2026-04-24, 13:36
Medlem
Vinner svinen i Robinson också?
Citera
2026-04-24, 14:05
Medlem
Det ser mörkt ut för Lasse inför örådet, inte bara på grund av hans frispråkighet, som vi hört togs han ju ursprungligen in i gruppen bara för att kunna röstas ut. Den enda räddningen för honom är om Sonja slår sig ihop med killarna istället för med tjejpakten. Men Halal kan i sin tur vara frestad att gå över till tjejpakten för att (tillfälligt) rädda sitt eget skinn.

Carro är väl den som jag nu ser som mest "värdig" att vinna Robinson. Gillade inte när Nathalie mutade folk med att lova att de som gav upp i immunitetstävlingen inte skulle bli sända till gränslandet. Och Hanna har glidit in på alltför många räkmackor.
Citera
2026-04-24, 15:05
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av klorin287
Det ser mörkt ut för Lasse inför örådet, inte bara på grund av hans frispråkighet, som vi hört togs han ju ursprungligen in i gruppen bara för att kunna röstas ut. Den enda räddningen för honom är om Sonja slår sig ihop med killarna istället för med tjejpakten. Men Halal kan i sin tur vara frestad att gå över till tjejpakten för att (tillfälligt) rädda sitt eget skinn.

Carro är väl den som jag nu ser som mest "värdig" att vinna Robinson. Gillade inte när Nathalie mutade folk med att lova att de som gav upp i immunitetstävlingen inte skulle bli sända till gränslandet. Och Hanna har glidit in på alltför många räkmackor.
Ja halal är ett flockdjur ensam blir han svag direkt, han kommer böna och be för gå in i tjejpakten för han klarar sig inte en sekund på egenhand.

Lasse åker ur sedan står jonas och halal på tur precis som lasse sa
Citera
2026-04-24, 15:46
Medlem
Bakarettans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av virkloppan
Färgstark säsong ändå. Men håller med dig om att det är synnerligen svårt att hitta någon favorit.
Ja det är blandad konfetti den här säsongen.
Däremot så vet jag vilka jag inte har som favoriter.
Citera
2026-04-24, 15:48
Medlem
Bakarettans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av byttan
Men tack för grävet! Han är den sorten alltså. Gillade honom inte innan och verkligen inte nu🤮
Ja där ser man.
Hade dålig magkänsla gällande honom från början.
Citera
2026-04-24, 15:52
Medlem
Bakarettans avatar
Kommande Örådet med Lag Nord är spoilat av TV4 på deras Instagramkonto.
Helt otroligt vilka idioter som sitter i prod.teamet.
Citera
2026-04-24, 16:08
Medlem
Bakarettans avatar
Många som inte tål Lasse. I viss mån kan jag förstå det.
Själv tycker jag han är modig och klarsynt som motsäger dessa fruntimmer som har noll livserfarenhet och endast levt ett liv curlade av sina föräldrar.
Hatiska individer som Iki, Anna och Marie är typiska
personer som åkt räkmacka genom livet och som är påverkade av mainstream media. Dvs hjärntvättade.
Är Lasse gnällig? Ja, han är jävligt gnällig.
Men det kan jag tala om...hade jag tillbringat tid på en öde ö tillsammans med Iki, Anna och Marie...
Då hade jag gnällt som faen!
Citera
2026-04-24, 16:08
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bakarettan
Kommande Örådet med Lag Nord är spoilat av TV4 på deras Instagramkonto.
Helt otroligt vilka idioter som sitter i prod.teamet.

Så mycket spoiler var det väl inte, de sitter och tjafsar om samma saker som de i flera avsnitt gjort.
Citera
2026-04-24, 16:19
Medlem
Bakarettans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fonder
Så mycket spoiler var det väl inte, de sitter och tjafsar om samma saker som de i flera avsnitt gjort.
Nu vet jag inte om du har förstått att avsnittet med lag Nord sänds kl.24 natten till nu på söndag?
Citera
2026-04-24, 16:22
Medlem
fonders avatar
Citat:
Nu vet jag inte om du har förstått att avsnittet med lag Nord sänds kl.24 natten till nu på söndag?

Ja, det vet jag och som sagt den delen av Örådet som visats på deras Instagram är bara tjafs och inget som avslöjar något av vikt.
Citera
2026-04-24, 16:22
Medlem
Bakarettans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fonder
Nu vet jag inte om du har förstått att avsnittet med lag Nord sänds på Tv play (inte Plus) kl.24 natten till nu på söndag?
Citera
2026-04-24, 16:26
Medlem
fonders avatar
Citat:
Nu vet jag inte om du har förstått att avsnittet med lag Nord sänds på Tv play (inte Plus) kl.24 natten till nu på söndag?

Ja, det vet jag. De som saknar Plus kan se Örådet först på söndag kl. 00:02. Men som sagt, inget av vikt har avslöjats på Instagram, enbart lite tjafs.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in