Jag har fått bonusen. Det funkar bra med bonus faktiskt men När jag försökte ta ut mina pengar. De har inte godkänt på 36 timmar förra vecka. Jag har förlorat allt under tiden. De ville ha samma dokument som de fick innan. Jag hade inte sett den. Jag har förlorat allt under tiden med.
Igår startade jag dagen men 12k minus igen men fick ta ut 4k idag. Om Spanien vinner och det blir 3 mål, då är jag plus igen.
Allt har löst sig. Det bara gränser som jag måste vänta 7 dagar nu. Eftersom 10 000 euro per vecka och 40 000 per månad. Vi får se Hur det blir men 9200 euro är godkänt redan. Det funkar bra med Pronto än så länge.
Jag gillar egentligen inte bonusar men denna på Pronto är sjukt lätt och bra!
”This weekend only, you’re eligible for a 100% free bet up to €500. Deposit, wager your deposit on odds over 1.5, and reply to this email to receive your free bet.”
Så fort en lagt ett spel och kontaktat supporten har en frispelet på kontot. Vilket betyder att det går att både göra originalbetet + bonusspelet på samma spel.
Alltså ett 10k bet på ett som kostat 5k..
Detta är nog den schysstaste bonus jag läst om. Lägg därtill en support som aldrig strular så förstår en varför jag håller till här när det handlar om live BJ. Enda gången jag lirar sport här är för bonusen pga att jag är limmad rätt ordentligt..
Supporten är faktiskt helt otroliga. Förra månaden satte jag in 5k för att utnyttja bonusen men kunde bara spela för 1,2k pga limitering. Men jag fick ändå 5k i frispel eftersom det inte är mitt fel att jag är limmad, mycket snyggt och överraskande gjort..