2026-04-24, 21:25
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Isterbandsdoktorn
SD alla dagar i veckan framför Sozzarna.
ja alla avisningar av folk in i landet är välkommet
Citera
2026-04-24, 21:26
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Vintergrisen
Ganska stor skillnad på att utvisas och få ett avslag på en PUT-ansökan,
Citat:
Ursprungligen postat av Vintergrisen
även om man förstås kan mena att fortkörning inte ska påverka det senare heller.

Frågan är väl även om dessa fortkörningar är allt som talar mot PUT i det aktuella fallet. Problemet med historier av det här slaget där myndigheter är involverade är att det är svårt, för att inte säga omöjligt, för utomstående att få en samlad bild då ena parten lyder under sekretess.
Just den biten är det väldigt många både här i tråden och utanför den som har svårt förstå
Citera
2026-04-24, 21:36
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av FedorEmelianenko
ja alla avisningar av folk in i landet är välkommet

Dessvärre har svenne byggt ett samhälle som bygger på att exploatera indier inom restaurangbransch, vård och liknande verksamheter. Så omfattande utvisningar vore systemhotande.
Citera
2026-04-24, 21:38
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Sharkkman
Dessvärre har svenne byggt ett samhälle som bygger på att exploatera indier inom restaurangbransch, vård och liknande verksamheter. Så omfattande utvisningar vore systemhotande.
nejdå det fungerade innan och kommer fungera efter med eller vem vill du ska hjärnoperera dig anders nilsson eller mustapha von dehli ala curry?
Citera
2026-04-24, 22:16
Medlem
ImTheMans avatar
Vi behöver inte indier som kommer hit och driver kvartersbutiker. Vi har tillräckligt med andra kulturberikare för sånt.
Citera
2026-04-24, 22:20
Medlem
Ja det är rimligt.
Varför lärde han sig inte efter första eller ens andra gången?
Pinsamt att gnälla i medierna över en situation han helt och hållet själv skapat.
Citera
2026-04-24, 22:24
Avstängd
Jag kunde inte hålla mig, var tvungen ta ett glas skumpa nu och tänka på den lyckliga utgången i det här fallet, vi slipper en indiefamilj här åtminstone
Citera
2026-04-24, 22:26
Avstängd
ska fråga om jag kan få volontära som avvisare och hjälpa till med det gratis, jag hade varit så lycklig varje dag jag sa gå till jobbet och sedan hem ifrån det med. Bra nyheter varje dag liksom en dröm.

Man hade liksom känt vilken stor skillnad man gör för sverige helt underbart,
Senast redigerad av FedorEmelianenko 2026-04-24 kl. 22:51.
Citera
2026-04-24, 22:44
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ImTheMan
Vi behöver inte indier som kommer hit och driver kvartersbutiker. Vi har tillräckligt med andra kulturberikare för sånt.

Är det du dom bestämmer det eller kunderna som handlar i butiken i tillräcklig omfattning för att den inte ska gå i konkurs?
Citera
2026-04-24, 22:49
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JustTrolling
Hans affär gjorde 13 000 kr i vinst för 2024, vilket är det senaste året vi kan se.

Det är ju över 1000 kr i månaden!

Jo alltid bra att kolla siffrorna. Brukar inte vara så med framgångsrik...

Han tjänar kanske mer än ett soc bidrag. Varför fick hans ens komma in i Sverige och starta företag. Jag som svensk kan tex inte göra det i Kanada om inte extremt framgångsrik...
Citera
2026-04-24, 22:52
Medlem
HomoDeuss avatar
Haha. 3 fortkörningar! Svenskar är såna jävla muppar och förtjänar verkligen sin totala undergång. 😆

Om max 100 år är Sverige ett U-land igen, precis som förr. Ett nordiskt Albanien. Fullt av neanderthala WT'n. 😂
Citera
2026-04-24, 22:55
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Jo alltid bra att kolla siffrorna. Brukar inte vara så med framgångsrik...

Han tjänar kanske mer än ett soc bidrag. Varför fick hans ens komma in i Sverige och starta företag. Jag som svensk kan tex inte göra det i Kanada om inte extremt framgångsrik...
svenskarna ger bort sitt land och sina medborgarskap helt gratis och sedan ser vi på när utländska makter tar över alla företag.

och alla kommunister och kvinnor är överlyckliga snacka om dumstrutar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in