Citat:
Ursprungligen postat av
HORSVERIGE
Var ni nånsin ensamma med rektorn på skolan när ni var elever? Hur hamnar man i en sån situation?
Nej, det ansågs märkligt att överhuvudtaget vistas ensam med en manlig personal regelbundet.
I det här fallet verkar det ju ha varit tjejen som tog kontakt först, med vanliga meddelanden med Hej och sånt. Hon skickade meddelande till mannen i augusti när det var sommarlov. Varför får man ens för sig att göra på det sättet? Nu har jag ingen uppfattning i vilken ordning allt skedde. Men hon hade delat bilder på killar också med naken överkropp och sen hade mannen skickat någon sån bild på sig själv till henne. Men vet inte om hon hade delat bilderna på olika killar privat till mannen eller offentligt på sin sida och i vilket syfte? Sen hade mannen skrivit till henne att hon var fin. Men svårt att egentligen avgöra vem som så att säga tog ett första steg i det här, om det ens går att säga... Sen har jag uppfattat att det var hon själv som ville vara inne hos rektorn regelbundet, men om det var innan eller efter att relationen inleddes har jag inte uppfattning om heller... Märkligt oavsett och andra borde ha sett och agerat i och med att tjejer inte ska vistas ensamma regelbundet med manlig personal...