2026-04-23, 20:01
  #121
Medlem
perry2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Palkranen
Och? Ni blev historiska genom att tappa 5-0 till 5-6!

Den kvällen var tuff på Gran Canaria
2026-04-23, 20:02
  #122
Medlem
perry2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bartman777
Öhlund utsedd till årets domare.
Konkurrensen är stenhård eller?

Polarbröd Älvsbyn sponsrar den titeln
2026-04-23, 20:02
  #123
Medlem
BallaKlavas avatar
Sämre PP än Luleå tyvärr.
2026-04-23, 20:02
  #124
Medlem
EnCartes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kedox
Det blir ju ändå en ögonöppnare för ledningen att alla kanske inte har rätt inställning. Kan man inte jobba till slutet så har man inte i Färjestad att göra. Så kan ju va positivt ur aspekten att få svart på vitt vad som behöver rensas och inte. De som inte står pall, ut. Så tar man det till sig och bygger rätt så bör man kunna plocka kanske vart tredje guld och se till att alltid va med i matchen.
Man kanske bara var dåliga.
2026-04-23, 20:02
  #125
Medlem
kom precis på att patrik westberg blir totalt dissad av Tv4 att kommentera slutspel?


Han får bara vara med i grundserien
2026-04-23, 20:03
  #126
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BallaKlava
Sämre PP än Luleå tyvärr.



Rögles PP är tvärkast tyvärr. Vi va i botten 3 sämst när grundserien va klart spelat.


och vårt 1-1 mål ska nog Linus ta egentligen.
2026-04-23, 20:04
  #127
Medlem
perry2s avatar
Rögle har spelat upp sig
2026-04-23, 20:05
  #128
Medlem
Carrocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pyssen87
kom precis på att patrik westberg blir totalt dissad av Tv4 att kommentera slutspel?


Han får bara vara med i grundserien

Jag har svårt för den mannen, han är märklig och säger konstiga saker och har svårt att formulera frågor i sina intervjuer. Vilket Rönnberg drivit med. Lite underhållande kan det vara men inget jag vill ha i ett slutspel.
2026-04-23, 20:05
  #129
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pyssen87
kom precis på att patrik westberg blir totalt dissad av Tv4 att kommentera slutspel?


Han får bara vara med i grundserien

Tack och lov

Dryg att lyssna på

Man önskar Edlund fick sluta med men han knullar ju frun i nyhetsmorgon så därför han får så många matcher och få vara kvar på tv 4

Olden är bäst och även Lena före Edlund

Lena har spottat upp sig rejält
2026-04-23, 20:07
  #130
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av perry2
Den kvällen var tuff på Gran Canaria

Det förstår jag! Men du, vi lägger ned nu. Du vet att jag kan gilla dig. När du är på rätt humör. Jag är lika dålig på att losa! Men jag kan erkänna att jag inte gillar någon av finalisterna! Möjligtvis 60-40 i gillande i Rögle-favör. Ogillar Skellefteå ganska mycket med deras skit. Rögle har blivit betydligt bättre i seriens gång att vara schyssta och välspelande. Skellefteå håller på med mycket skit som jag ogillar.
2026-04-23, 20:11
  #131
Medlem
perry2s avatar
Billig utvisning
2026-04-23, 20:11
  #132
Medlem
Billig... kompensation utvisning.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in