2026-04-27, 22:36
Medlem
hängballens avatar
Jag ska knulla din mamma är inte bara snack alltså. 🤣
Citera
2026-04-28, 00:13
Medlem
Q-Trons avatar
Och här kommer ett sexuellt ofredande utfört av en neger på ett äldreboende i Ludvika:

https://samnytt.se/misshandelsdomd-fick-jobb-pa-aldreboende-sexofredade-kvinna

Rådbråkning och stegling behöver återinföras som straffmetod.
Citera
2026-04-28, 06:28
Medlem
Jag ska knulla din mormor!

Och för det anställs jag av välbetalda batikhäxor och får ett nystartsjobb! 80 % av lönen skattebetald i 2 år för att jag ska få knulla din mormor!

Kannn inte praata sven så bra, men knullat funkat ändå.
Citera
2026-04-28, 08:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -GG
Våldtäkter i hemtjänsten.är ett ämne som borde vara på alla löpsedlar och uppröra precis varenda politiker som får sin lön från skattebetalarna. Att kräva svar och konkreta åtgärder
NU!

Citat:
Ursprungligen postat av Orm Onde
Man våldtar dem för att man är en testosteronstinn empatibefriad jävla apa med lika många hjärnceller som fingrar. Gärna då också med en inlärd uppfattning att dessa gamla är sämre människor för att de inte hyllar profeten.
Löner och arbetsvillkor måste förbättras för hemtjänstpersonalen. Men det är också nödvändigt att i så fall också sålla bort diverse mänskligt avskräde
Det är den yttersta förnedringen.
Dessa våldtäktsmonster (som inte längre förtjänar att kallas män) kommer från kulturer där mödrar i stort sett anses som heliga. Där en våldtäkt är det ultimata straffet av en kvinna.

Brott mot värnlösa är otroligt grovt och rättsväsendets ryggradslöshet är häpnadsväckande

Citat:
Ursprungligen postat av hängballen
Jag ska knulla din mamma är inte bara snack alltså?
Det är ett förnedrande uttryck där vördnaden för modern stampas rakt i ansiktet.
Uttrycket är nu mera utslätat och ingår i vulgärspråket eller skämtsamt som ” mammaknullare”.
Citera
2026-04-28, 08:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hängballen
Jag ska knulla din mamma är inte bara snack alltså. 🤣

Det nya spännande Sverige!
Citera
2026-04-28, 08:46
Medlem
Läste idag en sedvanlig artikel i DN med katastrofformuleringar.

”Det föds nästan inga barn” i Sverige och en ”extremt åldrande befolkning”. Låt dessa formuleringar sjunka in.

Naturligtvis är inte Sverige utsatt för någon sorts Kubricklik rymdantisingularitet där vi åldras extremt snabbt. Och visst föds det barn i sverige, lite färre än förr.

Lösning är att vi ska ta in mängder med flyktingar likt 2015 enligt DN och den intervjuade kvinnliga medelålderskvinnan som gillar att betona att hon är chef på ett äldreboende.

Min fråga är i vanlig ordning: om problemet är att vi måste gå från 1,5->2 i nativitet, är det inte billigare och bättre att vi kanske, tja, gör det mycket mer fördelaktigt och enkelt att skaffa och ha flera barn i Sverige?!?

Istället för att urskillningslöst ta in en mängd människor med varierande emotionella, fysiska och kulturella skador där några kanske kan jobba i vården? Vuxna människor som ganska snart själv ska ha äldrevård. Rent ekonomiskt är det ju såklart mycket billigare att utöka barnbidrag, rätt till mer ledighet eller vad som nu krävs för att folk ska orka ha 3 barn som förr.

Varför varför framför aldrig någon politiker detta ifrån något parti???
Citera
2026-04-28, 08:53
Medlem
Månsans avatar
Vad anser det stendumma, verklighetsförnekande vänsterpacket om denna ohyggliga skandal? Påstår man att minst lika stor andel av förövarna är blonda svenskar som araber/negrer/afghaner? Eller anser man att de gamla utsatta tanterna är rasister som hittat på alltihop? Kanske de stackars förövarna inte vet vad dom gör pga traumatiska upplevelser i alla krig som de genomlidit?

Kanske nån vänsterdåre i tråden kan upplysa oss, varför måste araber våldta sköra, försvarslösa, dementa gamla tanter?
Citera
2026-04-28, 09:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FedorEmelianenko
Ursprungligen postat av IngridBe
(FB) Försök till grov våldtäkt på äldreboende Varberg, häktad (september 2024) Jag la in detta litet högre upp, men den jag kommenterade påstod att den dömde var en babbe fast han var född i Sverige med svenska föräldrar och att försök gills inte.

Såhär skrev du, och ja ett försök är inte samma ssak som fullbordat det borde du med förstå.

Man blir inte automatiskt etnisk svenssk för man är född här och ens föräldrar är födda här om det nu är det ser ingen källa på det.

Byta namn till karlsson kan vem som helst med, jag kan byta namn till tom pen pung jag byter inte ursprung för det
Hur är man svensk då? Hur många generationer?Numera kan vem som helst byta till Karlsson och även byta alla förnamn, men har man inte kunnat så länge. Om jag visar en källa visar jag ju denne mans oskyldiga föräldrar, vill jag väl inte. Kunde ju lika påstå att de dömda utländska har svenska farföräldrar som fött i utlandet och bytt namn. Men det gör jag inte. Ja, lägre straff om man försöker och inte lyckas för att någon avbryter, men det är en tillfällighet, inte att för att man är svensk och bättre människa. Källan på den dömdes namn hittar du om du går in på länken, där domen finns.
Citera
2026-04-28, 09:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TantRossin
Ja, mycket pengar sparat. Likaså med Ukraine stöd. Finns så mycket mer att investera i än militär. Flest människor är i reptil hjärna mode. Endaste minus är ju för de anställda i militären och de som är i vapenindustrin. Men det finns mer produktiva åtgärder än krig och krigsmateriel.

Oavsett vad du tycker om Ukraina-stödet så kan du väl inte påstå att NATO-inträdet och det tydliga ställningstagandet i Ukraina-kriget har gjort Sverige mer säkert? Skulle vi ha mindre behov av försvar idag?
Citera
2026-04-28, 10:16
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ThaliaElise
Oavsett vad du tycker om Ukraina-stödet så kan du väl inte påstå att NATO-inträdet och det tydliga ställningstagandet i Ukraina-kriget har gjort Sverige mer säkert? Skulle vi ha mindre behov av försvar idag?

Sverige skulle have satt sig i båten och hålla käften. Kanske sluta vara USA's knähund. Men så länge små hattarna får lov att föra politiken, lär inget att hända. Som med covid och "vaccinet", ni blir kört runt med i manegen. Så jävla tröt på folk som inte har en' självständig tanke, som en robot gör allt pappa staten säger henne göra.
Citera
2026-04-28, 10:23
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av grobiankungen
Läste idag en sedvanlig artikel i DN med katastrofformuleringar.

”Det föds nästan inga barn” i Sverige och en ”extremt åldrande befolkning”. Låt dessa formuleringar sjunka in.

Naturligtvis är inte Sverige utsatt för någon sorts Kubricklik rymdantisingularitet där vi åldras extremt snabbt. Och visst föds det barn i sverige, lite färre än förr.

Lösning är att vi ska ta in mängder med flyktingar likt 2015 enligt DN och den intervjuade kvinnliga medelålderskvinnan som gillar att betona att hon är chef på ett äldreboende.

Min fråga är i vanlig ordning: om problemet är att vi måste gå från 1,5->2 i nativitet, är det inte billigare och bättre att vi kanske, tja, gör det mycket mer fördelaktigt och enkelt att skaffa och ha flera barn i Sverige?!?

Istället för att urskillningslöst ta in en mängd människor med varierande emotionella, fysiska och kulturella skador där några kanske kan jobba i vården? Vuxna människor som ganska snart själv ska ha äldrevård. Rent ekonomiskt är det ju såklart mycket billigare att utöka barnbidrag, rätt till mer ledighet eller vad som nu krävs för att folk ska orka ha 3 barn som förr.

Varför varför framför aldrig någon politiker detta ifrån något parti???

Med den insikten jag har fått genom internettet, skulle jag ALDRIG föda barn till denna värld. Oavsett min ekonomiska situation. Million tals barn försvinner varje år. Vissa hamnade på Epstein island, och lämnade aldrig.
Citera
2026-04-28, 10:37
Medlem
felpost
Senast redigerad av Haaaaag 2026-04-28 kl. 10:54.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in