2026-04-27, 23:03
Medlem
R0Rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kyltrax
Jag är member på torrentday brukar ha alla nya filmer men hittar inte michael där eller på den du skicka.. kanske är efterbliven

Men de som gjorde bohemian rhapsody gjorde en ny fast med michael jackson
Lite efterbliven.

Finns inte som pre eftersom det är en CAM/HDTS torrent dvs inte en "riktig" release, vilket det också är på playimdb som bekräftar min misstanke om att videokällan är på annat håll än imdb.

Finns flertalet CAM releases ute, t.ex:

Release Name..........: Michael.2026.1080p.TELESYNC.V2.x264-SyncUP
Release Date..........: 25.04.2026
Size..................: 8.56 GB
Runtime...............: 1:58:41
Video Source..........: CAM/1XBET/HDHUB/GH0STY
Video Bitrate.........: 9,900 kbps
Audio 1 Source........: LINE/English/SyncUP
Audio 1 Bitrate.......: AC-3 320 kbps, 48.0 kHz (Dolby Digital 2.0)
Resolution............: 1920x990p
FPS...................: 30 FPS
IMDB..................: https://www.imdb.com/title/tt11378946/'

För övrigt är TorrentDay endast en indexer(söktjänst) för public torrent trackers som i vanliga fall är ett par dagar segare än private trackers för 0-day releases.
Citera
2026-04-27, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arneweisskorrv
Grymt sa grisen

vemfan sitter vid datorn och kollar på filmer, kul för er incels då. Film är dock inte i 240hz utan 24 hz
Senast redigerad av Bib-bo 2026-04-27 kl. 23:09.
Citera
2026-04-27, 23:09
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Bib-bo
vemfan sitter vid datorn och kollar på filmer, kul för er incels då. Film är dock inte i 240hz
Varför vid datorn ? finns ju webläsare i appletv , bara att knappa in där, eller telias box
Citera
2026-04-27, 23:10
Medlem
HobbyHitlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av auto-fellatio
Nån har ju byggt en frontend på playimdb.com som tar samma urlformat som på imdb.

Testade två och det började iaf spela via nån rysk domän, sen vad man får för skit är ju en annan femma 😂

Citat:
Ursprungligen postat av Bluebeast72
Skitsamma om man deltar i ett hacker experiment, nu skall jag fan ta mig njuta av biofilmen Nurnberg , tack who ever knäckte skiten åt oss.

För att inte riskera någon ny "hacker-supergonorré" i datorn så lägger jag mig i sängen och glor på min gamla skrotlaptop
Citera
2026-04-27, 23:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av torstenejag
Varför vid datorn ? finns ju webläsare i appletv , bara att knappa in där, eller telias box

Någon behöver räkna på sina kostnader
Citera
2026-04-27, 23:47
Medlem
SDUs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bib-bo
vemfan sitter vid datorn och kollar på filmer, kul för er incels då. Film är dock inte i 240hz utan 24 hz
Har kört med digital Blu-Ray senaste åren, smidigt och skönt och givetvis dunderkvalité!
Citera
2026-04-27, 23:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KapitalismKnullad
What.the.flying.fuck!
Det funkar.
Men alltså, hur fungerar detta? Är det en annan sida som det sker genom på något sätt. Det kan väl inte vara imdb som har den funktionen?

Detta måste väl helt enkelt vara en annan sida som gör detta på något sätt? Jag får porreklam som pop up, men visst fan startar filmen.

Sannolikt ligger inte filmerna på imdbs server utan det är nog helt enkelt någon streamsida.
Det verkar nog mer konstigt än det är. Det är ju en annan adress så då är det helt enkelt en annan sida.

Nej, imdb.com och playimdb.com är inte samma sida.
Hade den hetat play.imdb.com hade det varit en helt annan sak.

Kom igen nu, det här är väldigt basic kunskap.
Citera
2026-04-27, 23:56
Medlem
KapitalismKnullads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cuore
Nej, imdb.com och playimdb.com är inte samma sida.
Hade den hetat play.imdb.com hade det varit en helt annan sak.

Kom igen nu, det här är väldigt basic kunskap.

Det är ju det jag säger. Detta är väl rent tekniskt inte mer fascinerande än vilken streamingsida som helst, men man luras lite att tro det när de gör sådär.
Citera
2026-04-28, 00:19
Medlem
Citat:
Det är ju det jag säger. Detta är väl rent tekniskt inte mer fascinerande än vilken streamingsida som helst, men man luras lite att tro det när de gör sådär.

Ja man kan rotera mellan olika jag har gjort det och de fet att man tröttnar nån går och bara tänker fuck it.
Citera
2026-04-28, 00:43
Medlem
Är sidan säker dock?
Citera
2026-04-28, 00:59
Medlem
Absolut det är ju en annan domän, av reklamen som kommer så är det garanterat reklam som kan innehålla mall ware.
Citat:
What.the.flying.fuck!
Det funkar.
Men alltså, hur fungerar detta? Är det en annan sida som det sker genom på något sätt. Det kan väl inte vara imdb som har den funktionen?

Detta måste väl helt enkelt vara en annan sida som gör detta på något sätt? Jag får porreklam som pop up, men visst fan startar filmen.

Sannolikt ligger inte filmerna på imdbs server utan det är nog helt enkelt någon streamsida.
Det verkar nog mer konstigt än det är. Det är ju en annan adress så då är det helt enkelt en annan sida.
Citera
2026-04-28, 01:12
Medlem
Ganonitos avatar
Hahahaha fyfan vad sjukt. Funkar dock inte på exakt alla.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in