På Medviktarnas video där de "bemöter" Jockes stämning har Henko åsikter
------------
@MrHenko123
för 2 dagar sedan (redigerad)
Hej hej! Vill bara göra ett par rättelser om vad jag skulle ha skrivit. Redan vid min första kommentar, i fredags, skrev jag att det inte var anjos portkod. Ingen har rättat mig. Allt finns kvar oredigerat på vår discord.
Jag har absolut inget att göra med något Flashbackkonto som skrivit om händelsen. Allt jag skrivit om saken finns på discord.
Jag skulle kalla det mesta ni påstår att jag skrivit i saken för en halmgubbe rakt av. För det är inte mina ord ni argumenterar emot iaf.
@Medvikt
för 2 dagar sedan
Det är iochförsig en anekdot och språngbräda till flashbackanvändaren m***m***, som vi aldrig påstår är du. Tvärtom, vi tror att det är ****.
Men jag får korrläsa printarna jag fått på det du skrivit och skulle det vara så att det blev fel så får vi ju naturligtvis gå ut med en rättelse i nästa avsnitt.
@MrHenko123
för 2 dagar sedan
@Medvikt det är en anekdot som absolut inte har med mig att göra, varken i form av det där kontot eller hur ni påstår att jag skrivit på discord. På samma sätt som jag aldrig har haft tillgång till Linnéa Claesons hackade mail osv.
I övrigt så är jag fortfarande öppen för att ses så vi kan reda ut allt det här andra klandervärda jag skulle gjort/sagt om er, och att ni givetvis ska få möjligheten att säga h**a och fi**a till mitt ansikte. Ni är mer än välkomna att filma allt eller så tar vi bara en kaffe som normalt folk, reder ut skiten och går vidare med våra liv. Tror inte vi står så långt från varandra åsiktsmässigt.
@Medvikt
för 1 dag sedan
Svarar på din discord istället så du slipper printscreena och posta och sparar lite tid
@FruMedvikt
för 1 dag sedan
@MrHenko123 Om du vill ses får du ägna dig åt uppsökande verksamhet. Det finns faktiskt inget scenario där jag skulle åsidosätta tid för att träffa just dig och lyssna på ditt eviga concerntrollande. Det finns ingenting att lösa, jag ogillar dig och ditt obehagliga sätt att låtsas som att du står över saker som just uppsökande verksamhet eller skrockade åt mejl som kommit på villovägar. Och du vill stå över det till den grad att du säger saker som att du inte ens skulle ta del av en knivnasses inkorg om den fanns tillgänglig.
Det är antingen en lögn, eller så hade du faktiskt inte det vilket säger mig att du saknar en reell vilja att hugga dina fiender om du får chansen. Båda alternativen är dåliga.
Bland annat därför står vi absolut långt ifrån varandra åsiktsmässigt. Din kampmetod duger inte och du är inte till någon hjälp för oss på något vis. Vi har inte direkt någon konflikt och den otroliga avsmak jag känner inför dig gör att det inte finns någon anledning att ta itu med det.
Ingen har problem med att kalla dig fitta om du skulle dyka upp irl. Men att du ens får för dig att det skulle finnas någon typ av behov eller intresse att bevisa det för någon som i den här kontexten är helt obetydlig är, som din enda kompis hade kallat det, frapperande.
@MrHenko123
för 1 dag sedan
@FruMedvikt jag har valt att svara på discord så som din man bad mig göra nu. Där har jag även besvarat dessa nya påståenden du kommer dragandes med. Lättare att svara på ett och samma ställe helt enkelt.
------------
Temu verkar veva åt alla håll nu och anklagar allt-o-alla helt utan grunder eller faktaunderlag

Man känner av desperationen lång väg de är helt besinningslösa
Hur får de in Henko i denna ekvationen?? De är paranoida