2026-04-28, 10:39
  #1
Medlem
https://www.bt.se/person-till/
Utklippt ur länk.
En tonårspojke ska ha blivit stucken med ett vasst föremål efter att ett bråk spårat ur på Hässleholmen under måndagseftermiddagen.

Två killar sitter nu anhållna.

Vad vet man mer?
Citera
2026-04-28, 10:41
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snylt-off
https://www.bt.se/person-till/
Utklippt ur länk.
En tonårspojke ska ha blivit stucken med ett vasst föremål efter att ett bråk spårat ur på Hässleholmen under måndagseftermiddagen.

Två killar sitter nu anhållna.

Vad vet man mer?

Hässleholmen är ju riktigt näste för blattar.

Inte förvånad!
Citera
2026-04-28, 10:46
  #3
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Bara fegisar och psykopater som går runt med kniv OCH använder vid bråk. Så helt klart handlar detta om svartskallar.
Citera
2026-04-28, 11:15
  #4
Medlem
Crabbofixs avatar
varför skriver dom alltid vasst föremål
Citera
2026-04-28, 19:21
  #5
Medlem
CooolaFlickan2014s avatar
Om det är kniv skriver man ändå "vasst föremål"?
Citera
2026-04-28, 19:22
  #6
Medlem
CooolaFlickan2014s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crabbofix
varför skriver dom alltid vasst föremål
För att det inte var trubbigt som exempelvis hammare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in