Citat:
Ursprungligen postat av
Porslinsdocka96
Tjena killar.
Jag har en iPhone 11 Pro som har börjat bli riktigt seg och måste ladda den flera gånger per dag.
Jag är student så har inte råd med en ny dyrgrip. Är så fruktansvärt dålig på att hänga med i svängarna med alla nya telefoner som kommer.
Jag vill ha en bra kamera, ingen jävla gigantisk skärm för jag har små händer, och att den ska vara i mycket bra/nyskick. Jag får totalt kortslutning i min skalle av att scrolla på refurbed så tänkte jag kollar med folk som kan här! Är inte helt anti att gå över till Android men jag har en iPad som är så smidigt att kunna airdroppa osv med, jävla Apple som lurat in mig i sin sekt…
Tack på förhand!
Lämna din lur och få batteriet utbytt, den är ju ändå 7 år gammal nu. Boka tid hos någon iPhone verkstad. Tar 10-15 minuter och kostar under 500 spänn, då får du en helt ny lur som den var original. Både kameran och video tillhör fortfarande det bästa som finns jämfört med de senaste. Det har inte blivit någon otrolig utveckling på foto eller video de senaste 5 åren, det ser ut som det brukar