2026-04-29, 20:30
Medlem
Ni måste se denna videon av Tommy Robinson, originalet är 2 timmar ca men denna är nerklippt till 25 minuter.

https://www.youtube.com/watch?v=8u8pMdVWDiM

Tommy förklarar verkligen hur Islam tänker ta över världen, och visar även med en hel del klipp i presentationen om det hela, alltså det är så jävla skrämmande så ja jag vet inte vad jag ska säga..

Hur muslimerna emigrerar och ser till att föda fler barn än original befolkningen.

Hur de kommer att använda våran demokrati emot oss via korkade jävla vänster människor.

Att alla muslimers syfte är Jihad mot kristna och andra religioner, men det är ju mest vi i väst som är korkade nog att låta dessa mass immigrera, vad jag vet så river Kina tex moskéer

Ja jag kommer nog inte behöva uppleva detta helvete, men mina barn och barn barn kommer säkerligen....

Deras slutmål är Sharia law

De pratar om 2050 vad tror ni? Det som händer nu i västvärlden är ett kollektivt självmord enligt mig.....
Citera
2026-04-29, 20:43
Avstängd
Ellenlivsviljas avatar
Han är betald av sionisterna.
Citera
2026-04-29, 20:45
Medlem
Somali-Hens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ellenlivsvilja
Han är betald av sionisterna.

Nej. Islam är ett hot. Tyvärr kompis.
Citera
2026-04-29, 20:46
Medlem
MissAjDiHiDis avatar
Har hänt förut å det händer nu. Eller håller på att hända. Kommer bli ett brutalt uppvaknande för dessa vänster folk.
Citera
2026-04-29, 20:47
Medlem
Somali-Hens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TordNyman
Ni måste se denna videon av Tommy Robinson, originalet är 2 timmar ca men denna är nerklippt till 25 minuter.

https://www.youtube.com/watch?v=8u8pMdVWDiM

Tommy förklarar verkligen hur Islam tänker ta över världen, och visar även med en hel del klipp i presentationen om det hela, alltså det är så jävla skrämmande så ja jag vet inte vad jag ska säga..

Hur muslimerna emigrerar och ser till att föda fler barn än original befolkningen.

Hur de kommer att använda våran demokrati emot oss via korkade jävla vänster människor.

Att alla muslimers syfte är Jihad mot kristna och andra religioner, men det är ju mest vi i väst som är korkade nog att låta dessa mass immigrera, vad jag vet så river Kina tex moskéer

Ja jag kommer nog inte behöva uppleva detta helvete, men mina barn och barn barn kommer säkerligen....

Deras slutmål är Sharia law

De pratar om 2050 vad tror ni? Det som händer nu i västvärlden är ett kollektivt självmord enligt mig.....

Han har rätt.

En mycket klok man. Man bör tacka honom för att han står upp för sanningen som andra försöker mörka.
Citera
2026-04-29, 21:13
Medlem
Jag har ju vetat detta sedan en längre tid, men vill att kanske någon mer ser videon och fattar vad som håller på att hända..

Gays for palestine
Citera
2026-04-29, 21:31
Medlem
Nix-registrets avatar
Tommy Robinson förespråkar massinvandring i kombination med att invandrarna + ursprungsbefolkningen ska påtvingas vänsterextremism och sionism.

Det är rent gift som man måste vara djupt korkad för att falla för, vilket TS' särskrivningar indikerar att han är.

Citat:
Ursprungligen postat av TordNyman
Den typ av argument du anammar här går ut på att kritisera vänstern för att den inte är tillräckligt aggressivt och dogmatiskt vänster. Du tycker att den slarvar i sin implementering av massinvandring och påtvingad sionism.

Tommy Robinsons mål är att behålla massinvandringen men gå hårdare fram med krav på att alla måste stödja HBTQ-rättigheter och Israels kaosande.
Senast redigerad av Nix-registret 2026-04-29 kl. 21:35.
Citera
2026-04-29, 22:08
Medlem
Nix-registrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Somali-Hen
Tyst ditt mongo. Sluta spid fake news och ta din antipsykotiska medicin istället.
Tommy Robinsons ideal är de indiska och afrikanska invandrare han gärna poserar med, som älskar Israel och hatar islam och nationalism.

Det är ett rent missförstånd att han skulle vara invandringskritiker av något slag. Han kräver större repression för invandringens skull.

När någon kritiserar islam i stället för invandring vet man att det är någon som är för massinvandring, men vill lura på invandringskritiker en massa kontraproduktiv skit.

Citat:
Ursprungligen postat av dude2k
Vi behöver en ny massiv marsch i London och alla övriga Europeiska storstäder. Antingen samtidigt eller en stad per vecka!
Det finns redan marscher för den ideologi Tommy Robinson förespråkar. Prideparader och kippavandringar kallas de. Vi har även förintelsens minnesdag.
Senast redigerad av Nix-registret 2026-04-29 kl. 22:20.
Citera
2026-04-29, 23:21
Medlem
Crabbofixs avatar
Det finns bättre experter på islam än Tommy Robinson.

Vill man lyssna på han prata om Islam då kan man ju låta Edward blom kommentera fotbolls-vm också
Citera
2026-04-29, 23:28
Medlem
Lol, herregud! Om man inte förstår att Tommy Robinson är kontrollerad opposition, så finns det nog ingen hjälp att få. Måste du ha hjälm på din arbetsträning på kontor?
Citera
2026-04-29, 23:43
Medlem
AbortRetryIgnores avatar
Jihad = heligt krig. Men vad innebär det 2026?

När man lärde sig om detta i skolan så var det förstås vissa i klassen som började babbla om hur underligt det var med en religion där anhängarna går ut i krig mot andra i religionens namn. Att det många gånger genom historien har krigats i andra religioners namn var inget dessa klasskompisar tycktes vilja tänka på.

Jihad är vad jag förstår något som den övervägande delen av muslimer betraktar som ett krig mot den egna driften att synda eller att falla för frestelser som inte är halal. Fromhet som de kristna kämpar med att upprätthålla hos sig själva för att på så sätt tjäna sin gud bäst är en liknande företeelse, som det förstås även finns likheter till inom andra religioner.

Om nu islam ska ta över världen, vilket var det senaste landet som islamiserades sedan det innan var sekulärt? Det finns inte ett enda exempel på det. Vilket/vilka är nära att islamiseras? Med ett islamiserat land menar jag ett där staten har islam som officiell religion, där lagstiftningen helt utgår från Koranen och där andra religioner samt ingen religion alls inte tillåts. Att personer som är muslimer bor i ett land är inte samma som att det landet är islamiserat.

Stephen Yaxley-Lennon verkar ha fastnat i dessa tidiga tonårstankar om en galen religion med galna krigande anhängare. Han tror att muslimer vill och försöker ta över världen med krig. Eller så vill han så gärna bli muslim men vågar inte riktigt ta steget att bli det fullt ut.
Citera
2026-04-29, 23:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AbortRetryIgnore
Jihad = heligt krig. Men vad innebär det 2026?

När man lärde sig om detta i skolan så var det förstås vissa i klassen som började babbla om hur underligt det var med en religion där anhängarna går ut i krig mot andra i religionens namn. Att det många gånger genom historien har krigats i andra religioners namn var inget dessa klasskompisar tycktes vilja tänka på.

Jihad är vad jag förstår något som den övervägande delen av muslimer betraktar som ett krig mot den egna driften att synda eller att falla för frestelser som inte är halal. Fromhet som de kristna kämpar med att upprätthålla hos sig själva för att på så sätt tjäna sin gud bäst är en liknande företeelse, som det förstås även finns likheter till inom andra religioner.

Om nu islam ska ta över världen, vilket var det senaste landet som islamiserades sedan det innan var sekulärt? Det finns inte ett enda exempel på det. Vilket/vilka är nära att islamiseras? Med ett islamiserat land menar jag ett där staten har islam som officiell religion, där lagstiftningen helt utgår från Koranen och där andra religioner samt ingen religion alls inte tillåts. Att personer som är muslimer bor i ett land är inte samma som att det landet är islamiserat.

Stephen Yaxley-Lennon verkar ha fastnat i dessa tidiga tonårstankar om en galen religion med galna krigande anhängare. Han tror att muslimer vill och försöker ta över världen med krig. Eller så vill han så gärna bli muslim men vågar inte riktigt ta steget att bli det fullt ut.
Ja du Sverige är ett exempel på ett land som håller på att islamiseras, 10% nu och det blir fler för varje år.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in