2026-04-23, 23:39
Medlem
Ace Venturas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
Haha nej.

Degerfors kontrollerade större delen av matchen. Er kvittering i slutet av första halvlek kom från ingenstans. 2-1 kommer lite på slumpmässigt, men absolut inte orättvist att Degerfors vinner denna matchen.
Sicket jävla fyllo. Degefors kontrollerade ingenting. 2-1 kom endast till för att Wolff är Allsvenskans sämsta domare. Alla andra hade blåst där och sett till att frisparken slogs om. Pinsamt uselt.
Citera
2026-04-23, 23:54
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ace Ventura
Sicket jävla fyllo. Degefors kontrollerade ingenting. 2-1 kom endast till för att Wolff är Allsvenskans sämsta domare. Alla andra hade blåst där och sett till att frisparken slogs om. Pinsamt uselt.

Cokehyena är ett troll som enbart hatar oss. Aldrig sett honom skriva något positivt om AIK.
Citera
2026-04-23, 23:55
Medlem
highstakess avatar
Citat:
Okey men säg en bra domare i allsvenskan då? Alla är ju sämst. Kan meddela att Fredrik Klitte är överlägset sämst.
Citera
2026-04-23, 23:55
Medlem
highstakess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Cokehyena är ett troll som enbart hatar oss. Aldrig sett honom skriva något positivt om AIK.
Finns inget positivt att säga om Aik dock, aik är spel förstörare. och har varit dom senaste 10 åren.
Citera
2026-04-23, 23:58
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av highstakes
Finns inget positivt att säga om Aik dock, aik är spel förstörare. och har varit dom senaste 10 åren.

Och du är forumets största gnällspik när det kommer till domarna.
Citera
2026-04-24, 00:36
Medlem
highstakess avatar
Citat:
Och du är forumets största gnällspik när det kommer till domarna.
Tror folk börjar inse nu hur jävla dåliga dom är tyvärr. Roliga är att Mohammed Al-Hakim som brukade vara sämst har rykt upp sig, det kan man inte säga om resten...
Citera
2026-04-24, 06:26
Medlem
Needs.more.brandys avatar
Sirius är vidriga palestinasvin, men ingenting är värre än mff, så jag välkomnar gårdagens resultat. Kul dessutom att där var någon i pedofillaget som skadade sig. Karma kanske finns ändå.
Citera
2026-04-24, 06:38
Medlem
KickAss-1337s avatar
Citat:

Medhåll, kopiera gärna min signatur

Citat:

Jag förstår att du tycker det när diffen får den i prutten gång på gång
Citera
2026-04-24, 07:09
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
https://x.com/CL_Bajen/status/2047395118282383520

Korrekt dömt vid 2-1.

Citat:
Trolla = citera regelboken
Citera
2026-04-24, 07:15
Medlem
highstakess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KickAss-1337
Medhåll, kopiera gärna min signatur

Jag förstår att du tycker det när diffen får den i prutten gång på gång
Absolut, men varje derby drar aik ner tempot spelar fult och grisar, det är nog rätt taktik mot dif som spelar boll och blir irriterade och kommer av sig, jag hoppas det inte kommer funka i år.
Citera
2026-04-24, 07:21
Medlem
KickAss-1337s avatar
Citat:
Absolut, men varje derby drar aik ner tempot spelar fult och grisar, det är nog rätt taktik mot dif som spelar boll och blir irriterade och kommer av sig, jag hoppas det inte kommer funka i år.

För det första stämmer inte det du skriver, för det andra bör ni nog jobba med pannbenet om ni är så fruktansvärt lättpsykade
Citera
2026-04-24, 07:24
Medlem
highstakess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
https://x.com/CL_Bajen/status/2047395118282383520

Korrekt dömt vid 2-1.

Trolla = citera regelboken
https://www.svt.se/sport/fotboll/jonas-eriksson-om-degerfors-omdiskuterade-mal
Fina regler när man kan döma på tre olika sätt. Allsvenskan har blivit en bedömningssport.

Nu drabbas Aik av det dom alltid själva gör mot dif i derbyn, men folk som säger att Vukojevic backar måste ju vara blinda, han står still och blockerar, det mest rimliga hade ju varit att blåsa om frisparken. Som Jonas Eriksson också säger. Jag tycker dock det är gult kort om masn står still och blockerar en snabb frispark så där, när jag spelade fotboll var det iaf alltid kort på det. Sedan om man springer från situationen och blir träffad i ryggen är ju en annan sak. Men nu står han ju verkligen still och blockerar ett snabbt uppspel.

Tycker att återigen visar domarna att dom inte kan regelboken.
Senast redigerad av highstakes 2026-04-24 kl. 07:38.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in