2026-04-26, 23:36
Medlem
KapitalismKnullads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SoulOfSophia
Som kvinna vill man såklart inte dela en man som man har ett förhållande med.

Men det är väldigt attraktivt med män som lyckas ligga med många kvinnor.

Det är den här typen av naivitet som får mig att fundera på om jag ens vill stadga mig.
Varför är vissa kvinnor så extremt lättlurade?
Du är en av många som blir spelad av en player och du fattar inte ens att mannen som gör det spelar dig som en fiol. Han kanske inte ens är attraktiv. Se mitt andra inlägg.
Citera
2026-04-26, 23:50
Medlem
Hur får man ens sex?
Ta det med våld förstår jag men annars inte
Citera
2026-04-27, 00:01
Medlem
ShlomoMoskowitzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frange
Unga kvinnor ligger alltså (runt) mest - medans nästan hälften av de unga männen inte ligger alls, med någon. Så, kvinnorna ligger alltså, med någon. Men, med vem?

Det låter ju nästan som att det finns lite verklighet i det där påståendet som såna dära incels hävdar - att en majoritet av kvinnorna ligger med en minoritet av männen, dvs topp-10-männen som får ligga runt i massor?

Det är mycket verklighet i dessa påståenden från incel-communityn!

Kallas Female HYPERGAMY
🤌
Citera
2026-04-27, 00:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frange
Unga kvinnor ligger alltså (runt) mest - medans nästan hälften av de unga männen inte ligger alls, med någon. Så, kvinnorna ligger alltså, med någon. Men, med vem?

Det låter ju nästan som att det finns lite verklighet i det där påståendet som såna dära incels hävdar - att en majoritet av kvinnorna ligger med en minoritet av männen, dvs topp-10-männen som får ligga runt i massor?
Vi har ju importerat två miljoner män och en miljon muslimska kvinnor som man inte får ta på, (Jo i smyg) 😌 könsbalansen är helt rubbad.
😔
Citera
2026-04-27, 01:33
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Att unga kvinnor har mycket sex är inget nytt. För 20 år sedan när jag var ung så var det väldigt lätt att få av trosorna. Kvinnor har alltid sårat på benen lätt.
Citera
2026-04-27, 01:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joe88
Detta samtidigt som unga kvinnor är den mest sexuellt aktiva gruppen.

https://www.aftonbladet.se/relationer/a/XMowbB/onanirapport-2026-svenskarna-sexvanor

"Det har alltid funnits kufar som inte får ligga", brukar man höra från de som vill relativisera situationen. Men 40%?

Är detta hållbart i längden? Vad händer med ett samhälle där så stor del av de unga männen nekas något så fundamentalt som närhet och sex?
Unga kvinnor har lärt sig att sälja sex, dom är en handelsvara som de lärt sig av kapitalismen. En vara, ett objekt, det tycks vara så de ser sig själva.

Är dock inte helt emot unga kvinnor som säljer sex.
Citera
2026-04-27, 02:58
Avstängd
Feminismen, risken för att bli anklagad.
Citera
2026-04-27, 05:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SoulOfSophia
Ja kvinnor ska slippa att ta manligt ansvar ja. Vi kvinnor har annat viktigt att fokusera på som är vår kvinnliga uppgift här på jorden.

Sen missar du poängen med att män känner meningsfullhet och blir lyckligare av att ta manligt ansvar, så hur skulle detta kunna vara något dåligt för en man?

Så det är kvinnligt att vara passiv?
Citera
2026-04-27, 06:05
Medlem
Pinoputchins avatar
Skärmberoende. Män kan inte hantera den digitala friheten så de blir sittandes med porr, spel eller konspirationsteorier, medans tjejer och kvinnor blir mer utåtriktade och odlar istället sociala kontakter och framhåller sig själva. Gäller även äldre, många av mina gubbkompisar är helt avskurna från verkligheten och sitter på nätet all sin lediga tid utan att träffa folk eller skapa några kontakter. Internet är döden för manssläktet.
Citera
2026-04-27, 06:08
Medlem
Kvinnorna vill bara ha chadsen. Alla som är chuds blir utan. 10% av männen får 90% av kvinnorna. Dessa är de som kvinnorna knullar med
Citera
2026-04-27, 06:22
Medlem
SysterMorbids avatar
Ta ansvar och skaffa familj och en stadig relation istället? Kanske skulle vara mer givande, både för personen själv och samhället.
Citera
2026-04-27, 06:32
Medlem
Ghastens avatar
Många killar/män orkar inte med spelet utan fokuserar på annat än att ligga.

Tjejer/kvinnor har sin köttmarknad och ligger mer än någonsin. Fattar jag med att dom inte ligger med vem som helst.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in