2026-04-26, 15:23
Medlem
Q-Trons avatar
Shakir Mahmoud Shakir, Mones Afshar, Melsh Keleta, Mahamad Almousa, Ali Hassan Zada, Angel Villaverde, Mohammed Karrar och Baasim Yusuf. För att bara nämna några kulturberikande åldringsknullare.

Svartskallarna har bokstavligen sagt det sedan de släpade sig hit, att de vill knulla mammor hit och dit, men det är i själva verket inte svenskars mammor de vill knulla, utan det är mor- och farmödrarna de vill åt.
Citera
2026-04-26, 15:25
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av IngridBe
Men statistik säger inget om ett enskilt fall.
Det gör det väl, hur många fall av våldtäkt inom äldrevården såg du på 80-talet?

Hur många fall är begångna av en etnisk svensk? jag har inte ens hittat en gruppvåldtäkt utförd av etniska sveskar igenom hela historien,

bägge brottsrubriceringarna är nya fenomen som berikat oss igenom invandringen, jag antar fö du stödjer det här
Citera
2026-04-26, 15:26
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av SwizzerNöt
Vet man varför det sker? Skulle nog ha en del problem själv att tända på en multi-sjuk gammelfarmor. är det nån sorts makt-grej?
jag antar de vill ha lite variation i mellan alla getter och djur de våldför sig på
Citera
2026-04-26, 15:30
Medlem
Moobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Somali-Hen
Inom hemtjänsten och äldrevården begås nu väldigt många våldtäkter.

Det är fake news från SDs trollfabrik givetvis.
Citera
2026-04-26, 17:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FedorEmelianenko
Det gör det väl, hur många fall av våldtäkt inom äldrevården såg du på 80-talet?

Hur många fall är begångna av en etnisk svensk? jag har inte ens hittat en gruppvåldtäkt utförd av etniska sveskar igenom hela historien,

bägge brottsrubriceringarna är nya fenomen som berikat oss igenom invandringen, jag antar fö du stödjer det här
https://svenska.se/?q=gruppv%C3%A5ldt%C3%A4kt&exactMatch=true&activeT ab=alla Ordet belagt sedan 1967.
Citera
2026-04-26, 17:40
Medlem
Haha vilket jävla klovnland Sverige är.

Ni beskattas så hårt att ni inte ens har råd med privat hemtjänst.
Sen fyller ni den enda hemtjänsten med en massa våldtäktsaraber.

Ska ni få ordning på det där landet så ska ni nog sluta låta kvinnor styra.
Citera
2026-04-26, 19:56
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av IngridBe
https://svenska.se/?q=gruppv%C3%A5ldt%C3%A4kt&exactMatch=true&activeT ab=alla Ordet belagt sedan 1967.
om du verkligen tror du har liknande fall som vi har idag år 67 kan jag inte hjälpa dig
Citera
2026-04-26, 20:25
Medlem
Somali-Hens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moob

Säkert...
Citera
2026-04-26, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SiamGnome
Jag svarade en annan skribent. Det är brist på personal i åldringsvården. Dessutom tror jag att våldtäkter förekom tidigare. Kanske inte samma utsträckning då det var mindre ensamarbete.

Grundproblemet är fler äldre, mer ensamarbete och lägre skattebas. Med de födelsetal vi har i Sverige och om vi minskar invandringen så kommer vi stora problem inom 30-40år. I japan ser vi redan katastrofen. Där har man löst det genom låsa in äldre i fängelser.

Nu vet jag inte om pratar en masse. Då vi har svårt med mörkertalen. Men om det gäller 400 anmälningar så är risken att vi har upp till 4000 icke anmälda fall. Artikel är lite underligt skriven.

Det är två skilda problem. Ett ökande antal äldre i relation till yngre och att folk lever längre är ett separat problem från att vissa invandrargrupper våldtar äldre i hemtjänsten. Men bara för att vi har det ena problemet så ursäktar inte det att vi accepterar det andra. Det är i min mening en helt bisarr argumentation.

Du säger själv att vi kan ha upp till 4000 fall! Är inte det en masse?! Bara 400 är ju helt sjuka siffror. Och självklart finns det ett enormt mörkertal bland en generation som har växt upp med sensmoralen att inte kräva för mycket och inte vara till besvär. Lägg därtill en betydande grupp med demens eller begynnande demens som inte klarar av att redovisa för vad de är med om. Men det betyder inte att de inte lider.

Vänster-liberaler har kört argumentationen att vi ska fylla Sverige med invandrare för att klara av en åldrande befolkning. Nu ser vi resultatet av den politiken. Det funkar inte. Dessutom, hur chockerande det än må låta, så blir även invandrare gamla och även invandrare behöver vård.

Tacka fan för att folk inte skaffar barn idag när man behöver tjäna en bra bit över medellön för att ha råd att segregera sig från kaoset och skydda sina barn.
Citera
2026-04-26, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moob

Jag tycker faktiskt synd om er vänster-liberaler som har menat så väl med er "goda politik". Och så visade det sig att utfallet av den goda politiken blev skjutningar, sprängningar, rån, barnsoldater och våldtäkter av äldre. Inte undra på att ni greppar efter halmstrån. Jag kan förstå att det blir för psykologiskt jobbigt att ta in.
Citera
2026-04-26, 20:54
Medlem
Somali-Hens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThaliaElise
Jag tycker faktiskt synd om er vänster-liberaler som har menat så väl med er "goda politik". Och så visade det sig att utfallet av den goda politiken blev skjutningar, sprängningar, rån, barnsoldater och våldtäkter av äldre. Inte undra på att ni greppar efter halmstrån. Jag kan förstå att det blir för psykologiskt jobbigt att ta in.

Ja.

SDs trollfabrik alltsammans.

I själva verket finns inga gäng i Sverige. Kurdiska Räven har aldrig existerat, han skapades med hjälp av ai
Citera
2026-04-26, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Somali-Hen
Ja.

SDs trollfabrik alltsammans.

I själva verket finns inga gäng i Sverige. Kurdiska Räven har aldrig existerat, han skapades med hjälp av ai

Ja, när det blir för jobbigt att inse vad man orsakat och vad som gått förlorat, då vet nog kreativiteten inga gränser hos dessa vänstertroll.

Men att kalla tidningen Senioren, en intressetidning för äldre, för SD's trollfabrik - det var verkligen en rejäl dragning även för dem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in