2026-04-24, 20:52
Medlem
HugoStieglitzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FedorEmelianenko
säger man det inte finns något hedersvåld i sverige och tom får en expert utala det vem utsätter man för fara då?

Använd det som sitter mellan öronen för en gångs skull snälla.
Man utsätter inte någon för direkt fara genom att förneka att det finns hedersvåld. De som gjorde det var ju familjerna som hade ihjäl sina flickor. Däremot kan man anklaga Sahlin för att hon var sen på bollen med förebyggande åtgärder och öppen debatt, det erkände hon själv efter mordet på Fadime.
Citera
2026-04-24, 21:17
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av HugoStieglitz
Det var inte värre än att han fick behålla sitt jobb som polis efter en intern utredning i alla fall. Om du vet mer så får du gärna berätta.
var mona muslims livvakt den gamle aik målvakten polis säger du alltså det var nyheter för mig han hade två jobb alltså men behövde ändå falska löneintyg nej det där köper jag inte.
Citera
2026-04-24, 21:19
Avstängd
Citat:
Man utsätter inte någon för direkt fara genom att förneka att det finns hedersvåld. De som gjorde det var ju familjerna som hade ihjäl sina flickor. Däremot kan man anklaga Sahlin för att hon var sen på bollen med förebyggande åtgärder och öppen debatt, det erkände hon själv efter mordet på Fadime.
löart du gör förstår inte hur du tänker här riktigt.

det är som känna en man misshandlar sin hustfru och neka till det när han sedan slår igäl henne är du givetvis medskyldig till det, som sagt du tänker konstigt
Citera
2026-04-24, 21:33
Medlem
HugoStieglitzs avatar
Citat:
var mona muslims livvakt den gamle aik målvakten polis säger du alltså det var nyheter för mig han hade två jobb alltså men behövde ändå falska löneintyg nej det där köper jag inte.
Om du vill diskutera den här intygsskandalen och mannen som drog nytta av den, så kanske du ska starta en särskild tråd om det i stället. Du kan bjuda in mig dit om du vill.

Citat:
det är som känna en man misshandlar sin hustfru och neka till det när han sedan slår igäl henne är du givetvis medskyldig till det, som sagt du tänker konstigt
Jag är inte medskyldig för att någon annan slår sin fru, skärp dig nu!
Citera
2026-04-24, 21:37
Avstängd
Citat:
Om du vill diskutera den här intygsskandalen och mannen som drog nytta av den, så kanske du ska starta en särskild tråd om det i stället. Du kan bjuda in mig dit om du vill.

Jag är inte medskyldig för att någon annan slår sin fru, skärp dig nu!
Det var DU som påstod han var polis men det stämmer inte.

Jo du är skyldig vittna om du sett ett brott eller känner till detaljer om det, ni babbar har dock svårt förstå så´dant men så ser lagen ut här läs på själv
Citera
2026-04-24, 22:21
Medlem
Kan inte Flashback samla ihop så vi får till en enkel biljett till Gaza åt kärringen.
Citera
2026-04-24, 23:01
Medlem
Q-Trons avatar
Dan Eriksson skriver om lands- och folkförrädaren Sahlin och hennes idoga arbete för att förinta Sverige, svenskar och den svenska kultur som hon älskar att pissa på:

Citat:
I maj 2004 förklarade Sahlin i samma tidning att hon helt följde Kamalis linje. Det viktigaste var inte längre integrationen av invandrare. Det viktigaste var att komma till rätta med den strukturella diskriminering som var inbyggd i det svenska samhället.

Alltså med svenskarna.

På tre år gick integrationsministerposten från tvinga in svenska värderingar till att det är Sverige som måste omdanas. Detta blev den officiella regeringslinjen, understödd av en egen SOU-utredning, ledd av en ideolog med fria händer och ett departement bakom sig.
Källa: https://www.vaardkasen.se/artiklar/2026/04/masoud-kamali-och-den-strukturella-rasismen

Det hade varit intressant att ta del av resultatet om Sahlin genomförde ett IQ-test. Hennes mönsterigenkänningsförmåga är nog närmast obefintlig. Det är väl bara när något är mitt framför näsan på henne som hon kan förstå omvärlden, och knappt ens då.

Sossar är parasitära, korrupta och svenskhatande avskum, och Sahlin har gått i främsta ledet. Fyfan vilken äcklig människa. Vidrig, rakt igenom.
Citera
2026-04-25, 08:35
Medlem
HugoStieglitzs avatar
Citat:
Det var DU som påstod han var polis men det stämmer inte.
Jo, läs här (SVT)!
Citat:
Sahlin har redan tidigare blivit förhörd i ärendet, men nu överväger åklagare Anders Jakobsson att hålla nya förhör med både livvakten och Mona Sahlin, något som Expressen var först med att rapportera.

– Det här är ett helt normalt förfarande. Vi hörde Sahlin och polismannen vid ett tidigare tillfälle och nu har vi hämtat in mer information och och hört ett antal personer. Det är information som Sahlin och polismannen ska få ta del av, det är ingenting konstigt med det, säger han till SVT Nyheter.
Citera
2026-04-25, 09:53
Avstängd
Citat:
Jo, läs här (SVT)!
Det där vågar jag påstå inte stämmer men du påstår ju han jobbar som polis nu, visa gärna det.

Sedan sa du det inte fannss allmänintress för det här då hade knappast den där artikeln skrivits än.

Se4dan säger du det inte är ett allvarligt brott, och jag förstår dig här där du kommer ifrån begår politikerna betydligt värre brott men det här är sverige snälla du
Citera
2026-04-25, 12:25
Medlem
Göran Persson konstaterade tidigt att tänkandet inte var Mona Sahlins starka sida.
Citera
2026-04-25, 20:04
Medlem
HugoStieglitzs avatar
Citat:
Det där vågar jag påstå inte stämmer men du påstår ju han jobbar som polis nu, visa gärna det.
Jag har länkat min källa, sen om du vill tro att det inte är sant så kan vi släppa det.
Citera
2026-04-25, 20:43
Avstängd
Citat:
Jag har länkat min källa, sen om du vill tro att det inte är sant så kan vi släppa det.
det kan väl stå fel där sanningen är han var livvakt och fd målvak i AIK det borde du vet om du känner till fallet, han var fö blatte som du med
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in