Citat:
Ursprungligen postat av
orvaren
Nu har jag ju inte kollat flygpriserna,men känns lite..dyrt..att flyga ner (och ta taxi till bilen?) för att i bästa fall kunna limpa hem en V70?
Funderar själv på att skaffa en V70,helst 170hk,det verkar vara den i mina ögon,bästa varianten..och till synes skapliga ser jag för långt under 30kkr..såå mycket lär det ju förvisso inte kosta att flyga och allt det där,men lär ju bli ett jävla balt..
Jo alltså krev tidigare är inte väet de ekonomiskt utan jag vill ha just min käre volvo. Men jag kommer nog troligtvis skippa det.