2026-04-28, 07:05
Medlem
Finnj-vels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluebeast72
Skitsamma om man deltar i ett hacker experiment, nu skall jag fan ta mig njuta av biofilmen Nurnberg , tack who ever knäckte skiten åt oss.

Bara för att jag skapar en sajt som heter "playnetflix.com" så betyder det inte att jag hackat Netflix. Endast att jag byggt en sajt där jag översätter riktiga Netflix-länkar till min motsvarande lokala kopia. D.v.s. ingen stream sker från Netflix eller IMDb.
Citera
2026-04-28, 07:24
Medlem
Har inget med imdb att göra bara att någon skapat en egen streamingsida och använder imdb länkarna istället för en smidigare katalog. För övrigt så använd fmhy.net och sluta med dessa malware sidor
Citera
2026-04-28, 07:27
Medlem
Testade på den onde den gode den fule och visst fan kördes den igång. Fan vad gött.
Citera
2026-04-28, 08:14
Medlem
Dom gör säkert ett anrop mot imdb för att få ut infon om filmen/serien sen matchar dom det mot det dom har i streamingtjänsten. Gör ju den lite enklare att använda. Borde vara lätt att göra ett chrome-plugin som aktiverar en play-knapp när man är inne i imdb som skickar en direkt till playimdb med rätt url
Citera
2026-04-28, 08:17
Medlem
Studsbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PontusVonPluring
Är det första gånger ni laddat hem film gratis och olagligt era jävla nötter eller?

Det lustiga är såklart bara själva adressen där IMDB ingår, inte att man kan fulstreama något.
Citera
2026-04-28, 08:19
Medlem
Gulsmurf2s avatar
För alla som säger att det fungerar, det är alltså inte IMDB du går in på, utan en annan sida.

Det är således bra att veta att de är andra som står bakom, och du bör vara vaksam på länkar osv, då de troligtvis inte gör det för att vara snälla, och den moraliska kompassen inte direkt visat på laglydighet.
Citera
2026-04-28, 08:21
Moderator
HelgeBuks avatar
Grattis ni har upptäckt vad popcorntime gjorde redan för 15(?) år sedan.

Att det skulle vara "via" imdb är så fel att jag blir matt.

Antar att ryssarna skickar in trojaner med filmen. 😄
Citera
2026-04-28, 08:26
Medlem
Hrass avatar
Hoppas ni är gamla analoga Pettson-gubbar och inte på allvar är Gen Z, dvs. första generationen som lyckats bli sämre på internet än föregångarna
Citera
2026-04-28, 08:34
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Bib-bo
Någon behöver räkna på sina kostnader
Varför då ? dels har jag pengar så jag inte behöver titta på kostnader men även om jag hade det så finns inte alla filmer där som man kan hitta på IMDB, i alla fall inte helt nya samt att på apple kan man hyra eller köpa en film det behöver du inte om du hittar den nu på IMDB,
Citera
2026-04-28, 08:41
Medlem
XtraXs avatar
Är väl ingen skillnad mot tex Putlocker?
Citera
2026-04-28, 09:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av R0R
Tuff du är som kan göra en WHOIS-query på domänet, din hacker!
Vad var din poäng med detta inlägg?
Folk verkar ju tro att det är IMDB som tillhandahåller tjänsten, inklusive porrannonser och rysk dubbning. Det är väl bra att någon förtydligar att så inte är fallet?
Citera
2026-04-28, 09:31
Medlem
Drdeoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kindofblue
Antar det funger på det mesta som man kan ladda ner på torrent trackers som 1337 mm men ändå ssmidigt geomfört.
Bra att den kan ladda in undertexter också då jag gillar äldre italiensk från 50 60 talet

Vart fick du tag på undertexter?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in