligen karikatyren av kontrollerad opposition. Han är en clown och inget annat. Sedan lustigt med folk som hänvisar till saker som står i koranen utan att veta ett skit om vad som står i talmud som får koranen och haditherna att framstå som barnvänliga böcker i jämförelse.
Ge några exempel om du vill - för oss obildade & ointresserade av religion för att ha orkat läsa Koranen, Bibeln eller Torah osv i sin helhet, delar eller om något alls. Man kanske borde ha läst och lärt om dessa religiösa ideologier vid det här laget... Försökte med Koranen, försökte med bibeln någon gång men fann inte intresset, tålamodet, poängen 🙄 men man borde väl veta vad dessa religiösa fanatiker faktiskt tror och motiverar deras beteenden & mål etc. zzzZZZZZZZzzz
Citera
2026-04-30, 07:12
Medlem
Wyrdkins avatar
Haha vilken jävla npc tönt.

Det är inte muslimerna som ändrat västvärldens immigration

Det är inte muslimerna som propagerar för feminism och att kvinnor ska självförverkliga sig själva genom att gifta sig med negrer och knulla

Det är inte muslimer som splittrar samhällena med hbtq ideer och porr

Det är en helt annan religion på dessa akademiker.
Citera
2026-04-30, 07:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ellenlivsvilja
Han är betald av sionisterna.

Hur kommer det sig att er sida aldrig har argument, bara etiketter?
Citera
2026-04-30, 07:26
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mjäll
Tråden handlar inte ens om judar men du är tydligen väldigt intresserad av att försvara en grupp människor som enbart definieras av irrationella trosuppfattningar. Varför då? Att tillmäta en sådan grupp något egenvärde är oförenligt med modern civilisation.

På vilket sätt tror du att Hitler brydde sig om judarna trodde på religionen eller inte? Tror du att Hamas bara dödade troende judar den 7e oktober?
Citera
2026-04-30, 07:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wyrdkin
Haha vilken jävla npc tönt.

Det är inte muslimerna som ändrat västvärldens immigration

Det är inte muslimerna som propagerar för feminism och att kvinnor ska självförverkliga sig själva genom att gifta sig med negrer och knulla

Det är inte muslimer som splittrar samhällena med hbtq ideer och porr

Det är en helt annan religion på dessa akademiker.

Krasst men sant.
Citera
2026-04-30, 07:37
Avstängd
Han gick i konkurs 2021 och har dessutom suttit i fängelse. Varför ska man ta Stephen Christopher Yaxley-Lennon "Tommy Robinson" på allvar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in